mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 březen 2024 13:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: vyměna rozvodů a problém
PříspěvekNapsal: 21 červenec 2007 11:18 
Offline

Registrován: 21 červenec 2007 10:36
Příspěvky: 13
Bydliště: Libavské Údolí
Na 2L GTi jsem udělal rozvody a kladky,teď motor neudrží otáčky v klidu,nevíte někdo,jestli se třeba nezměnil nějak předstih?Otáčí se také nějak s rozdělovačem? Měl jste někdo takový problém ???

_________________
Mitsubishi Galant 2L GTi 1991 150HP


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 červenec 2007 11:50 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
A odpojoval jsi akumulátor? Pokud ano, přečti si mé příspěvky k otázce volnoběhu, kolísání otáček atd.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 červenec 2007 11:55 
Offline

Registrován: 21 červenec 2007 10:36
Příspěvky: 13
Bydliště: Libavské Údolí
ano odpojoval asi pětkrát,dočetl jsem se ,při zapnutem zapalování odpojit minus,30 sek. a zpět bez jisker pripojit,ohřát a u teplého motoru opakovat....................

_________________
Mitsubishi Galant 2L GTi 1991 150HP


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 červenec 2007 14:25 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Jenže musíš mít čistou klapku a navíc jistotu, že se dosud nikdo nehrabal v nastavení šroubků kolem ní, jinak to totiž nefungeje! Odpojit baterku bez vědomí toho, co se může stát, představuje fatální chybu! K tomu při výměně rozvodů to vůbec není třeba.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 červenec 2007 14:32 
Offline

Registrován: 21 červenec 2007 10:36
Příspěvky: 13
Bydliště: Libavské Údolí
tak to je super,naštěstí na šroubky nesahal,ale prý když pracuje okolo altíku tak to raději odpojuje a protože ty rozvody dělal třikrát,než se trefil s vyvažovačkou,tak to několikrát odpojil.No a teď nevím co s tím.Než ty rozvody dělal,vše byjo co se týče otáček volnoběhu O.K. Teď jsem byl u toho a ten motor chodí,jakoby vynechával nebo co no uplně bych brečel.............. :cry:

_________________
Mitsubishi Galant 2L GTi 1991 150HP


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 červenec 2007 14:42 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
vynetou píše:
tak to je super,naštěstí na šroubky nesahal,ale prý když pracuje okolo altíku tak to raději odpojuje a protože ty rozvody dělal třikrát,než se trefil s vyvažovačkou,tak to několikrát odpojil.No a teď nevím co s tím.Než ty rozvody dělal,vše byjo co se týče otáček volnoběhu O.K. Teď jsem byl u toho a ten motor chodí,jakoby vynechával nebo co no uplně bych brečel.............. :cry:


Co znamená, "než se trefil s vyvažovačkou"? To jako s nastavením vyvažovacího hřídele? Pokud ano, tak je to pěkný blbec, kterého bych maximálně nechal vyměnit olej, ato ještě jen v motoru! Tak ať Ti to teď dá pěkně do pořádku!

P.S.: Vyčistit klaku a zresetovat ŘJ. Ovšem nevyčuji, že je to při "expertní úrovni" mechanika přesazené/rozházené právě v rozvodech!!!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 červenec 2007 22:06 
Offline

Registrován: 21 červenec 2007 10:36
Příspěvky: 13
Bydliště: Libavské Údolí
naštěstí jsem u toho třetího pokusu byl,vše jsem nejdříve zjistil na mitsu stránkách a ještě mi pomohl LEVAK , tak vše na ryskách a přez kontrolní šroub jsem zkontroloval i správnou polohu vyvažovačky. Rozvody jsou teď v pořádku. Původně jsem to uvařil,a pak jsem přišel na to,že teče vodní pumpa,tak se obědnala a , když už to mělo být sundané,tak aď to je vše nové. Tak jsem si myslel,že by to mohlo být i tím přehřátím,ale opravdu,než se dělaly rozvody,tak motor byl v klidu. Teď mi to i fouká trochu mezi svodama a hlavou,ale to snad asi moc nevadí,nebo???Koukal jsem do té klapky a je to tam nějaké mastné a černé a ta silná hadice , co vede k filtru je taky mastná.Kouknu na to zítra,protože v práci mám více možností nářadí.Musím totiž sundat jakýsi mezikus na tom sání. Je tam přívod plynu LPG. :roll: :cry:

_________________
Mitsubishi Galant 2L GTi 1991 150HP


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 červenec 2007 22:55 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Že to fouká mezi beranana sání a hlavou samozřejmě problém je, a to velký! A od předělávek na LPG, obzvláště pak zmíněného druhu a na voze Mitsubishi, raději na sto honů daleko.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 červenec 2007 08:29 
Offline

Registrován: 21 červenec 2007 10:36
Příspěvky: 13
Bydliště: Libavské Údolí
no snad jsem toho tolik nerekl. Plyn se používá na couračky,protože ho hodně používám a to by mne sežralo.Co se týče seřizování , nebo i zajezdit si,tak zásadně s benzínem,o tom žádná. Jak veliký problém jsou svody??? Budu to muset asi udělat,než dělat nějaké seřizování,to by asi klamalo,nevím , tlaky a tak.............akorát,když vidim ty štefty a matky na těch svodech , tak je mi blbě. Tedy doufám , že jsou to svody,když otevřu motor,tak mi to funí do xichtu.

_________________
Mitsubishi Galant 2L GTi 1991 150HP


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 červenec 2007 10:24 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Špatně jsi to pochopil: Já nejsem a priori proti přestavbám na LPG, jen je třeba použít alespoň trochu profi systém, což cokoli s dodatečnou/zplynovací přírubou před klapkou sání rozhodně není! Navíc to, co funguje víceméně dobře na škodovkách s karburátorem či max. s jednobodovým vstřikem, rozhodně nefunguje dobře zvláště na MPI motorech od MMC (kvůli vyspělé řídící elektronice), bohužel. Kromě toho, kdo na motor MMC aplikoval již zmíněný zcela nejjednodušší systém LPG, zřejmě ušetřil i na způsobu odpojování vstřiků, což se nemůže projevit jinak, než negativně!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 červenec 2007 10:38 
Offline

Registrován: 21 červenec 2007 10:36
Příspěvky: 13
Bydliště: Libavské Údolí
jasné,souhlas,já to takhle kdysi koupil,a tolik tomu zase nerozumím,řikal něco o emulatoru a ja nevím co ještě.Podstatnéje,že při vypnutém LPG je to taky na nic a to je pro mě duležité. Navíc nemám ponětí jak vypadá kvalitní plyn a jak ten jednodušší. Vím,že to na tojede a je to trocha slabší,to bezesporu,protodálky a dálnice jen benzín,nemohl bych si nechat ujít ten dobrý pocit rychlosti a akcelerace. Měl jsem před tím osmiventil a pak se naskytla dobrá koupě GTi s motorem z eclipse no tak jsem po tom šel , ale teď je problém a jsem v koncích. :D

_________________
Mitsubishi Galant 2L GTi 1991 150HP


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 červenec 2007 12:28 
Offline

Registrován: 21 červenec 2007 10:36
Příspěvky: 13
Bydliště: Libavské Údolí
Tak problém je vyřešen.Nedalo mi to a zajel jsem k Levakovi a Michakovi do Varnsdorfu,kupodivu udělali jsme si noční směnu a výsledek??? Ten magor,který dělal ty rozvody je udělal na hov.. , byly o dva zuby posunuté!!!! Nyní myšák jezdí jak má,jsem spoky a navíc vím , kam příště vážit cestu a investovat prachy.

_________________
Mitsubishi Galant 2L GTi 1991 150HP


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 červenec 2007 12:43 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Tak to gratuluji! Jinak přesadit rozvoďák o dva zuby vyžaduje opravdu vysokou míru "inteligence"...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 červenec 2007 21:25 
Offline

Registrován: 21 červenec 2007 10:36
Příspěvky: 13
Bydliště: Libavské Údolí
a ještě maličkost,otačky volnoběhu jsou teď 1700Ot............

_________________
Mitsubishi Galant 2L GTi 1991 150HP


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 červenec 2007 08:17 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
vynetou píše:
a ještě maličkost,otačky volnoběhu jsou teď 1700Ot............


?

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz