mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 20 duben 2024 01:27

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: nepravidelný volnoběh
PříspěvekNapsal: 06 srpen 2005 22:29 
Offline

Registrován: 06 srpen 2005 22:20
Příspěvky: 2
Čus,mám micinku 1.8 GDI r.v. 97 a kolísají mi otáčky při volnoběhu-velký problém???Jo, a čet sem o tom ťukání, tak mi to dělá taky, řek bych, že vodní pumpa-možná ložisko(u mě to v motoru není)je to možný???Zatim čus


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 srpen 2005 11:02 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Na vodní pumpě nemá co "ťukat". Ťuká pouze EGR ventil (což není za chodu motoru slyšet) a právě ona zdvihátka. Kolísání volnoběhu motoru je primárně způsobeno přechody mezi režimem spalování chudé a "normální" směsi (v tom momentě se předstih zážehu změní z cca 27 na 5 st. před HÚ), což je OK, druhotně špinavou škrticí klapkou (ŘJ musí kompenzovat vliv nečistot), což není OK.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: škrticí klapka
PříspěvekNapsal: 02 květen 2006 20:14 
Offline

Registrován: 02 listopad 2005 21:51
Příspěvky: 5
Bydliště: Jihlava
Taky mi kolísali otáčky při volnoběhu, včera jsme s kamarádem automechanikem vyčistili škrtící klapku a problém je odstraněn. Volnoběh si drží svých cca 800ot/min. Na zadní straně byla spousta sazí (výfukový systém je propojený se sacím a částečně se znovu spaluje již spálený). Bez demontáže bych se do toho snad ani nepouštěl, to svinstvo co by nateklo do válců, no raději nedomýšlet.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: škrticí klapka
PříspěvekNapsal: 05 květen 2006 12:17 
Chippman píše:
Taky mi kolísali otáčky při volnoběhu, včera jsme s kamarádem automechanikem vyčistili škrtící klapku a problém je odstraněn. Volnoběh si drží svých cca 800ot/min. Na zadní straně byla spousta sazí (výfukový systém je propojený se sacím a částečně se znovu spaluje již spálený). Bez demontáže bych se do toho snad ani nepouštěl, to svinstvo co by nateklo do válců, no raději nedomýšlet.


...úplně stejný svinstvo, co to normálně pálí. Hned v předchozí větě přece píšeš, že přisává zplodiny z výfuku zpět do sání, tak proč by měla extra dávka sazí najednou vadit. :roll:


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 květen 2006 14:38 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Přesně tak! Navíc použití speciálního spreje na klapky by mělo garantovat hladkou "spalitelnost" onoho svinstva naředěného organickým rozpouštědlem, tj. oním sprejem. Od toho je přece ten spej "speciální", nebo ne? :lol:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz