Kuno píše:
Chtělo by to schema zapojení-zjistit kam všude ty dráty ze snímače rychlosti vedou.
Tuším,že jsi v minulosti měnil přístrojovku nebo tachometr. Zkus zpátky ustavit,tu co tam byla i když tacho nepojede. Zapojení přístrojovky nebo jejích patic se může mírně lišit a pokud jednotka nedostává - tedy dostává ....nelinearní signály (doufám,že je to správné slovo
) o rychlosti,potažmo zatížení spolu se systemem výkonového obohacování...atd.. může přerušovat signál na vstřiky a od toho ta "cukatura".
Pokud si "myslí",že auto stojí a dalších podmínek k akceleraci netřeba, akceleruje O.K.
Ale možná že jen kecám,jsem přeci je nedouk-jak mne zde kdosi nazval.
Jen se divím,že tu chybí jeho jistě bezchybný,diskusi nepřipouštějící názor na řešení Tvého problému.
Dočkáme se?
P.S. Mne osobně by celkem bavilo takový problem řešit ale budu si muset pár měsíců počkat než si pořídím tu TT verzi.
Ahoj, tu původní přistrojovku (budíky) už mám nachystané, že je šoupnu zpět, protože...
... se obávám, že jsem se dopustil souběžně chyby překladu, nepochopení manuálu a docela mě zmátl také CAPS...
(s čistým svědomím omyl přiznám).
VEHICLE SPEED SENSOR neni to, co je na výše zmíněných fotkách. Výše je SPEEDOMETER GEAR!
- SPEEDOMETER GEAR je poháněn soukolím převodovky a posílá signál (u TT) do budíku rychloměru.
- VEHICLE SPEED SENSOR (tzv. "reed switch") - je přímo v budíku rychloměru - převádí rychlost na pulzy, které pak posílá do ŘJ. Tady se domnívám, bude můj problém!
Mylně jsem řešil speedometer gear, ikdyž chybový kód jasně říká, že je závada na vehicle speed sensoru (reed switch).
V další kole tedy výměna budíků za původní.
PS: Zkuste si do CAPSu schválně zadat díl MB622090, co vypíše za název dílu...