mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 29 březen 2024 01:30

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Sigma
PříspěvekNapsal: 08 listopad 2009 12:10 
Offline

Registrován: 27 duben 2008 16:08
Příspěvky: 21
Bydliště: Hodonín
Automobil: Mitsubishi Sigma
Typ motoru: 3.0 v6 12v 130kw
Rok výroby: 1997
...dobre vediet.To sú všetky automaty(prevodovky) od mitsubishi tak chúlostivé na výmeny oleja a pod.?Prečo sa tak moc všetci "boja" výmeny.Už druhý mechanik mi odmietol vymenit olej :care: . Že iba na moju zodpovednost.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sigma
PříspěvekNapsal: 08 listopad 2009 18:04 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Mezi výměnou oleje v motoru a v automatu u Mitsubishi není žádný rozdíl, pouze je třeba použít ATF SP2 nebo SP3, tedy to, co tam patří, v žádném případě nic jiného! Když oni tam mechanici lijou obyčejný Dexron, tak potom není divu...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sigma
PříspěvekNapsal: 09 listopad 2009 00:15 
Offline

Registrován: 27 duben 2008 16:08
Příspěvky: 21
Bydliště: Hodonín
Automobil: Mitsubishi Sigma
Typ motoru: 3.0 v6 12v 130kw
Rok výroby: 1997
...a pri výmene oleja v automatu proste len vypustím olej,dám nový filter a potom dolejem nový,alebo je tam treba postupovat inak(je potreba mat zaradený určitý stupen,je potreba automat zahriat na provozní teplotu alebo ako..). A prosím ta,kde by som mohol objednat filter.Ja to skúsim vymenit s kamarátom,má doma v garáži jamu. Ak by si bol tak ochotný Mitsi a napísal mi stručný návod ako by som mal postupovat pri výmene.Bol by som vdačný,už ma nebaví stále za niekym chodit a doprosovat sa.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sigma
PříspěvekNapsal: 09 listopad 2009 01:39 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Nejlepší bude to před vypuštěním alespoň trochu ohřát. Najdeš výpustní šroub - bude to nejspíš dost velký "špunt" se šestihranem pravděpodobně 24mm - a vypustíš, co samo vyteče. Pozor, je třeba si poměrně přesně odměřit, kolik toho vyteklo, abys tam pak přibližně stejné množství doplnil. To "doplnil" není omyl: vyteče totiž pouze cca polovina celkového objemu náplně. Pak standadním způsobem vyměníš ten vnější filtr (předpokládám, že je tam vnější), který nejlépe koupíš přímo u Mitsubishi, neboť se velmi těžko hledá náhrada - ne, že by nebyla, jen je krajně obtížné ji najít přes křížové reference. Po doplnění vypuštěného množství přes trubku měrky opět standardním způsobem upravíš hladinu na požadovanou míru: tj. nastartovat, prořadit všechny "kvalty" a při běžícím motoru odměřit měrkou. Po první jízdě pak už jen zkontroluješ, zda ATF neuniká pod filtrem. Toť vše - snad jen, že po nějaké době to bude vhodné zopakovat, aby se ta směs nové a staré ATF ještě více zregenerovala.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sigma
PříspěvekNapsal: 09 listopad 2009 17:00 
Offline

Registrován: 27 duben 2008 16:08
Příspěvky: 21
Bydliště: Hodonín
Automobil: Mitsubishi Sigma
Typ motoru: 3.0 v6 12v 130kw
Rok výroby: 1997
Dakujem moc za info ,si fakt ochotný človek.Dík.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sigma
PříspěvekNapsal: 09 listopad 2009 17:29 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Rádo se stalo!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sigma
PříspěvekNapsal: 21 listopad 2009 15:26 
Offline

Registrován: 27 duben 2008 16:08
Příspěvky: 21
Bydliště: Hodonín
Automobil: Mitsubishi Sigma
Typ motoru: 3.0 v6 12v 130kw
Rok výroby: 1997
Snád to niekomu pomože: http://lubricantadvisor.valvolineeurope.com/Select.asp


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sigma
PříspěvekNapsal: 29 listopad 2009 21:49 
Offline

Registrován: 27 duben 2008 16:08
Příspěvky: 21
Bydliště: Hodonín
Automobil: Mitsubishi Sigma
Typ motoru: 3.0 v6 12v 130kw
Rok výroby: 1997
...dobrý večer,tak po krátkom čase som tu znova z otázkou ohladne sigmy a motoru. Po naštartovaní studeného motora je dost počut akési rachtání,ktoré sa ozýva pri pridaní plynu a pri zvýšených otáčkach.Najprv som myslel,že sa to rachtání ozýva niekde spod palubouky ale potom som zistil,že je to v motorovom priestoru. Ozýva sa to,vypadá to ako neaké relátko ktoré je pripevnené za motorom na karosérii(hore) a vedú od toho dve hadičky do škrtiacej klapky. Neviete k čomu,to slúži a v čom by tam bola chyba.(začalo cvakat z ničoho nič) Poprípade ako zjednat nápravu aby bolo všetko ok. DAKUJEM ZA ODPOVEDE.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sigma
PříspěvekNapsal: 29 listopad 2009 23:34 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
V zásadě by mohlo jít o dvě věci: solenoid otevírající odsávání benz. výparů z nádoby s aktivním uhlím do sání (ale je to divné, poněvadž tohle se děje až po zahřátí motoru) nebo rovněž solenoid, ale tentokrát otevírající přísun dodatečné dávky vzduchu mimo škrt. klapku za účelem kompenzace otáček, např. při puštěné klimě (tohle je ovšem ještě divnější, neboť MMC tyhle dodatečné "bazmeky" většinou nepoužívá).

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sigma
PříspěvekNapsal: 30 listopad 2009 17:13 
Offline

Registrován: 27 duben 2008 16:08
Příspěvky: 21
Bydliště: Hodonín
Automobil: Mitsubishi Sigma
Typ motoru: 3.0 v6 12v 130kw
Rok výroby: 1997
...dík za vysvetlenie,takže si stým nemám robit až takú hlavu :?: ,mohol by tento "poškodený selenoid" narušit alebo neako negatívne posobit na chod motoru.
Kebyže ho odpojím(nerachtá),stane sa niečo :?: -diost mi to lezie na nervy(rachtání),je to fakt nepríjemné.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sigma
PříspěvekNapsal: 30 listopad 2009 21:31 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Tak ho nech odpojený a jezdi. Pokud se to nějak výrazně nebude projevovat na chodu motoru, klidně pokračuj až do doby, než najdeš náhradu někde na vrakovišti.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sigma
PříspěvekNapsal: 08 únor 2010 18:56 
Offline

Registrován: 27 duben 2008 16:08
Příspěvky: 21
Bydliště: Hodonín
Automobil: Mitsubishi Sigma
Typ motoru: 3.0 v6 12v 130kw
Rok výroby: 1997
...zdravím,neviete niekto o odkazu,kde by som našiel schéma na zapojenie manual.klimy na sigmu? Moc by mi to pomohlo.Dík moc.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz