Zdravím, už se to tu jistě někde probíralo, snad někdo může ještě individuálně poradit:
Koupil jsem před pár dny starýho Lancera 1.5 automat, r.v. 3/1992. Problém je ten, že při STUDENÉM motoru jsou po nastartování (samozřejmě na P-parking) otáčky (asi) dost nízko - cca 750 rpm, když dám R-zpátečku, tak se výrazně sníží a auto chcípne. Musím tak čekat několik minut - i díl - než je vůbec možné vycouvat.
Při teplém motoru jsou otáčky taky hrozně nízko - (mezi 300!! až 600rpm), ale problémy s couváním a rozjezdem (D) nejsou, jen auto dost vibruje.
Byl jsem s tím dneska v servisu Mitsubishi Kont Plzeň, udělali tzv. seřízení motoru, ale otáčky jsou furt stejný- snad i nižší a nejhorší je, že po několika hodinách stání, když jsem nastaroval zastudena, tak jsou furt nízký a při vycouvání to chcípne. Půjdu to reklamovat, jsou to asi - jako většinou v téhle zemi - amatéři (dokonce mi "technik" říkal, abych dával N na křižovatce), co jim mám poradit, aby s tím ty hovada udělali. Snad by pomohlo ty otáčky trochu zvýšit, kdybych nebyl laik, udělám to sám, ale nevím jak.
Za případné info díky (příp. můj mail:
sedlaken@seznam.cz)