mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 březen 2024 15:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 27 březen 2016 23:53 
Offline

Registrován: 27 březen 2016 23:15
Příspěvky: 1
Automobil: MITSUBISHI Eclipse
Typ motoru: 4G64
Rok výroby: 2003
Dobrý den,
u mého motoru 4G64 ne GDI se projevuje klepání (detonační spalování) při akceleraci z nízkých otáček. Čidlo klepání (KNOCK SENSOR) bylo sice špatné (měřeno osciloskopem - žádný signál), ale po výměně čidla Made in China, které v laboratorních podmínkách na osciloskopu vykazovalo signál nedošlo k ke změně k lepšímu.Benzín už tankuji pro jistotu SHELL V Power 100. Z výfuku jde v pravidelných intervalech jedno odfouknutí silnější. Svíčka na 1. válci měla vnitřní izolátor do hněda. Motor se nechvěje, mírně kolísají volnoběžné otáčky. Spotřeba oleje téměř nulová výfuk bez sazí, emise OK rozvody OK voda neubývá, jízda normální, ale při rozjezdu na volnoběh (aut. převodovka) je cítit mírné "kopání" v rytmu toho odfukování do výfuku. Měření předstihu online vykazuje i při plné akceleraci z nízkých otáček velké plusové hodnoty.
Dík za rady


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz