Pružina přítlačáku je talířová, tj. všechny "pacičky", a že jich tam je, by měly být ve stejné rovině.
Jinak nemohu než zopakovat: Ložisko se v klidové poloze VŮBEC NESMÍ paciček talířové pružiny dotýkat, protože pokud k tomu dochází, vyluzuje mírně zatížené ložisko divné zvuky! A jelikož jsem ojezdil několik vozů Mitsubishi a krok pedálu spojky jsem čas od času nastavoval, dovoluji si tvrdit, že to LZE NASTAVIT. A kdyby to už náhodou nešlo, je někde problém: např. u mého současného vozu došlo k vymačkání opěrného čepu páky spojkového ložiska, takže to sice nešlo doštelovat, ale jen proto, že tam prostě byl problém, ovšem nikoli problém v samotném "setu" spojky.
_________________ Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...
|