Mitsi píše:
Pánové, zameťte si laskavě napřed před vlastním prahem! Nebýt příspěvku spc z úte říj 01, 2013 11:00 pm, vůbec bych se do zdejší debaty nezapojoval. A proč? Inu proto, že ji považuji od věci, poněvadž stále ještě nikdo neřekl a zcela jistě se 100% určitostí ani říci nemůže, zda je problém zakopán v chybě konstruktéra, nedostatečné údržbě či prostě jen v opotřebení. Já bych však rovnou vyloučil to první!
Clovece, ty sa potom cudujes, ze vyvolavas odpor u ludi?
Ja viem ze `hello mitsi` som si mohol odpustit, ale prave tym svojim slepym fanatickym nerealistickym uctievanim konstrukterov z MMC si o to desne pytas....
po minimalne 15 rokoch, co je problem mnohonasobne rieseny v komunite tisicok majitelov PRAVE TYCHTO VOZOV (a inych nie) tvrdit `bych však rovnou vyloučil to první!` tak to chce fakt `gule`
alebo to poviem inak - 3000ky nie su startovane viac ako ine vozy a su skor lepsie udrziavane ako priemer.
Ked takyto problem nemaju ine podobne stare auta tak by to zas znamenalo len to, ze su pouzite mimoriadne srackove komponenty menejcenne k inym pouzitym v ovela menej `premiovych` vozoch!!!!!
Tak ci onak je to zlyhanie vyrobcu a konstrukterov - to je tu jedina ista vec aj ked obavam sa, ze nemas v sebe tolko sebareflexie aby si dokazal tento fakt prieciaci sa tvojej viere pripustit...
