mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 16 červen 2025 23:58

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 161 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: výfuk-nahrazení serie
PříspěvekNapsal: 30 prosinec 2012 22:04 
Offline

Registrován: 16 červenec 2006 21:32
Příspěvky: 68
Bydliště: Letňany
Automobil: GALANT WAGON
Typ motoru: 6A13
Rok výroby: 1997
http://www.youtube.com/watch?v=iQX0kAXN ... =endscreen

_________________
Mitsubishi Galant Wagon 2,5l V6/24V 120 kW LPG SGI


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: výfuk-nahrazení serie
PříspěvekNapsal: 31 prosinec 2012 16:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
hmmm..to je verze bez turba,že? Celkem by mne to lákalo takový zvuk ale trochu se bojím aby mne pak uvnitř nebolela hlava. :grin:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: výfuk-nahrazení serie
PříspěvekNapsal: 31 prosinec 2012 20:04 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
Kuno píše:
hmmm..to je verze bez turba,že? Celkem by mne to lákalo takový zvuk ale trochu se bojím aby mne pak uvnitř nebolela hlava. :grin:


ano, je to NA, tak nebo tak, otevřeš okýnko a hluk je fuč... :lol:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: výfuk-nahrazení serie
PříspěvekNapsal: 04 leden 2013 20:55 
Offline

Registrován: 09 duben 2012 19:03
Příspěvky: 125
Bydliště: Zliv u Českých Budějovic
Automobil: černá 3000GT VR4
Typ motoru: 3.0 Twinturbo
Rok výroby: 1994
jen otazka...........pokud necham pre-caty a loupnu tam tu Y-pipe misto serie, dozadu natahnout rouru a pak rozdvojit ke kazdemu tlumici........tim by restriktory za turbem zustaly, ale zlepsilo by se napojeni jenotlivych trojic valcu......nebo se mylim ? Klido kritizujte a radte, jak dal......jsem rad za jakykoliv posun dopredu.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: výfuk-nahrazení serie
PříspěvekNapsal: 05 leden 2013 09:26 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj, jo odstraníš 'T' napojení a změniš jej na příznivější 'Y' jen upozornění - konkrétkě tu 'Y' pipe co jsem popsal by jsi musel při zachování prekatů upravit - sama o sobě eliminuje přední (u chladiče motoru) prekat, protože vede až na přírubu turba.... Musel by jsi přední část zkátit a převařit přírubu.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: výfuk-nahrazení serie
PříspěvekNapsal: 05 leden 2013 11:35 
Offline

Registrován: 09 duben 2012 19:03
Příspěvky: 125
Bydliště: Zliv u Českých Budějovic
Automobil: černá 3000GT VR4
Typ motoru: 3.0 Twinturbo
Rok výroby: 1994
díky.............já už koukal, jak tom mají udělaný klucí jinde, tak aby nemuseli dávat pryč pre-katy. Nejspíš asi dám pryč T-pipe a nahradím ji kratším Y-pipe tak, aby zůstaly restriktory za turbama. Pak odstranit centrální kat a za ním rozdvojit, třeba tak, jak to ma Blueflame, nebo Speed Daddy............jen nevím, kde splašit zadní tlumiče..........jestli se něco dělá přímo na tyto motory, co jde sehnat i u nás, nebo tam prdnout nějakej "univerzál".


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: výfuk-nahrazení serie
PříspěvekNapsal: 05 leden 2013 13:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
hmm..jak to tu čtu..... po neděli začnu shánět tenkostěnné trubky. :grin: :grin: :grin:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: výfuk-nahrazení serie
PříspěvekNapsal: 05 leden 2013 18:05 
Offline

Registrován: 09 duben 2012 19:03
Příspěvky: 125
Bydliště: Zliv u Českých Budějovic
Automobil: černá 3000GT VR4
Typ motoru: 3.0 Twinturbo
Rok výroby: 1994
ja uz chci na sezonu krasnej hrdelni baryton..........na to, jak je to auti "sportovni", tak ma takovej nudnej zvuk.........snad bych rekl az jalovej.........me se libi tohle:

http://www.youtube.com/watch?v=fwwO7Z3U-Ig

nebo "trefit" alespon neco podobneho


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: výfuk-nahrazení serie
PříspěvekNapsal: 06 leden 2013 23:02 
Offline

Registrován: 16 červenec 2006 21:32
Příspěvky: 68
Bydliště: Letňany
Automobil: GALANT WAGON
Typ motoru: 6A13
Rok výroby: 1997
http://www.mitsubishiclub.cz/inzerat/do ... du-a-11836

_________________
Mitsubishi Galant Wagon 2,5l V6/24V 120 kW LPG SGI


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: výfuk-nahrazení serie
PříspěvekNapsal: 11 leden 2013 18:58 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
nahrazeni serie
http://www.youtube.com/watch?v=fzB3r1dQrHw


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: výfuk-nahrazení serie
PříspěvekNapsal: 28 březen 2013 19:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
Začl jsem "tuzing" výfuku-dávám pryč to T napojení. Pišete tu cosi o pre-katech. Co máte na mysli? Já tam nic takového nemám,pouze krátký vlnovec mezi oběma sběrači a pak dlouhý,pak lambdu, (to bude největší "oříšek" ji vhodně přemístit.) no a pak byl kat,který se u mne "ohřál" jen dva dny než jsem ho dal do pryč. :grin:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: výfuk-nahrazení serie
PříspěvekNapsal: 28 březen 2013 21:12 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj, u Tvého vozu prekaty nejsou - neřeš :grin:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: výfuk-nahrazení serie
PříspěvekNapsal: 28 březen 2013 22:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
dík za odpověd,zase o problém méně. :grin:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: výfuk-nahrazení serie
PříspěvekNapsal: 01 duben 2013 11:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
Tak už to mám také hotovo-odstranění toho T napojení. Nemám to sice tak hezké jako Brumla ale zas mám silnější trubky. :grin:
Zatím jsem to vzhledem k počasí nezkoušel ale mám dojem že motor má ostřejší,takový hvízdavý zvuk a snad jde i lehčeji do otáček.
Může to být ale velmi subjektivní,přece jen na zvedáku a v dílně to "zní" jinak.

Jo...a měl jsem přicpaný vlnovec. Ta vniřní sítovaná část se zbortila a byl tam průchod cca jen 4 cm. :shock:


Naposledy upravil Kuno dne 04 duben 2013 10:53, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: výfuk-nahrazení serie
PříspěvekNapsal: 04 duben 2013 10:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
Tema do diskuse: :grin:
Ještě k těm výfukům: já myslel,že u čtyřtaktu je nejlépe,když jdou spaliny co nejdříve a s co nejmenším odporem ven a to hlavně na počátku akcelerace.
Navíc s pomocí turba se tam "toho" ve fázi sání snažíme dostat co nejrychleji a nejvíce,tak proč ne v případě když je motor (danný válec) ve výfuku?
U dvoutaktu ten protitlak být musí,motor je konstrukčně jiný.
Tak a ted "do mne" :grin:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 161 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz