mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 březen 2024 11:03

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Space Wagon 2,4 GDi 4x4
PříspěvekNapsal: 14 duben 2008 15:06 
Diky za nazory. Hledam zatim napr. zde: http://www.tipcars.com/ Odkaz na konkretni auto se mi asi z techto stranek nepodari.. pripoustim cokoliv, vcetne automatu.


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Space Wagon 2,4 GDi 4x4
PříspěvekNapsal: 14 duben 2008 19:00 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Nějak mi na těch stránkách nefunguje vyhledávání. Ale automat mohu vřele doporučit.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Space Wagon 2,4 GDi 4x4
PříspěvekNapsal: 17 duben 2008 13:09 
Ja si myslim, ze Wagon 4x4 GDI z roku 2000, samozrejme a to je to nejdulezitejsi v DOBREM STAVU!!! je velmi dobra alternativa. Otazka je, zda ten stav umis objektivne posoudit. Zafira je strasne auto, jezdil jsem s ni z pujcovny (ale dost dlouho) na to abych ji poznal. System Flex 7 neni na nic, vzadu se sedet stejne neda a je i problem se tam vubec dostat. (to je posledni rada. Ta za ridicem je taky na nic, sedadla jsou moc uzka). Jizdni vlastnosti jsou otresne, diesel 2.2 by meli uplne zakazat, turbodiesel 2.2 a 2.0 zere olej jak najaty, motory maji navic problem se vstrikovacim cerpadlem, jehoz oprava vyjde na 60.000korun, rozvodaky se musi menit kazdych 50-60 tisic, jizdnim vlastnostem se tak neda vubec rikat, zpracovani "turecke", fakt bida. Benzinak 1.6 je slaby, 1.8 zase hodne zere, 2.0 je asi nejlpsi volba, ale zavodak to taky neni. O OPC se nema cenu bavit, to je temer nesehnatelne a nezaplatitelne a zere taky zbesile, 16 az 20 litru...To wagon je uplne jina kasta, a ve ctyrkolce...
Jinak kolega mel kdysi taky wagona 4x4 2.0 karbec rv 85 (ten prvni hranaty typ), tahal s nim prives na auta, ujel neuveritelnych 550.000km bez vyraznejsich problemu, auto pak prodal a dalsi majitel s nim najezdil jeste asi 100.000 nez ho totalne zrusil o strom (a nic moc se mu nestalo)...

Tedy jednoznacne Mitsu, ale v objektivne dobrem stavu.


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Space Wagon 2,4 GDi 4x4
PříspěvekNapsal: 17 duben 2008 13:26 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Ještě z Zafiře: praskají úchyty agregátu (nikoli v silentbloku, ale v kovové části "kozlíku"), odcházejí elektrohydraulické posilovače řízení (výdrž jen několik desítek tis. km, oprava za cca 65 tis. Kč), zadní tlumiče nemají výdrž vůbec žádnou, to samé výfuky, čepy, silentbloky, ložiska kol atd. atd. Naprosto otřesně (proti všem dostatečně známým a ověřeným zásadám) je řešená ventilační soustava/klimatizace, akumulátor je v silně nakloněné poloze, třebaže auto stojí rovně (u některých typů aku vytéká elektrolyt přes odvětrávací otvory), špatně těsní dveře a okna (aerodynamické svisty různého druhu a zdroje, podle toho, jakou rychlostí se jede, apod. Prostě celkově naprosto otřesné auto!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Space Wagon 2,4 GDi 4x4
PříspěvekNapsal: 17 duben 2008 16:29 
Zafira byl pouze takovy primer. Taky vim, ze ma spoustu neduhu, ale zase je "prijemnejsi casteji menit cepy nez generalkovat motor", protoze s volnym cepem dojedu, ale stavkujici motor 2000km od baraku je pruser. Alternativy kolem 200tis. jsou ruzne prakticky od kazde vetsi automobilky (T Picnic, M MPV, P806, F Ulysee, H Shuttle/Stream, Galaxy, Sharan, Espace atd atd.), ale rozhod jsem se pro japonce a po strance designu i vybavy, at uz technicke nebo uzivatelske, me nadchl SW. Kdybych sem nelez a necetl, tak uz ho mam doma :-)) ... treba tady: http://www.mitsubishi-sykora.cz a kliknete na "predvadeci vozy" a pak SW... jinak ten odkaz z tipcars sem nedostanu...


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Space Wagon 2,4 GDi 4x4
PříspěvekNapsal: 17 duben 2008 17:51 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
A četl jsi tu někdy něco o "stávkujícím motoru"? A tom přece nepadlo ani slovo! Jinak s upadlým svislákem neujedeš ani metr. A s nefunkčním posilovačem řízení pochopíš už pár desítkách metrů, že s tím jet prostě nejde.

K tomu odkazu: Nejsou na tom originální poklice kol. Proč? Jinak se jedná o novější verzi motoru 2,4 GDI s "natáčením" vačkového hřídele sacích ventilů, ovšem přesto s podstatně nižšími deklarovanými výkonovými parametry: 108 oproti dřívějším 110 kW (nepodstatné) a 214 oproti 225 Nm (to už podstatné je). Proč asi? Že by se výrobce poučil...?


P.S.: Jezdím s Mitsubishi právě proto, aby mne nepostihla porucha třeba oněch 2000 km od domova. Ne proto, že bych tomu prostě jen věřil, ale proto, že jsem už v praxi sám nedojel, kam jsem potřeboval, s řadou vozů různých značek a v mém nejbližším okolí (rodina, přátelé, kolegové z práce) se to přihodilo s dalšími značkami. 8)

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Space Wagon 2,4 GDi 4x4
PříspěvekNapsal: 10 září 2008 12:59 
Offline

Registrován: 10 září 2008 12:41
Příspěvky: 1
Rok výroby: 0
Dostal jsem se sem proto, že uvažuji o náhradě ma moji stávající Zafiru 2.2. Zaujal mě Mitsubishi SW.

Děkuji za spoustu informací na tomto fóru a nyní několik poznámek k výše uvedeným informacím na téma Opel Zafira.
Měl jsem Opel Astra G 2.0 DTi 74kW, najel jsem 122 tis. km.
Se současnou Zafirou A 2.2 16V 108 kW jsem najel 166 tis. km.
Astra a Zafira jsou auta na stejném základu, takže motory a další agregáty jso většinou totožné.

EvoMan:
* System Flex 7 neni na nic, vzadu se sedet stejne neda a je i problem se tam vubec dostat
- subjektivní názor, podle mě je Flex7 super, nejlepší věc na celém autě, samozřejmě ve srtovnání třeba s Toyotou Hiace ap. je to nouzovka, Zafira není dodávka, ale auto o 20 cm kratší než např. Octavia, super je, že se sklopenými sedačkami máte naprosto rovný kufr a přitom je máte v autě, nikde se nepletou
* diesel 2.2 by meli uplne zakazat
- naopak, 2.2 DTI je do Zafiry nejlepší motor (dle ohlasů, já ho nemám)
* turbodiesel 2.2 a 2.0 zere olej jak najaty
- ANO, 2.0 DTI jsem měl, olej žere - po celých 122 tis km to dělalo 3 litry / 10.000 km, (až!) od r.v. 2003 odstraněno
* rozvodaky se musi menit kazdych 50-60 tisic,
- u benz. 1.6 a 1.8 ano, ale zbytek motorů má řetěz (oba diesely, i benz. 2.2 16V)

Mitsi:
* praskají úchyty agregátu (nikoli v silentbloku, ale v kovové části "kozlíku")
- nestalo se mi ani u jednoho
* odcházejí elektrohydraulické posilovače řízení (výdrž jen několik desítek tis. km, oprava za cca 65 tis. Kč)
- nestalo se mi ani u jednoho
* zadní tlumiče nemají výdrž vůbec žádnou
- nestalo se ani u jedného, u Zafiry tlumiče ve 155 tis. km na stolici s výsledkem 90%
* to samé výfuky
- ANO, to je šílené, shnijí za 3-4 roky
* čepy (nemají výdrž vůbec žádnou)
- asi ano, u Astry 1x měněny oba, u Zafiry zatím 1x levý
* silentbloky (nemají výdrž vůbec žádnou)
- u Astry měnen 1, u Zafiory nic
* ložiska kol (nemají výdrž vůbec žádnou)
- nevím o tom, mám původní
* Naprosto otřesně (proti všem dostatečně známým a ověřeným zásadám) je řešená ventilační soustava/klimatizace,
- asi ANO, nezanám konstrukční podrobnosti, ale okna se často mlží, navíc hnije chladič klimy, stejně jako výfuky se musí měnit tak za 3-4 roky
* Akumulátor je v silně nakloněné poloze, třebaže auto stojí rovně (u některých typů aku vytéká elektrolyt přes odvětrávací otvory)
- u obou aut akku rovně, nic nevytéká, u Astry prodáno po 4 letech s původním, u Zafiry měněn preventivně po 6,5 letech před zimou
* špatně těsní dveře a okna (aerodynamické svisty různého druhu a zdroje, podle toho, jakou rychlostí se jede
- o tom nevím, ale mám verzi Elegance a ta je naprosto tichá, má dvojité těsnění, možná nižší verze mají jen jedno


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Space Wagon 2,4 GDi 4x4
PříspěvekNapsal: 08 prosinec 2009 14:27 
Zdravím,

Spotřeba na se pohybuje pod 10l/100km úplně v pohodě můžeš jezdit i za 9.... ale pokud stejně jako já rád využíváš plynový pedál tak neni problém se na těch 10 dostat. Při slušné jizdě městem nerhozí spotřeba 15l/100km, ale pokud budeš zkoušet jak to jede na každé křižovatce tak i 20 je reálnejch :-)

Jinak karavan sem za tím netahal ale přívěs nad 750 ano. V případě lehčí varianty neni vozík za vozem cítit (samozřejmě na plynovém pedálu to pocítit je) s vozíkem do 750 se spotřeba zvýší cca o litr s těžším záleží na stylu jízdy, přesto se vůz chová velice kultivovaně a je snadno ovladatelný.

Četl sem tu že rakev na střeše nepocítíš. To je sice pravda ale pokud s vozidlem najedeš na dálnici ta při jízdě do 150 se ti spotřeba zvedne klidně o 2 litry, aerodynamika vozu ve vyších rychlostech prostě nic moc a rakev tomu nepřidá. Ale i v té vyší rychlosti se pořád dobře řídí a i ve všětru drží stopu.

Při jízdě v sedmi lidech pokud sou dospělí tak auto lehne ale kupodivu se dá sedět i na třetí řade sedadel při rozumném posnutí střední řady sedadel. Je tady, ale problém že třetí lajna má držák na vyndavání a pohyb tak stupidně umistěn že může těžší osobu tlačit do zad.... :-D My sme to řešili polštářem když se jelo dýl :-) Jinak i ve třetí řadě se potom dalo jet dál naopak kluci to začali nazývat velitelská pozice a o zadní místa se prali.

Auto sme také dvakrát nabourali jednou sem v zime nevybral zatáčku a v Cerekvi nabral most, vystoupil sem oprava byla sice dražší ale nic se mi nestalo a motor běžel i po čelním nárazu byl sice bržděnej, ale byl to slušnej šťouch. Další karambol byl na dálnici když to nedobrzdil transit.... sešrotoval kufr, poposunul tak že sem ťukl čumákem do borca přede mnou, ale na sedačky se prakticky nedostal jen kdyby někdo seděl ve třetí řadě. Náraz zezadu byl v rychlosti 80/90km/h a náprava se nehla. Poslední takový lehký karambol nastal u Vílánce kde se blbec s renaultem nekoukal, že je předjížděn a z boku do mě napral když chtěl předjíždět taky. Auto si drželo svoji stopu, neměl nárok :-)

Celkově sem zkoušel i jiné MPV a zatím mě žádné jiné nezaujalo. Samozřejmě TDI ti požere míň atd atd. A co mě ještě trochu vadí, že nejde vysadit druhá řada sedadel... Jinak si myslím, že je to dobrá volba :-)


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Space Wagon 2,4 GDi 4x4
PříspěvekNapsal: 08 prosinec 2009 14:30 
Jinak ještě doudám, že neoriginální díly sou samozřejmostí a za 230 tkm ujetých nebyl žádný vážnější problém.


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz