petous píše:
Zas tolik jsem ho snad nezkritizoval. Ten interiér je velice přesně slícovaný a materiály vypadají určitě lepší než v mnoha evropských autech, ale mohlo by to být ještě lepší. Ten interiér by mne od koupě neodradil, s kufrem bych si nějek poradil, hlučné odvalování kol by možná řešila jiné pneu, nejvíc mne odradil aerodynamický hluk, ten těžko vyřeším, spíš se to hodí k autu třídy fábiie, u auta za půl mega musí být všechno v cajku, alespoň podle mojí naivní představy. I když po koupi Carismy hučela okna od cca 190 výše a nakonec stačilo přesně seřídit zámky, aby se dveře dovřely o cca 1mm víc a bylo po hluku. Novináři si totiž na hluk v recenzích vůbec nestěžovali. Uvidím, až projedu Civica, takhle nemám s čím srovnávat. Být příznivcem TDI tak to moc neřeším, Octavia má navíc spíš jen ten nekonečnej kufr, jinak ve srovnatelné výbavě je ten rozdíl mnohem vyšší než 100kKč. Prodejce vypadal, že by cenu "zoptimalizoval" i o 50000. Z dalších konkurentů pro mně Toyota Auris nebo třeba Mazda 3 nemá použitelný benzíňák, 1.6 je na takhle těžká auta směšná, 2.l u Mazdy nic moc nejede ale docela má rád benzín, takového ochmelku nechci. Takže pro mne je to opravdu jen Lancer kontra Civic.
Slícování plastů mne příliš nezajímá (event. vrzání nedokážu posoudit, nejel jsem s tím), jaké jsou na omak už vůbec ne, ale nesmějí se lesknout, příliš přitahovat zrak (a když už, tak musejí "slušně vypadat") a hlavně jich nesmí být moc. Co si mám ale myslet o interiéru v kůži, který mi trochu připomíná blahé paměti Formana Laurin/Klement mého kamaráda, přičemž v něm ale byly tou kůží (navíc na první pohled i omak kvalitnější) čalouněné i dveře, byť s trapným mechanickým stahováním okének ještě kličkou...?!
Dále by mne zajímalo, z čeho usuzuješ, že 1,8 MIVEC bude úspornější než 2,0 MPI v nové Mazdě 6? Vždyť se jukni na údaje! Já vím, papír snese všechno, ale přesto...
Zmiňuji to proto, že rovněž řeším náhradu svého vozu (byť to naštěstí není akutní), ale zatím spíše ke své velké nelibosti vyřazuji jednotlivé kandidáty, přičemž právě Mazda 6 s 2,0 MPI se v mém užším výběru stále ještě drží.
Nechci Ti brát iluze, ale na základě servisování tří Hond Civic (původem z Japonska, USA a UK), jednoho Rovera 416 a jedné Toyoty Cariny E (oba vozy vyrobeny rovněž v UK) vím jedno jistě: Jakékoli auto původem z UK z hlediska dlouhodobosti výdrže určitě ne!