mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 březen 2024 18:03

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 srpen 2006 14:51 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Tak to je mi líto, ale evidentně se blížíš k okamžiku, kdy bude třeba vyměnit lamelu... Tady nastavení pedálu nepomůže.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 srpen 2006 14:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červen 2005 10:33
Příspěvky: 202
Bydliště: Klecany (skoro Praha)
tak jsem se na to kuknul. Spojkový pedál má cca pár mm krok než začne tlačit na tyčku. Zkrátka pokud na něj nešlápnu a je tedy volný, tak se s ním dá jemně kvrdlat. Což by podle toho návodu mělo být správně (angličtina ale není moje silná stránka)

_________________
Galant 95´ 2.0
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 srpen 2006 14:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červen 2005 10:33
Příspěvky: 202
Bydliště: Klecany (skoro Praha)
tak jsem to i nafotil

jediný štelování je horní doraz pedálu. S pedálem se dá v klidové poloze jemně kvrdlat.


Přílohy:
1155300039_e0156fba75824eeca0355b1531fb4544.jpg
1155300039_e0156fba75824eeca0355b1531fb4544.jpg [ 0 bajtů | Zobrazeno 7605 krát ]

_________________
Galant 95´ 2.0
Obrázek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 srpen 2006 15:26 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Omyl! Štelování je na vidličce mezi pedálem a spojkovým válcem. Ten doraz je pouze na seřízení vůle pedálu vůči spínači tempomatu (u vozů bez něho tam sice je také, ale k ničemu).

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 květen 2007 12:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červen 2005 10:33
Příspěvky: 202
Bydliště: Klecany (skoro Praha)
tak jsem na to koukal a ložisko je opravdu stále opřeno lehce o přítlačák. Ono to to dá i rozum, jinak to u tohoto řešení ani nejde. Koukal jsem na několik aut a všude je to stejně. Pokud je v prasátku co vystavuje spojku pružinka co ho neustále vytlačuje, musí se ložisko logicky toho přítlačáku dotýkat.
to se žádným štelováním nedá obejít!
můj problém bude ve špatném přítlačáku, zřejmě má křivé pružiny a ložisko na něm tedy pořádně nesedí a je neustále lehce poodstrkováno. To vydává ten pazvuk. Tuhle hypotézu potvrzuje i klepající se vystavovací páčka. Koupím tedy asi znova celý nový set a vyměním to

_________________
Galant 95´ 2.0
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 květen 2007 14:57 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Pružina přítlačáku je talířová, tj. všechny "pacičky", a že jich tam je, by měly být ve stejné rovině.
Jinak nemohu než zopakovat: Ložisko se v klidové poloze VŮBEC NESMÍ paciček talířové pružiny dotýkat, protože pokud k tomu dochází, vyluzuje mírně zatížené ložisko divné zvuky! A jelikož jsem ojezdil několik vozů Mitsubishi a krok pedálu spojky jsem čas od času nastavoval, dovoluji si tvrdit, že to LZE NASTAVIT. A kdyby to už náhodou nešlo, je někde problém: např. u mého současného vozu došlo k vymačkání opěrného čepu páky spojkového ložiska, takže to sice nešlo doštelovat, ale jen proto, že tam prostě byl problém, ovšem nikoli problém v samotném "setu" spojky.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Mitsubishi Carisma
PříspěvekNapsal: 29 červenec 2009 13:30 
Můžete mi prosím někdo poslat popis a obr. nastavení mrtvého kroku spojky?


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz