spc píše:
Ved si pozri nazov vlakna resp. konkretne Tomovu otazku!!!
Od povodnej temy odbocujes postupne k principu riadenia volnobehu krokovym motorcekom az k uplne absurdnemu snimacu natacania volantu...
Znovu jsem se podíval na název vlákna ("Denní svícení") i na Tomovu otázku:
Tom píše:
To mě zajímá:Takže pokud mám zapnutá světla velký odběr proudu ovlivňuje volnoběh ?
To že altík má větší odpor je normální při zatížní.[/quote
A odcituji i mou odpověď na onu otázku, která vlastně zazněla dříve, než byla otázka vůbec položena:
Mitsi píše:
Právě že na mitsu denní svícení rozhodně ano: to kvůli "pružnému" volnoběhu, který dodatečný příkon zapnutých světel zásadním způsobem - na rozdíl od "běžných" aut s jednoduchým řešením volnoběhu - ovlivňuje!
Může mi někdo srozumitelně vysvětlit, v čem že vlastně spočívá mé odbočení od původního tématu a proč se někomu z hlediska protiargumentace nehodí do krámu popis, byť třeba nepřesný, nedokonalý či neúplný, funkce řízení volnoběhu u vozů Mitsubishi, které je hlediska logiky zcela opačné (volnoběh není dorovnáván po jeho poklesu, ale "předrovnáván", jestli to tak lze nazvat - jiné slovo mne nenapadá) ve srovnání se "zbytkem" světa? Vždyť právě tohle je to, oč tu jde: zatímco u jiných vozů zapnutá světla z hlediska chování motoru v režimu volnoběhu téměř nepoznám, pak speciálně u Mitsubishi je v tom sakra rozdíl!
spc píše:
... (ktory btw. NIE JE SNIMAC UHLOVEHO NATOCENIA ale `iba` snimac rychlosti tocenia volantom nerozoznavajuci ani len smer tocenia) suvisiacim iba s ECS!!!
OK, třeba to není snímač úhlového natočení volantu, ale "jen" snímač rychlosti otáčení volantem, který ani nerozezná směr jeho otáčení, v každém případě jde o snímač, který mají od určitého roku výroby všechny vozy Mitsubishi vybavené systémem "pružného volnoběhu" (tedy nikoli jen vozy s ECS, což se týkalo, pokud je mi známo, pouze 3000 GT a vrcholných Galantů). A právě díky němu se mi volnoběh mírně zvýší v momentě, kdy trochu otáčím volantem, a zvýší se výrazně, pokud za volant vezmu razantně. A souvislost s denním svícením? Pokud svítím "klasicky", je odezva na pohyby volantem mdlá.
spc píše:
... Ale to je len dosledok tvojho sklonu, ze ked `stupis do hovna` a zahlasis nieco mylne, tak miesto priznania si chyby zacnes `odbacat od temy` a za kazdu cenu dokazovat svoju nesmiernu `chytrost` aspon v dalsej oblasti, co moze byt dokonca celkom komicke, ak aj tam zase `stupis do hovna` atd...
Jedno moudré české přísloví praví: "Čím víc se s hovnem mažeš, tím víc smrdí!" Ano, nejspíše jsem šlápl do hovna... Nebo snad někomu na kuří oko?
spc píše:
... Mozno vies nieco o inych autach (o ktorych ja viem prd z dovodu ze ma ani chlpok nezaujimaju kedze mam 3000GT), no tvoje vedomosti konkretne o GT-ckach maju daleko k presnosti...
Možná by nebylo od věci trochu si rozšířit oblast svého zájmu, přinejmenším směrem k dalším modelům nesoucím značku Mitsubishi. Kromě toho si představ, že já nevím ani to, které čidlo je napojeno na který pin ŘJ dokonce mého vlastního vozu, což mne nijak neznervózňuje, samozřejmě jen do momentu, než to budu nucen řešit, resp. kvůli nějakému technickému problému zjišťovat (doufám, že k tomu nikdy nedojde).
spc píše:
... a ako tu uz niekto spominal predomnou - preco teda oxidujes prave na tomto fore a dokonca sa snazis vystupovat ako akysi `vedomostny guru`????
Zřejmě máš na mysli nikoli "fórum" (jako takové), ale jeho sekci věnovanou 3000 GT. A všiml sis názvu vlákna? Denní svícení! Proč bych se nemohl vyjádřit k otázce denního svícení, která se nade vší pochybnost netýká jen a pouze vozů 3000 GT?