mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 22 prosinec 2024 11:34

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: muj misak
PříspěvekNapsal: 30 září 2006 17:49 
mitsi na kolik procent si myslis ze to bude tim?9mesicu jsem s tim jezdil v poradku jak mohly odejit?starim?


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 září 2006 19:41 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
A nesahal nikdo na jejich seřízení, resp. nebylo to čerstvě na údržbě? Protože jinak nevím. :cry:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 září 2006 19:59 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Juknul jsem mezitím na cafe.auto.cz a dodatečně zjistit, že Tvůj problém se projevuje poněkud jinak, než jsem myslel. Prosím tedy o jeho podrobnější a pokud možno přesný popis. Tím "přesný" myslím např. správné rozlišování pojmů vynechává, netáhne, chcípá apod.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: muj misak
PříspěvekNapsal: 02 říjen 2006 19:17 
Offline

Registrován: 02 říjen 2006 19:09
Příspěvky: 5
ahoj mitsi to jsem ja jak jsem psal ze mi to cuka atd,,,nechtelo me to sem pustit ze prej nesouhlasi heslo tak mam new profile......hele tah to ma jen to vypadava chcipa na volnobehu,kdyz stojim z kopce cumakem dolu a chci couvat absolutne ne chcipne.ale cim vic se to blizi k rezerve tak to vic blbne cim vic bena tim min cuka cuka ale jezdi to lip nez kdyz je tam min cim min tim horsi a ta jak se to blizi k rezerve znamena ze ukazuje rucicika ale jeste nesviti plus 2-3 litry treba......zkousel jsem odpojit katalizator a dela to stejne,dik ze mi pomahas......nekdo rika ze to je cerpadlo.prej abych to nechal od motoru profouknout kompresorem od motoru zpet do nadrze a tu pak vycistit stejne tak vycistit cerpadlo...jeste kolik tak najezdi benzinak?ja mam najeto 244000km.diky misak-wipeout


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: muj misak
PříspěvekNapsal: 02 říjen 2006 19:19 
Offline

Registrován: 02 říjen 2006 19:09
Příspěvky: 5
ahoj mitsi to jsem ja jak jsem psal ze mi to cuka atd,,,nechtelo me to sem pustit ze prej nesouhlasi heslo tak mam new profile......hele tah to ma jen to vypadava chcipa na volnobehu,kdyz stojim z kopce cumakem dolu a chci couvat absolutne ne chcipne.ale cim vic se to blizi k rezerve tak to vic blbne cim vic bena tim min cuka cuka ale jezdi to lip nez kdyz je tam min cim min tim horsi a ta jak se to blizi k rezerve znamena ze ukazuje rucicika ale jeste nesviti plus 2-3 litry treba......zkousel jsem odpojit katalizator a dela to stejne,dik ze mi pomahas......nekdo rika ze to je cerpadlo.prej abych to nechal od motoru profouknout kompresorem od motoru zpet do nadrze a tu pak vycistit stejne tak vycistit cerpadlo...jeste kolik tak najezdi benzinak?ja mam najeto 244000km.diky misak-wipeout


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 říjen 2006 19:22 
Offline

Registrován: 02 říjen 2006 19:09
Příspěvky: 5
jeste na udrzbe to nebylo....ja to koupil v listopadu jezdilo to skvele az dnes no


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 říjen 2006 07:49 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Ještě pár kontrolních dotazů: Co akumulátor? Nebyl v poslední době odpojován/měněn, třeba jen kvůli výměně žárovky ve světlometu? Jinak když už jedeš, jede to v podstatě normálně, jen na volnoběh to má tendenci chcípnout? Zkoušel jsi jezdit s uvolněným špuntem nádrže?

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: muj misacek
PříspěvekNapsal: 04 říjen 2006 18:46 
Offline

Registrován: 02 říjen 2006 19:09
Příspěvky: 5
akumulator nic jsem s nim nedelal,vicko od nadrze jsem zkou sel sundat a jet bez nej skube porad......muj problem:po kazdym startu auto jede normalne asi 2 minuty pote skube......pri N volnobeh rucka lita a nekdy chcipne auto jako kdyz bojuje s tim jestli ma bezet dobre nebo ne.myslim si ze tzo b ude cerpadlo necham ho profouknout uvidim a napisu kdyby te neco napadlo dej mi prosim vedet.....jinak sleduju to tu porad zatim s pozdravem roman misak-wipeout


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: ahoj mitsi
PříspěvekNapsal: 09 říjen 2006 16:01 
Offline

Registrován: 02 říjen 2006 19:09
Příspěvky: 5
ahoj kolego asi nevis co s tim vid?co cerpadlo?funguje ale kmita napeti muze to tak byt?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 říjen 2006 17:46 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
To má být dotaz nebo konstatování? A co si mám představit pod "kmitáním napětí"?
Čerpadlo je totiž proudově napájeno přes relé a napětí v jeho napájecí větvi může za normálních okolností kolísat pouze v rámci běžného kolísání napětí v síti v závislosti na otáčkách motoru, resp. alternátoru (na volnoběh se zapnutými světly něco pod 13 V - alternátor ještě "nestíhá", od nějakých 1500 ot/min již standardních 13,8 V), event. částečně též "díky odběru" samotného čerpadla v závislosti na jeho zatížení, což souvisí výhradně s průřezem napájecích vodičů. Pokud opravdu výrazně "kmitá", pak bude problém v onom relé (o čemž dost pochybuji), v napájecí větvi, resp. uzemnění čerpadla (dost možné), které nezvládají proudový odběr, nebo též ve chvilkových zkratech na již zaneseném/opotřebovaném komutátoru elektromotoru čerpadla (u Mitsubishi jsem zatím nikdy nezaznamenal). Je to rada nebo ne?

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz