Kuno píše:
Nebudu už už reagovat,vysiluje mne to. Když ani nevíš,že turbo se začne točit okamžitě po nastartování nebo dokonce už i v jeho průběhu
Mne to baví čím dál tím víc! Rád se totiž dozvím, co že to vlastně roztočí turbínu turbodmychadla "okamžitě po nastartování nebo dokonce už i v jeho průběhu" tak, aby to mělo nějaký dopad na požadavky jeho mazání, zejména když přihlédnu k řádovému rozdílu počtu otáček za volnoběhu a nominální hodnotě max. provozních otáček.
Kuno píše:
Když nevíš,jak "maže" auto.
Dělals někdy opravu turba nebo čerpadla mazání? Nedělal to je zjevné.
Velmi rád se dozvím, jak je zajištěno, aby čerpadlo mazání natlačilo olej "už v průběhu své první otáčky a to právě do kliky" a tím prakticky ihned zajistilo provozní tlak v systému mazání. Nechám se poučit, jak se v podmínkách běžné autodílny, která nebývá vybavena dynamickou vyvažovačkou, dělá na koleně oprava turba.
Kuno píše:
....To je úplně stejná otázka, jako proč dnešní motory po studeném startu prakticky neznají zvýšený...
Jak prakticky? Co to znamená,to je obezlička pro to kdyby to tak nebylo? Blbost jak vrata!
Nechám si vysvětlit, zda, resp. či, není žádný rozdíl mezi cca 1600 ot./min., které točila většina přinejmenším benzínových motorů po studeném startu ještě v 90. letech, a dnešními max. 1000 ot./min., které točí ve stejné situaci soudobé motory. V čem zde spočívá ona "blbost jak vrata"?
Kuno píše:
....Jaký je rozdíl v ceně dílů? Obvykle trojnásobný. A v ceně práce? Žádný, poněvadž i "nový dvouhmotový setrvačník" bys musel nějak namontovat.
Jak "nějak"? Víš vůbec jaký rozdíl je v obou provedeních a jak fungují? Možná tak z nějakych chytrých komentů na netu.
Uvítám - když už jsem tebou označován za "mistra v googlení" - nějaký odkaz na to, čím se liší uchycení klasického setrvačníku na klikovce od uchycení toho dvouhmotového ve stejném místě, že to může znamenat takový rozdíl v ceně práce za výměnu. Stejně tak uvítám odkaz na vysvětlení rozdílu ve "fungování obou provedení", tedy pokud tam nějaký vůbec je, jakože podle tebe "rozdíl nepoznám, za tím si stojíš", tedy tam zřejmě žádný rozdíl ve fungování ani není, a je tudíž zbytečné ho hledat (osobně jsem líný cokoli sám na netu vyhledávat, proto žádám o pomoc).
Kuno píše:
Tak cca kolik ten rozdíl v ceně dílů vlastně dělá? Rád bych to věděl, poněvadž cenovou hladinu sady dvouhmotový setrvák+přítlačák+lamela+(případně) vypínací ložisko spojky znám, ale poněvadž prasá.ny z kategorie náhrady dvouhmoťáku klasikou neuznávám, ceny těch klasik neznám.
Kuno píše:
....Kolik kdo stolic má je jedno-pokud píše jiný hlouposti,hloupostmi zůstanou.
Kdo investuje miliony Kč do stolic, ten se těmi opravami nejspíše seriózně zabývá. Na rozdíl od těch, kteří mu tam nosí choulostivé díly vstřikovacích soustav pro diesely, které - pokud je čirou náhodou nezkur.vili již při nekvalifikované demontáži, až příliš často zku.ví při nekvalifikované zpětné montáži po kvalitně provedené repasi.
Kuno píše:
....Mitsi-při vší úctě jsi možná dobrý teoretik ale tím to končí. Praxi a hlavně její někdy diametrální rozdíly od teorie pochopí jedině praktik a to ty zjevně jak je patrno zde i jinde-nejsi.
Ten teoretik se podílel na tvorbě tisíců stran technických předpisů, jimiž se výrobci aut musejí řídit, tedy přinejmenším tehdy, pokud chtějí prodávat svou produkci na evropském trhu. Slovo "produkce" přitom podtrhuji, poněvadž to je něco skutečně reálného, s čím lidé v praxi opravdu jezdí, nikoli nějaká teorie na papíře!
Kuno píše:
....Vrat se raději mezi "Galantisty" zde se řeší GT a jen díky tobě se "debata" sveze vždy někam jinam. Tam můžete řešit "resety klapek", viskozitu olejů nebo má-li uhlík víčka rozdělovače pružinu,či je přitláčen planžetkou od palce....a další libůstky.
Pravda, nevlastním GT a dokonce ani toho Galanta, k tomu v autě nemám ani ten rozdělovač...
Kuno píše:
....Ono by na tom nic nebylo,každé forum je k diskusi ale nemělo by sloužit k demagogickému obhajování kdejaké kraviny co někdo někam napíše a druhý (byt někdy v dobré víře) ji přebere jako fakt.
Domníval jsem se, že se tu konečně objevil někdo, koho opravy aut živí a kdo by mohl fungovat jako "domovský servis" pro příznivce značky Mitsubishi, nikoli jen 3000GT. Bohužel musím opětovně zopakovat známou poučku, na které ani tentokrát nemám žádný důvod cokoli měnit (škoda!):
Mitsi píše:
... Do servisů jsem se pak nuceně vrátil až o mnoho let později, kdy už přišly na řadu nové vozy a s nimi "povinné" (kvůli záruce) servisní prohlídky. A nic se změnilo, pořád stále stejná nekompetentnost, a to až do té míry, že jsem se opakovaně raději vzdal záruky, než abych musel tohle snášet.
... Proto považuji téměř všechny automechaniky a lidi se kolem toho motající za svého druhu novodobé loupežníky (čest a sláva výjimkám)! A odtud také moje reakce na to, co se tu občas objeví.
Kuno píše:
GT jsi viděl možná z ponorky a to co si o něm někde přečteš bohužel nestačí k tomu abys druhým radil s jeho opravami.
Radil s opravami GT? To snad nemůžeš myslet vážně! Anebo mi vysvětli, čím že se liší např. řízení u předokolky GT od ostatních vozů Mitsubishi z téže doby výroby. Protože to je jedna z mála věcí, kde jsem "radil".
Kuno píše:
Radil-to je možná přehnané,ještě jsem nepostřehl,že bys zde někomu opravdu poradil. Ty prostě jen přepisuješ nebo nebo cituješ to co vygooglíš na netu anebo co někde napsal Vaculík. To jsou všechny tvé zkušenosti a vědomosti týkající se oprav os. automobilů.
Jde o to, co kdo považuje za radu: jestli do kategorie rad řadí i varování před následováním naprostých bludů, které se tu nezřídka objeví. Dále bych rád bych věděl, co a odkud že to vlastně přepisuji? To jen abych si ujasnil, že/zda náhodou nejsem plagiátorem sebe sama, poněvadž už i z toho jsem byl jednou obviněn. Mé "zkušenosti a vědomosti týkající se oprav os. automobilů" by nemusely být ryze praktické, kdyby nebylo "nekompetentních novodových loupežníků", kterým člověk napřed zaplatí, následně se s nimi při marných reklamacích dohaduje, aby to pak po nich stejně musel sám vlastnoručně předělat. Tedy pokud to jenom trochu jde (bohužel na to ne vždy mám podmínky), snažím se tomu vyhnout a udělat si to rovnou sám, i kdybych si třeba měl za těžké peníze pořídit jednoúčelový přípravek, který použiji skutečně jenom jednou.
Kuno píše:
AMEN.
Merde!