Návštěvník píše:
Mitsi, diky....Konecne me to nekdo vysvetlil.....jeste me rekni,jestli tohle ma nejaky prakticky vyuziti??? Auto je to pomerne dost silny,plyn citlivy,nac ho tedy omezovat razenim treba jen prvnich trech stupnu???Napriklad,kdyz pojedu lesni cestou,plynu se prakticky nedotknu,tak si mtor bude pomalu vrnet i na D-ecko,nebo mu tam snad rupnout L,aby si nepreradil? Nebo je to na vetsi vytoceni motoru,treba pro raznejsi vjeti do krizivatky???
Zřejmě jsi ještě nikdy nejel s automatem: to "řazení kvaltů" potřebuješ např. proto, aby Ti při jízdě proti kopci v serpentýnách nehodil automat při ubrání plynu před zatáčkou vyšší kvalt, když by vzápětí musel zbytečně podřazovat třeba o dva kvalty dolů pro průjezd zatáčky pod plynem. Jinak na odpálení z křižovatky je nejlepší "kick-down", což ovšem nijak nesouvisí s těmi "kvalty" na voliči automatu.