Ahoj. Pred nedavnem jsem si koupil Lancra 1.8GTi rv90 A hned me zarazila velka spotreba,spatne studene starty a chcipani motoru pri zastaveni. Nechal jsem si zkontrolavat motor a prisli na spatnou lambda sondu. Merili i tlaky motoru ty jsou pres 13bar. Vymenil jsem lambdu a vycistil skrtici klapku a provedl reset RJ (odpojeni -polu pri zapnutem klicku) Auto prestalo pri zastaveni chcipat, ale spotreba nijak dolu nesla a starty zustali stejne. Tak jsem vymenil palivovy filtr (co me zarazilo byla veci pruchodnost stareho filtru nez noveho= udelal jsem dobre?) Koupil jsem svicky NKG. A ted jsem momentalne s vykonem na tom hur nez se do toho zacalo stourat.
Na aute jsou neve veci: palivovy filtr, vzduchovy, zapalovaci kabely, svicky, lambda sonda.
Auto se ted chova: Studene starty neustale spatne, pri zahratem motoru volnobezne otacky nekde kolem 750ot pri otaceni volantem na miste otacky mirne klesnou a pri otoceni volntu nadoraz klesnou vic. Pri sviznejsi jizde a naslednem zastaveni se otacky drzi na 1500ot a pomalu klesaji na volnobezne.