Mě samotného samozřejmě nic nenapadlo, mám to od profíků, kteří to zase mají přímo od MMC. Jinak kvůli mně MMC měnila ve dvou případech (a ve vztahu ke dvěmu různým typům svých vozů) své dílenské manuály... S MMC mám totiž "privilegované vztahy", což já nazývám "černou listinou", oni zase spokojeností s odezvou od zákazníka.
Např. do SW narvali na úpravách citelně více, než kolik jsem jim za nový zaplatil!
Na klapce, tedy pokud se v ní až dosud nikdo nehrabal, se neseřizuje vůbec nic, jen je třeba ji pravidelně (tak max. po 30 tis. u MPI, u GDI nejlépe každých 15 tis. km) čistit a zásadně se vyvarovat odpojování aku bez použití záložního zdroje pro zachování údajů v paměti ŘJ. Pak se pochopitelně nedělá (ostatně to není třeba) ani reset ŘJ. Problémem těch "továrních nastavení" mechanických dílů kolem klapky totiž je, že na ně už značně ojetý vůz nemusí dobře jezdit. Pokud nikdy neodpojíš aku bez zálohy a klapku budeš pravidelně čistit, nemusíš to vůbec řešit!