mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 29 březen 2024 13:53

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Colt "86
PříspěvekNapsal: 10 srpen 2005 00:12 
Offline

Registrován: 10 srpen 2005 00:04
Příspěvky: 19
Dostalo se mi do rukou tohle auticko potom co stalo dva roky v garazi( majitele znam osobne) podle technicaku motor 1.5 51kw A tak bych uvital veskere poznatky k tomu na co kouknout co zkontrolovat atd krom vymeny oleje a dalsich drobnosti a je nekde dostupny manual ci neco podobneho ?
Sam jsem hledal ale bezúspěšně.
Diky Jrm


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 leden 2006 15:52 
Offline

Registrován: 10 leden 2006 15:41
Příspěvky: 48
Bydliště: Opava
No,já si koupil Colta 87 rok a po zkušenostech s opravama můžu napsat to,co musím měnit já-auto má najeto 145tis., mělo nový výfuk a zadní tlumiče:
-prahy-vypadají OK ale jsou jako papír-poklepat a oddělat kobereček u prahů uvnitř auta-měl jsem tam už dírky

-zadní podběhy-kouknout do kufru, jestli nejsou puchýře-pokud je to tam rezavé nebo puchýře, chce se podívat,jak to vypadá nad kolem-měl jsem to tam pěkně chycené-spíš durch

-motor-no, tam je to horší-měrku jak je zasraný olej-svědčí to o majiteli.

- Bývají chycené podběhy- v předku-zkontrolovat misky tlumičů-za nima jsem měl díru durch-mezi podběhem a kabinou. Silentbloky motoru,jestli nejsou v řiti.

-Projet se, jak jdou brzdy a spojka-spojku jsem měl hyn ale není to drahé.

-třetí dveře-kolem stěračů bývá puchýř a pod ním vzduchoprázdno-díra jako prase.

-Tlumiče-bývají hyn,pokud je původní majitel neřešil-skáče to pak jako koza
No, snad ti to k něčemu bude-kdybych mohl znova vybrat, nebral bych to. :wink:

Jinak,existuje kniha Jak na to,ale stojí 600kč tak kdyby ti šlo o něco konkrétního,můžeme se nějak domluvit-tu knihu mám.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 leden 2006 20:15 
Offline

Registrován: 10 srpen 2005 00:04
Příspěvky: 19
Ahoj, díky. Ale podle datumu, psal jsem to v srpnu od té doby jsem si sehnal boční okno kvůli tomu to i stálo v té garáži vykradli mu ho a měl to jako druhé auto tudíž se na to vykašlal. K té korozi mrknu po tom psal jsi docela konrétní místa,díky, už jsem se s tim i dokopal na techcnickou+ emise prošlo poměrně v pohodě jen mi nejdřív dali na měsíc nelíbily se mu kuláky ve předu. Už sou nové. Motor je podle mě poměrně v pořádku na to že má 194000 naježděno samozřejmě nový olej a teď bude novej a novej filtr nalil sem tam normálně 15w40 řek bych že tim se nic neskazí. Brzdy jsem kontroloval jako jednu z prvních věcí doplnil kapalinu a pak je i nechtěně vyzkoušel dost tvrdě na jižní spojce. Teď jen uvažuju že tam hodim nové svíčky a vzduchovej filtr poměrně těžce to startuje, mimochodem jaká tam má být baterka ideálně ? Tim myslim kapacitu/ startovací proud. Teď sem zjistil akorát jednu, doufám že drobnost hadička k zadnímu ostřikovači je prasklá někde v místě levého podběhu, kudy nejlíp k ní se dostanu ? A k tomu ročníku sice papíry sou na 86 ale je to taky 87 hranatá. Jsem leteckej mechanik tak snad zvládnu co bude potřeba Smile Díky za rady. K té knize no možná bych se podíval pokud jsi z Prahy.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 leden 2006 20:30 
Offline

Registrován: 10 leden 2006 15:41
Příspěvky: 48
Bydliště: Opava
No, jsem z Opavy tak to máme trochu z ruky. Tu hadičku mám taky prasklou aani už to neřeším, tudíž ani nevím, kudy to vede. Motor naběhá něco k 300tis km. Jsou to držáky. Co se týká toho startu, zkus ty svíčky a pokud to bude pořád, ten karbec je hustý a chce to někoho, kdo to umí. Chce to zjistit, jestli ti jde aut. sytič-mě nejde a pak to startuje nacipa, jak je to studene ale nějak to vždy chytne-bývá přidřená ta klapka-je to jen bimetal ale je vyhříván jednotkou, aby se to za jízdy zase otevřelo a nežralo to zbytečně za studena.
15W40 to neposere-je to už starý buben-rozvody jsi dělal? Na ty se chystám a to bude trochu dražší ale je to třeba. Orig. baterka má 55Ah. Točí mi to jako pila. :-) Pokud budeš chtít, můžu něco nafotit k tomu karbecu aposlat, ale chce to fakt někoho, kdo tomu hoví. 1/2 hodiny jsem např. běhal kolem auta než jsem našel jednotku motoru.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 leden 2006 17:22 
Offline

Registrován: 10 srpen 2005 00:04
Příspěvky: 19
Rozvody na ty dojde pokud se k tomu dostanu v létě v týhle zimě se dá dělat máloco i v garáži která je poměrně vzdušná. Tak to startování asi bude baterkou teď sem koukal je tam 40A takže prdítko každopádně svíčky mám nové o víkendu je tam nacpu. K těm fotkám klidně si je rád prostuduju nemyslim si že by byl problém to rozebrat, vyčistit a zase složit. Díky foťáku a pc kde sem pak hledal co kam patří, už sem takhle dělal dva motory. Takže případně i kde najdu tu jednotku na vytápění. Díky


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 leden 2006 18:08 
Offline

Registrován: 10 leden 2006 15:41
Příspěvky: 48
Bydliště: Opava
No, jednotka motoru je skvěle schvaná za středovým panelem pod plastovým krytem a koberečkem-naprosto neviditelná aspoň teda v mém autě. Těch 40Ah by stačilo,pokud bude baterka nová-pokud je starší, je to napytel kor v zimě. Pokud vyměníš svíčky bude to OK. Já zítra budu valit plnič a boršus na dveře, ať to může na lak. Už ať to jezdí-zatím spinká v dílně. :lol:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 únor 2006 16:30 
Právě že slabá, teď už je tam nová 55 takže mrazu se moc nebojim. K té jednotce, z ni předpokládám vede napájení k ovládání sytiče, nebo jak je to vlastně? Mě jde totiž o ten sytič, buď ho zkusit opravit záleží co s nim je, nebo případně vyměnit nebo tak něco.


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 únor 2006 19:03 
Offline

Registrován: 10 leden 2006 15:41
Příspěvky: 48
Bydliště: Opava
K tomu sytiči: má vlastně nějakých 5 poloh a je to blbina s bimetalem-dle teploty otevře či přivře škrtící klapku. Navíc do něj vede 1 drát od jednotky, která si dokáže ohřátím toho bimetalu ovládat (otevírat) tuto klapku. Pokud to nejde jak má jsou možnosti vyčistit tuto klapku a promazat,aby šla lehce-v případě že jde z tuha, nebo jej celý vyměnit. Celý karbec nový stojí balík a nemá smysl otom uvažovat.
Ta baterie 55Ah je ok-stál jsem 1,5měsíce a točilo to slušně(baterka má 6let tudíž už je za zenitem).Asi takto. :wink:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 únor 2006 22:36 
Offline

Registrován: 10 srpen 2005 00:04
Příspěvky: 19
Tak jsem konečně ukrad kamarádovi fotoaparát, abych si byl jistý že se bavíme o tom samém autě :oops: Zatim jsem jen zběžně mrk po té jednotce ale asi budu muset vyndat ten středovej panel, nebo se tam dá dostat z boku ?


Přílohy:
8efa53e1213b308c8c2be18820603de4.jpg
8efa53e1213b308c8c2be18820603de4.jpg [ 0 bajtů | Zobrazeno 26987 krát ]
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 únor 2006 07:42 
Offline

Registrován: 10 leden 2006 15:41
Příspěvky: 48
Bydliště: Opava
Máme to samé auto-dělalo se ve dvou modifikacích-jde je odlišit blinkrem v předním blatníku.
Odděláš od spolujezdce kobereček ze středu a je tam plastový dekl na šroubcích. Jak ho odděláš, uvidíš jednotku a vedou doní tuším 3 konektory-jsou to malé konektory. Není třeba panel vytahovat. Zatím to neřeš ale až buděš třeba něco vařit, hodí se to odpojit-pro klid duše. :wink:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 březen 2006 01:24 
Tak jsem zas tu, začal zlobit otáčkoměr, chvílema jakoby nejde, předpokládám že bude něco s vedením než s budíkem a pak jak jde ten plast sání od blatníku směrem k filtru tak před ohybem je klapka do které jde zespoda trubka která na jednom konci zapadá na plech který je nad svody výfuku ta trubka, hadice spíš myslim že to byla se mi nějak vypařila :oops: Asi jsem ji blbě nasadil po měnění svíček. K čemu je dobrá ? A je tam nutně potřeba?


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 březen 2006 01:26 
Offline

Registrován: 10 srpen 2005 00:04
Příspěvky: 19
Já sem se nepřihlásil :oops: Tady je foto pro lepší představu


Přílohy:
b33538179f5661a86cbe327a1793e199.jpg
b33538179f5661a86cbe327a1793e199.jpg [ 0 bajtů | Zobrazeno 26997 krát ]
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 březen 2006 08:50 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Jde o přisávání teplého vzduchu od výfuku. Klapka v sání je vlastně termostatická brána pro mísení studeného s teplým vzduchem. Ve spojení s karburátorem je to v zimě poměrně účelné zařízení.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 březen 2006 16:21 
Offline

Registrován: 10 leden 2006 15:41
Příspěvky: 48
Bydliště: Opava
Je to tak-valí to teplejší vzduch do sání a tím je motor v zimě úspornější. Jinak bych se podíval na ten průměr-dalo by se to napasovat na vrakáči z jiného auta-třeba škodovka?? Jinak ten otáčkoměr mi taky občas zablbne při startu, pak už jede tak to neřeším. Až budu více jezdit tak to budu řešit. :wink:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 březen 2006 16:45 
Offline

Registrován: 10 srpen 2005 00:04
Příspěvky: 19
Něco takového jsem si myslel, už jsem si dneska uříz duralovou trubku v práci ale zjistil jsem že očima neni nejlepší měřit ten vstup na tom plastu má tušim 35mm a já vzal 5 cm rouru :lol: Takže se ještě po něčem poohlédnu a v nejhoršim vyříznu z nějakýho letadla. Mě ten otáčkoměr teď při cestě 100 km tam 130 zpátky ani jednou nefungoval takže řešit ho už musim.

Díky mitsi za rychlou odpověď.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz