GT je tezke, da se vyuzivat setrvacnosti, jak pises. Usporna jizda je o citu, tezko tady dat navod, kazdy ma svuj styl jizdy.
Ma to 5 (6) kvaltu za nejakym ucelem. Davat tam jen liche nebo jen sude to asi nebude reseni, ale nerikam, ze to nejde, ale to musis citit sam (jak musi jit pedal vic na zem v nizsich tockach, musi to zakonite zrat vic, a abys tomu predesel, musis predchozi "ob"rychlost vytocit vic...).
Dynamometr (motorova brzda) ti da presny graf porovnani vykon - kroutici moment - merna spotreba paliva - otacky ... a ukaze ti, pri jakych otackach radit. Dostat se k tomuto grafu asi nebude pro GT (4x4, VR4) nejlehci (nevim, jak pro ostatni verze, ale pokud tu nekdo je, kdo ma tyto mapy v ruce, taky by me to celkem zajimalo

) ale vseobecne jich pro motory najdes na netu spousty.
Pokud to s jizdou dopredu myslis vazne, rad dalsi rychlost po rovince po dosazeni otacek maximalniho tociveho momentu a zkus si udelat obrazek, kolik to prumerne bude zrat.
GT je sezonni zalezitost, nerikam, ze jezdim neekonomicky, ale kdyz se chces svezt, neco to stoji
