Nazdarek,
mam na Evu k dnesnimu dni nalitano za 5 mesicu 35.000km, prave jsem se vratil z tritydenni cestry po Balkanu (Bulharsko, Rumunsko, Turecko, Recko, Srbsko...à, nekde v Bulharsku jsem byl nucen dotankovat benzin jen 95 oktanu a auto zacalo kuckat, netahlo, benzin jsem opatrne vyjel a asi za dva dny se rozsvitila a az dotedka mi sviti kontrolka OBD, nejde uz vynulovat ani po 12-cti hodinovem odpojeni baterky, motor samozrejme nema vykon, jen asi tak max.140 koni, turbo nemam tlak, jen tak max.0.2baru, motor jede v rezimu security. Rachoti ve vyfuku v motoru a asi i pod vozem, asi jsou oba katalyzatory out...jedine pozitivum je, ze zere jen do 10 litru/100km...
Ja je ale stejne chtel vyhodit, jak to ale udelat, aby se nerozsvitilo OBD? U Subarka jsem tam k lamde zaradil odpor 10kOhmu, ktery jakoby oblbnul ECU a rekl ji, ze tam ten katak je. Jenze Subaru bylo EURo2, Lancer je Euro 3 a ma kataky dva a lambdy taky dve...nema nekdo zapojeni? Je to urgentni, budu na tom delat zitra, auto potrebuju a na dalnici mi ujel i Opel Astra...
