mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 březen 2024 15:35

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: space wagon 2,4 GDI 4x4
PříspěvekNapsal: 11 říjen 2007 19:09 
Offline

Registrován: 11 říjen 2007 18:55
Příspěvky: 2
poradte prosím mam ho asi 14 dní a začaly klepat ventily nebo hydroštely.Olej jsem dal 5w30 a tankuju u shell 100.Klepání je nepravidelné a ve vyšších otáčkách přestane.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 říjen 2007 18:10 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
to znamena, ze to klepe porad?
Nebo to prestane, kdyz se necha motor po nastartovani chvilku bezet na volnobeh (cca do 5 min) :?:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: space wagon 2,4 GDI 4x4
PříspěvekNapsal: 16 říjen 2007 16:47 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
dogtrainer píše:
poradte prosím mam ho asi 14 dní a začaly klepat ventily nebo hydroštely.Olej jsem dal 5w30 a tankuju u shell 100.Klepání je nepravidelné a ve vyšších otáčkách přestane.


Pokud to jde od hydroštelů, byla aplikace SAE 5W-30, zejména pokud se navíc jedná o olej ve třídě ACEA A1/51 či A5/B5, fatální chybou! Doporučuji pročíst si vlákna k problémům s hydroštely a "klepáním" v rubrice Carisma. Ostatně se jedná o motory stejné konstrukce, tj. GDI.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 listopad 2007 11:38 
Offline

Registrován: 24 listopad 2007 09:29
Příspěvky: 18
Bydliště: Frýdek-Místek
SERVUS !
Mám space wagon 2,4 gdi 4x4. Koupil jsem ho od staršího majitele servis kniha.. servisováno mitsubishi,najeto 48000km,zvuk jak hodiny,však po cca1000km --klepání ..známý zvuk gdi",tak jsem rychlostí blesku vyměnil olej,nemohl jsem však zjistit jaký,tak jsem tam nalil 5w40 od castrolu,ale klepání při studeném motoru stejné,ne li horší..jsem z toho docela otráven... Teď jsem objevil olej předepsaný fa mitsubishi - castrol perfor...GDI 10w30, nikde však není k sehnání,,že prý je jen pro státy,do extrémních podmínek-poušť-sev.pól...",ale nakonec jsem ho sehnal,tak ho tam skusím,by't mám po výměně jen cca 500 km,a uvidím.našel jsem ještě olej gulfpride 5w40 1IGDI EXTRA SYNTET..,tak nevím.chlapi poraďte mi jestli to mám propláchnout protecem..nebo co,ať to úplně nepoku.... Na opravy jsem ,,ANTOŠ" tak musím důvěřovat servisům,či pokoutným opravářům...díky Bubacca

Možná by mi mi poradil Mitsi

_________________
japonia motors


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 listopad 2007 12:55 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Už jsem Ti to napsal do rubriky "Carisma".

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz