mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 29 březen 2024 02:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Space Wagon 2.4GDI
PříspěvekNapsal: 23 září 2007 14:52 
Ahoj.Mám malý problém.Během 15 prvních minut po startu mi značně kolísají otáčky motoru a auto občas i chcípne. Radili mi výměnu svíček, ale nejsem si jist, když životnost na IZFR5B dávají 60tkm a mám je tam cca 40tkm. S tím spočívá i výkon motoru - trochu slábne a spotřeba mírně stoupla. Poraďte prosím co s tím. Díky :?


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 září 2007 20:14 
Offline

Registrován: 22 červenec 2007 12:29
Příspěvky: 17
Já jsem měnil na Spacestaru a motor uplne ozil,az nevidane.Koupil jsem si Densa v Mitsubishi(170kč za svíčku) a vyplatilo se.Sokolik


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 září 2007 20:14 
Offline

Registrován: 22 červenec 2007 12:29
Příspěvky: 17
Já jsem měnil na Spacestaru a motor uplne ozil,az nevidane.Koupil jsem si Densa v Mitsubishi(170kč za svíčku) a vyplatilo se.Sokolik


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: svíčky
PříspěvekNapsal: 23 září 2007 20:49 
Offline

Registrován: 23 září 2007 14:53
Příspěvky: 3
no to je sice hezké. Od DENSO bych je bral v iridiových taky, ale šance na sehnání téměř nulová, tak mi zbývají jedině ir. od NGK. Doufám, že to jen pomůže. Nejlevněji jsem je sehnal sadu za 80 dolarů s poštovným, tak je asi objednám.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 září 2007 08:56 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Jelikož 2,4 GDI mám, mohu se odpovědně vyjádřit: výrobce tam opravdu montoval NGK IZFR5B, jenže ty stojí za prd. Mnohem lepší jsou Denso SK20BR11 (byť jsou o stupeň studenější) a naprosto nejlepší jsou Denso VKB16. Na nic jiného to nejezdí a je zbytečné to zkoušet, poněvadž jsem to už dávno vyzkoušel.

Jinak chcípání se svíčkami (tedy pokud jsou tam NGK IZFR5B) nijak nesouvisí - je to špinavou škrticí klapkou (doporučuji pročíst si i jiná vlákna tohoto fóra).

Garantovaná životnost NGK IZFR5B je nikoli 60, ale 100 tis. km, přičemž jejich výměna je předepsána v 90 tis. km - a to jen proto, že ve 100 tis. km není v servisním plánu žádná pravidelná prohlídka.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: škrtící kladka
PříspěvekNapsal: 24 září 2007 19:08 
Offline

Registrován: 23 září 2007 14:53
Příspěvky: 3
Asi nejsem takový expert, ale absolutně netuším jak mám vyčistit škrtící kladku a už vůbec ne, kde ji najdu. Jinak jsem zkoušel reset ŘJ, ale místo mínusového pólu jsem odpojil kladný. Snad to mělo stejný účinek. Motor neměl po znovunahození vysoké otáčky, jak jsi psal, ba naopak. Nedržely vůbec ani vteřinu bez sešlápnutého pedálu. Až po cca 5 minutách sešlapávání pedálu se motor trochu ustálil. Poradíš?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 září 2007 20:40 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Poradím: dělat reset ŘJ bez vyčištění klapky je v případě vozů Mitsubishi cesta do pekel - přesně v duchu toho, co popisuješ! A jak na to, to se dočteš v mých dřívějších příspěvcích v jiných vláknech toho fóra, stačí pohledat... Tak hodně zdaru!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: ŘJ
PříspěvekNapsal: 26 září 2007 19:43 
Offline

Registrován: 23 září 2007 14:53
Příspěvky: 3
Jen tak mezi řečí, neměly by se nastavit po vyčištění škrtící klapky hodnoty z fabriky? To se asi jen tak nějakým resetem ŘJ neudělá, ne? Nebo si tím aspoň nejsem jistý. A ty jsi automechanik nebo pracuješ pro Mitsubishi, nebo spíš domácí kutil??? Jen tak uvažuji, jak tě tenhle systém napadl.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 září 2007 20:50 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Mě samotného samozřejmě nic nenapadlo, mám to od profíků, kteří to zase mají přímo od MMC. Jinak kvůli mně MMC měnila ve dvou případech (a ve vztahu ke dvěmu různým typům svých vozů) své dílenské manuály... S MMC mám totiž "privilegované vztahy", což já nazývám "černou listinou", oni zase spokojeností s odezvou od zákazníka. :lol: Např. do SW narvali na úpravách citelně více, než kolik jsem jim za nový zaplatil!

Na klapce, tedy pokud se v ní až dosud nikdo nehrabal, se neseřizuje vůbec nic, jen je třeba ji pravidelně (tak max. po 30 tis. u MPI, u GDI nejlépe každých 15 tis. km) čistit a zásadně se vyvarovat odpojování aku bez použití záložního zdroje pro zachování údajů v paměti ŘJ. Pak se pochopitelně nedělá (ostatně to není třeba) ani reset ŘJ. Problémem těch "továrních nastavení" mechanických dílů kolem klapky totiž je, že na ně už značně ojetý vůz nemusí dobře jezdit. Pokud nikdy neodpojíš aku bez zálohy a klapku budeš pravidelně čistit, nemusíš to vůbec řešit!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz