mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

Sigma
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=54&t=1012
Stránka 2 z 2

Autor:  Megestik [ 08 listopad 2009 12:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sigma

...dobre vediet.To sú všetky automaty(prevodovky) od mitsubishi tak chúlostivé na výmeny oleja a pod.?Prečo sa tak moc všetci "boja" výmeny.Už druhý mechanik mi odmietol vymenit olej :care: . Že iba na moju zodpovednost.

Autor:  Mitsi [ 08 listopad 2009 18:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sigma

Mezi výměnou oleje v motoru a v automatu u Mitsubishi není žádný rozdíl, pouze je třeba použít ATF SP2 nebo SP3, tedy to, co tam patří, v žádném případě nic jiného! Když oni tam mechanici lijou obyčejný Dexron, tak potom není divu...

Autor:  Megestik [ 09 listopad 2009 00:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sigma

...a pri výmene oleja v automatu proste len vypustím olej,dám nový filter a potom dolejem nový,alebo je tam treba postupovat inak(je potreba mat zaradený určitý stupen,je potreba automat zahriat na provozní teplotu alebo ako..). A prosím ta,kde by som mohol objednat filter.Ja to skúsim vymenit s kamarátom,má doma v garáži jamu. Ak by si bol tak ochotný Mitsi a napísal mi stručný návod ako by som mal postupovat pri výmene.Bol by som vdačný,už ma nebaví stále za niekym chodit a doprosovat sa.

Autor:  Mitsi [ 09 listopad 2009 01:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sigma

Nejlepší bude to před vypuštěním alespoň trochu ohřát. Najdeš výpustní šroub - bude to nejspíš dost velký "špunt" se šestihranem pravděpodobně 24mm - a vypustíš, co samo vyteče. Pozor, je třeba si poměrně přesně odměřit, kolik toho vyteklo, abys tam pak přibližně stejné množství doplnil. To "doplnil" není omyl: vyteče totiž pouze cca polovina celkového objemu náplně. Pak standadním způsobem vyměníš ten vnější filtr (předpokládám, že je tam vnější), který nejlépe koupíš přímo u Mitsubishi, neboť se velmi těžko hledá náhrada - ne, že by nebyla, jen je krajně obtížné ji najít přes křížové reference. Po doplnění vypuštěného množství přes trubku měrky opět standardním způsobem upravíš hladinu na požadovanou míru: tj. nastartovat, prořadit všechny "kvalty" a při běžícím motoru odměřit měrkou. Po první jízdě pak už jen zkontroluješ, zda ATF neuniká pod filtrem. Toť vše - snad jen, že po nějaké době to bude vhodné zopakovat, aby se ta směs nové a staré ATF ještě více zregenerovala.

Autor:  Megestik [ 09 listopad 2009 17:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sigma

Dakujem moc za info ,si fakt ochotný človek.Dík.

Autor:  Mitsi [ 09 listopad 2009 17:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sigma

Rádo se stalo!

Autor:  Megestik [ 21 listopad 2009 15:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sigma

Snád to niekomu pomože: http://lubricantadvisor.valvolineeurope.com/Select.asp

Autor:  Megestik [ 29 listopad 2009 21:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sigma

...dobrý večer,tak po krátkom čase som tu znova z otázkou ohladne sigmy a motoru. Po naštartovaní studeného motora je dost počut akési rachtání,ktoré sa ozýva pri pridaní plynu a pri zvýšených otáčkach.Najprv som myslel,že sa to rachtání ozýva niekde spod palubouky ale potom som zistil,že je to v motorovom priestoru. Ozýva sa to,vypadá to ako neaké relátko ktoré je pripevnené za motorom na karosérii(hore) a vedú od toho dve hadičky do škrtiacej klapky. Neviete k čomu,to slúži a v čom by tam bola chyba.(začalo cvakat z ničoho nič) Poprípade ako zjednat nápravu aby bolo všetko ok. DAKUJEM ZA ODPOVEDE.

Autor:  Mitsi [ 29 listopad 2009 23:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sigma

V zásadě by mohlo jít o dvě věci: solenoid otevírající odsávání benz. výparů z nádoby s aktivním uhlím do sání (ale je to divné, poněvadž tohle se děje až po zahřátí motoru) nebo rovněž solenoid, ale tentokrát otevírající přísun dodatečné dávky vzduchu mimo škrt. klapku za účelem kompenzace otáček, např. při puštěné klimě (tohle je ovšem ještě divnější, neboť MMC tyhle dodatečné "bazmeky" většinou nepoužívá).

Autor:  Megestik [ 30 listopad 2009 17:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sigma

...dík za vysvetlenie,takže si stým nemám robit až takú hlavu :?: ,mohol by tento "poškodený selenoid" narušit alebo neako negatívne posobit na chod motoru.
Kebyže ho odpojím(nerachtá),stane sa niečo :?: -diost mi to lezie na nervy(rachtání),je to fakt nepríjemné.

Autor:  Mitsi [ 30 listopad 2009 21:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sigma

Tak ho nech odpojený a jezdi. Pokud se to nějak výrazně nebude projevovat na chodu motoru, klidně pokračuj až do doby, než najdeš náhradu někde na vrakovišti.

Autor:  Megestik [ 08 únor 2010 18:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sigma

...zdravím,neviete niekto o odkazu,kde by som našiel schéma na zapojenie manual.klimy na sigmu? Moc by mi to pomohlo.Dík moc.

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/