Brumla píše:
Ahoj,
enemdym má na mysli spoj výfuků každé trojice válců viz. fotky.... To jsem nedávno nahrazoval, protože původní řekněme T-pipe byla v háji, také jsem eliminoval katalyzátory a zvětšil průměry trubek a mám připravené nové svody, ty jsem ještě nenamontoval.... Povšimněte si také značné redukce hmotnosti. Má to však háček a s tím se ještě musím utkat a to je 'naladění' nějakých restriktorů za turby, protože průběh nástupu se změnil a turba nyní potřebují větší točky aby dodala dostatečný tlak... je to logické, protože platí, že s růstem průřezu klesá rychlost proudění, protože množství plynů je v podstatě stejné, také klesá tlak a tak odevzdaná práce do turba je menší, zde je vidět, že naladit celý výfuk je docela věda

Jinak až najdeš nějakého 'opravdu zkušeného mechanika' na GT-ka tak dej vědět

Tak sem ten muj 2-2-2 vyfuk nahodil (podruhe po nekolika letech) a projel (konecne poprve). Pocity:
Trubky mam vnitrni prumer 49 (vnejsi 52 mm), ztrata kroutaku touto zmenou (viz foto) v nizkych otackach je citelna (take jak u Brumly, ikdyz se jedna o naprosto rozdilne upravy). Mozna lepsi pocit ve vysokych otackach, ale celkove turba nenakopavaji.
Svetla vyska je minimalni, kraval maximalni. Vyfuk je na hrani, ne na normalni jezdeni - to az pokud se to podari doladit.
Co budu dal resit metodou pokus omyl, je propojeni samostatnych vetvi (X nebo H spoj) a tlumic pro kazdou vetev.
... takze s moji rychlosti, tak za dva tri roky bych mohl vedet, jak se to bude chovat , abych mohl zas poreferovat
