mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

Sigma
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=54&t=1012
Stránka 1 z 2

Autor:  Megestik [ 04 říjen 2009 17:27 ]
Předmět příspěvku:  Sigma

Dobrý den,som vlastníkom Mit.Sigma 3,0 v6 12v 130kw r.v.1997.Mám toto auto 2 roky a som sním moc spokojný.Až pred nedávnom mi začal motor pri startovaní za studena a aj za tepla špatne "chytat" .Ráno pri prvom startování mi chytne a po chvilke zdochne(a vypadá to podla zvuku akoby nešiel na všetky válce),na druhý pokus už chytne dobre ale stále to má ten divný zvuk.Potom,ked pridám pri rozjazde plyn,tak sa motor akoby začne dusit a nechce sa rozjet.To samé delá aj pri teplom motore,ale tu už chytá dobre.neviem čo s tým,prosím poradte.V aute mám lpg-sek.vstřik a na plyn jede perfektne a bez problému.

Autor:  Megestik [ 07 říjen 2009 18:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sigma

...vymenil som víko rozdelovača+palec,dal som nové sviečky(ngk),nový paliv.filter,nové kabely k sviečkam a stále to samé.Čo s tým?

Autor:  Mitsi [ 07 říjen 2009 19:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sigma

Co podávací čerpadlo benzínu v nádrži? Co regulační ventil tlaku paliva v liště vstřikovačů?

Autor:  Megestik [ 07 říjen 2009 19:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sigma

Ja sa až tak nevyznám v motoroch,radšej s tým zájdem do servisu,nerád by som niečo poazil. A dakujem za záujem.

Autor:  Mitsi [ 07 říjen 2009 20:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sigma

Jo, tohle se po netu těžko řeší, zvláště když to máš předělané na plyn: Nikdo totiž nemůže vědět, jak je tam onou dodělávkou plynu vyřešené vypínání původních vstříků benzínu a/nebo právě onoho podávacího čerpadla.

Autor:  Megestik [ 08 říjen 2009 18:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sigma

Jasne,ja som to napísal lebo mi to prišlo divné,že 2 roky v pohode na benzín aj na plyn a teraz zrazu toto.Vieš,že z ničoho nič.Nepoviem keby sa to hádalo od namontovania plynu,ale dva roky šlapal ako hodinky,perfektne.

Autor:  Mitsi [ 09 říjen 2009 01:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sigma

Mohlo tam něco začít haprovat až nyní - tedy v těch dodělávaných věcech. Hlavně italské věci s německými střevy se často chovají dost nevyzpytatelně... Mám tohoto druhu alarm.

Autor:  Megestik [ 10 říjen 2009 17:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sigma

Je to možné.Dovolil by som si ešte otázku,Za necelých 1000km budem menit olej v motore Valvoline max life 10w-40 a chcel by som sa spýtat,či by si mi doporučil vymenit aj olej v automatu.Predca len auto už má 12 rokov a 230 000km za sebou(?),bol mi doporučený tento olej http://www.autokama-valvoline.cz/produc ... tf-1l-191/.

Autor:  Mitsi [ 10 říjen 2009 21:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sigma

Lhuta pro vymenu ATF je u Mitsubishi 6 let/100 tis.km, tzn. ze mas uz 2x pretazeno!!! Patri tam vyhrazne ATF se specifikaci SP2 ci SP3, coz ma na ceskem trhu vyhradne Valvoline ATF MaxLife. Pozor, pri vymene se klasickym zpusobem da vypustit pouze cca 4,2l, pricemz celkovy objem naplne je temer 8l. Proto bych Ti vzhledem k tomu pretazeni doporucil vymenu znovu brzy opakovat. A samozrejme vymenit také filtr automatu!

Autor:  Megestik [ 11 říjen 2009 09:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sigma

Dík moc za rady,cením si toho,pretože málokto je dnes tak ochotný niečo vysvetlit a poradit.Dík.

Autor:  Mitsi [ 11 říjen 2009 19:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sigma

Nemas zac dekovat, at Ti Sigma slouzi k plne spokojenosti!

Autor:  EvoMan [ 23 říjen 2009 12:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sigma

ten plyn s tim spatnym startovanim nema nic spolecneho, start je vzdycky na benzin. Muze mit ale zanesene benzinove vstrikovace, protoze se krome startu prilis nepouzivaji, nechal bych je vycistit ultrazvukem. Pak je treba zkotrolovat vahu vzduchu, zda neni znecistena a zda dobre funguje a taky samozrejme teplotni cidlo pro ECU. Taky by nebylo od veci vycistit skrtici klapku a proverit funkcnost EGR ventilu.

Autor:  Megestik [ 25 říjen 2009 09:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sigma

EvoMan píše:
ten plyn s tim spatnym startovanim nema nic spolecneho, start je vzdycky na benzin. Muze mit ale zanesene benzinove vstrikovace, protoze se krome startu prilis nepouzivaji, nechal bych je vycistit ultrazvukem. Pak je treba zkotrolovat vahu vzduchu, zda neni znecistena a zda dobre funguje a taky samozrejme teplotni cidlo pro ECU. Taky by nebylo od veci vycistit skrtici klapku a proverit funkcnost EGR ventilu.

...auto mám momentálne u mechanika,tak mu navrhnem aj tieto podnety a dám vediet ako to dopadlo.Dík.

Autor:  Megestik [ 07 listopad 2009 22:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sigma

...zdravím pánové,tak sigma je doma a podelím sa s Vami ako to dopadlo.Mechanik(známy) dal vyčistit vstriky ultrazvukom,vičistil škrtiacu klapku,prečistil všetky kontakty,dali sme novú autobatériu(povodná tam bola z roku 2003 a nebola v najlepšiom stavu),skontroloval čidlo nasávaného vzduchu,dal nové tesnenie pod sacím potrubím,ostatné veci som dal ja pred ním(filtre,sviečky,kabely,oleje, atd.) a výsledok: auto štartuje za studena aj za tepla perfektne,som zatial maximálne spokojný.
Chcel som aby tam vymenil aj olej do automatu ale on povedal,že do toho nejde,že si to na "triko" nevezme.Tak musím nájst niekoho druhého. Inak je to paráda ked toto auto šlape jak má.Mitsubishi sú skvelé vozy.

Chcel som sa ešte spýtat,čo si myslíte o používaní aditív do motoru ,prevodoviek,serva a pod. Rád by som to vyskúšal,bol mi doporučený METALTEC 1.Dik všetkým za rady a odpovede.

Autor:  Mitsi [ 08 listopad 2009 10:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sigma

Takže gratuluji a současně varuji před jakýmikoli aditivy do olej. náplní!!! Maximálně se dá použít něco specificky orientovaného (na konkrétní problém) do opotřebované mechanické převodovky, ale pokud dáš cokoli do automatu, zcela určitě ho tím odrovnáš :!: :!: :!:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/