mitsubishi.megaherz.cz https://mitsubishi.megaherz.cz/ |
|
Jak jezdit co neusporneji. https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=973 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | expresion [ 16 srpen 2009 20:20 ] |
Předmět příspěvku: | Jak jezdit co neusporneji. |
Ahoj Hosi, mate nejaky tip jak jezdit usporne.Me se treba vyplaci hodne jezdit na neutral.Autko ma pomerne nizky odpor vzduchu ,takze se mi vyplati ze 100 vyradit cca 500-700m pred krizovatkou a jeste s nejakych 60 dobrzduji.Jaky zpusob jezdeni preferujete? Zkousim taky radit 1,3,5.Zda se mi ,ze tim taky spotrebu trosku stahnu. |
Autor: | enemdym [ 16 srpen 2009 22:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jak jezdit co neusporneji. |
GT je tezke, da se vyuzivat setrvacnosti, jak pises. Usporna jizda je o citu, tezko tady dat navod, kazdy ma svuj styl jizdy. Ma to 5 (6) kvaltu za nejakym ucelem. Davat tam jen liche nebo jen sude to asi nebude reseni, ale nerikam, ze to nejde, ale to musis citit sam (jak musi jit pedal vic na zem v nizsich tockach, musi to zakonite zrat vic, a abys tomu predesel, musis predchozi "ob"rychlost vytocit vic...). Dynamometr (motorova brzda) ti da presny graf porovnani vykon - kroutici moment - merna spotreba paliva - otacky ... a ukaze ti, pri jakych otackach radit. Dostat se k tomuto grafu asi nebude pro GT (4x4, VR4) nejlehci (nevim, jak pro ostatni verze, ale pokud tu nekdo je, kdo ma tyto mapy v ruce, taky by me to celkem zajimalo ![]() Pokud to s jizdou dopredu myslis vazne, rad dalsi rychlost po rovince po dosazeni otacek maximalniho tociveho momentu a zkus si udelat obrazek, kolik to prumerne bude zrat. GT je sezonni zalezitost, nerikam, ze jezdim neekonomicky, ale kdyz se chces svezt, neco to stoji ![]() |
Autor: | roy [ 17 srpen 2009 19:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jak jezdit co neusporneji. |
a kolik vám to průměrně žere?myslím.že pohodou by to slo i pod 10l/100km,jestli se to dá vydržet ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |