pepik píše:
Lambda svítila dávno před instalací lpg - ještě za původního majitele(příbuzný, kterému v mtsubishi nakukali, že to nevadí, tak s tím jezdím už cca 40000km).
No pokud jsi s tím takhle najezdil 40000km, pak se ani moc nedivím, že zřejmě praskla hlava. Nehledě na to, že motor celých těch 40000km běžel nejspíše v nouzovém režimu.
pepik píše:
Pardon, ale kotoučovou brzdu poznám ... Piští to jenom při couvání, dříve sporadicky, nyní již skoro vždycky.
Tedy musíš mít už faceliftovanou verzi, ale hlavně - někdo nekompetentní se v té zadní brzdě asi hrabal: sám jsem řešil problém na kamarádově autě (sice nešlo o Mitsubishi, ale o Kiu Clarus, která však má zadní třmeny konstrukčně řešené stejně jako Mitsubishi bez bubnu pro ruční brzdu), kde značkový servis špatnou montáží jedné desky zničil třemen, jeho vodítka, ty nové desky a také kotouč! Kdyby dotyčný poznal hned, že něco není v pořádku, dalo se to snadno vyřešit bez zbytečných vícenákladů. I on se ovšem nechal ukolébat ujištěním servisu, že "si to musí sednout"...
pepik píše:
Carisma je šotek a jak vidno, mitsubishi se nepoučilo a stále produkuje auta se spoluúčastí francouzských automobilek (PSA)... Jistě nebude kvalita o moc jiná než u carismy. Pokud mitsi sleduješ současný trh s autama, dáš mi za pravdu. Zřejmě ani ty by sis dnes mitsubishi nekoupil....
Ano, dávám Ti za pravdu. A MMC asi dobře ví, proč Outlandery vozí na švýcarský trh právě a jen z Japonska.