fowly píše:
No ja mam Galanta asi stejné série - r.v. 1988 a tam je filtr pod vanou a leje se tam klasickej Dextron II/III. Rozdil vidim v tom ze ja mam prevodovku ctyrstupnovou - nevim jestli ten trikvalt je preklep, anebo jinej typ prevodovky.
Opravdu nejde o překlep- můj galantík má "jen " třírychlostní automatickou převodovku. Přikládám foto, není sice nijak moc kvalitní ale snad bude stačit. Asi japončíkům ta čtyřka scházela tak to udělali takto.

POčítám, že budu mít oproti čtyřrychlostní o něco větší spotřebu, ale jelikož jezdím převážně po městě tak to tase tolik znát nemůže být. A já jezdím opravdu dost málo tak mě to zase "až tak bolet" nebude. Koupil jsem si auto spíše na to, abych si mněl s čím hrát. Jezdil jsem 30 roků jako profi. řiidič a před 10 roky mi ze zdravotních důvodů zakázali jezdit a bylo mi již moc smutno po volantu.
Ale mám ještě dva dotazy. 1)Do serořízení mohu dát to co do automatu nebo musím mít něco extra?
2)Opravdu jsou tam dva filtry a nebo jsem to špatně pochopil? Dělali jednou filtr ven a jinde zase pod vanou a nebo oba zaroveň??
Za odpověď předem díky. Třeba i na ICQ 273215631 nebo na MT 777005207
