Tak já dneska přehodil benzinovej filtr (lituji že nemám malé japonské ručičky, neboť to docela pěkně odnesla kůže na kloubech) , a trochu ostudně se přiznám, že ten co jsem vyndaval měl na sobě rok výroby 1996

Takže samozřejmě, že je to znát, řekl bych že ve vyšších otáčkách je to živější.. ze spodních otáček se to někdy sbírá lépe ale jindy přetrvává cukací problém.. Takže jak postupovat dále? Říkáte, že aditivum na pročištění vstřiků ne.. napadlo mě, že bych ho tam dal a po projetí jedné dvou nádrží dal opět nový filtr (kvůli bordelu co sem do nej poslal z nadrze) a mohlo by to být lepší ne?
Zkusil bych to čištění ultrazvukem, pokud to najdu někde v okolí

Chtěl bych každopádně nejdříve ošetřit palivovou soustavu a pak se vrhnout na vzduch pokud problém přetrvává...
EDIT: Tak jsem četl něco na 3sx forech o čištění vstřiků a že ty aditiva jsou akorát ztráta peněz a že uzltrazvuk jasně vyhrává.. tak se podívám kde mi to udělaj, nicméně původní otázka platí..
_________________
Dodge Stealth RT rv. 91 3.0 DOHC
