Problem vyresen!: takze mi auticko zase startuje jak ohen, udelal jsem dve opatreni, nevim, ktere zabralo vice, ale asi obe:
1) koupil jsem novy poradny akumlator. Je to k nevire, ale origos baterka u Eva ma jen 32Ah, je to stara hujda s otvory na dolevani vody...koupil jsem trosku rozmery mensi, ale vykonnejsi vapnikovou baterku zn. Tudor 50Ah s "magickym" okem (indikatorem nabiti)
2) koupil jsem si cistic palivove soustavy Marly C2i, nalil jsem do cele nadrze asi pul litru a brutalne s autem jezdil, aby se vstrikovace poradne "protahly". V nadrzi byl urcite vir...
Vysledek je, ze auto studene, ale hlavne i teple startuje jen temer na brnknuti starteru jako drive a i starter se toci trosku rychleji. Original baterka vydrzela tedy jen jeden a pul roku...ale nevztahuje se na ni zaruka (stejne jako napr. pneumatiky, brzdove desticky apod..) Pocitam, ze jsem ji odrovnal temi elektronickymi serepetickami, co jsem si do auta sam dodatecne zastavel (radio, DVD, LPG system, kamera, alarm, pager, hand free, GPS...)
Taky z toho plyne, ze kdyz se jezdi na plyn, tak by se melo aspon obcas (starty nestaci) vyjet aspon jedna plna nadrz benalu a v ni mit nejaky cistic palivove soustavy. Ja jsem predtim mel cistic zn. Wynns, ten se neosvedcil, nic neudelal, ale to Marly je fakt dryak...trosku se mi ho rozlilo v tasce a skoro celou ji to sezralo...ale gumove hadice to pry neatakuje....no uvidime.
_________________ EVO/STI - kdo jednou zkusi, pak uz musi...
|