waltr1 píše:
zajimave tema zda se že jen malo skušenosti ostatnich ale i tak dobre typy přidal bych i svuj
tedy neco jakop spojeni vice chyb a vysledně projev změknuti a klepani
což obnaši vuli na stabilizatoru a chybu v tlaku řizeni bud regulatorem tlaku nebo špatnou kapalinou
připadne spojeni s regulaci řizeni zadni napravy
Ahoj, to klepani se projevilo u vice aut (porovnaval sem na dalsich 3). Da se rict, ze na kazdem je pritomne, u 2 ze 3 v mensim meritku, u 3. stejne jako v mem pripade.
Vadu v ovladani zadni napravy jsem taky zvazoval, snazil sem testovaci jizdou navodit ruzne rezimy (rychla jizda, pomala, s vytacenim motoru, bez, frekventovane zataceni, rovinky, atd.).
Dosel sem k zaveru, ze pokud by byl vadny control valve ovladajici nataceni zadni napravy, muselo by dochazet napr. k tomu, ze tlak servo kapaliny, ktery do nej jde jako signal o natoceni prednich kol, by vadou "soupatka" prostupoval primo do posilovace rizeni zadni napravy... to se mi zda jako malo pravdepodobne.
Po vsech tech testech se ukazal vliv tepleho vzduchu salajici od premisteneho olej.chladice na chladici trubku serva jako nejvice pravdepodobny (po odizolovani servo chladice se zavada jiz neobjevila).
Zustava to ale stale otevrene. Az nove reseny chladic serva ukaze, zda byl tip spravny.
A taky se preventivne pretesni posilovac rizeni predni napravy, pripadne se zkontroluje stav jeho mechan.dilu. Mozna taky cerpadlo... To by ale bylo moc zasahu najednou a prava pricina by se mohla skryt, takze postupne.