mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 29 listopad 2020 18:41

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: rozvody bez vodní pumpy a kladky (!!!)
PříspěvekNapsal: 19 listopad 2009 13:39 
Offline

Registrován: 03 září 2008 14:52
Příspěvky: 47
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,6 16V 76kW
Rok výroby: 2004
Hezký den všem,
mám carismu rv 2004,motor 1,6 16v 4G92, najeto teprve 48tkm - poctivých, a podle servisky mám měnit rozvody (4roky/90000km).
Zjišťoval jsem si co to stojí v servisu kodecar, a bylo mi řečeno, že se to mění BEZ VODNÍ PUMPY A NAPÍNACÍ KLADKY (!!!) ... ČISTĚ JENOM ŘEMEN ... Rád bych zjistit jestli je to pravda - pokud vím , tak vždycky co se dělají rozvody na jiných autech tak pokud je pumpa jím poháněna, tak se vždycky mění. Nerad bych aby se to pak potkalo kvůli chybě servisu ... který mi to zárukou stejně nepojistí. Díky za každou radu ... pepa
JINAK CENA 12 000 MI NEPŘIJDE ZROVNA PŘIMĚŘENÁ - edit - cena vč. vodní pumpy a kladky
... ZA KOLIK JSTE TO UDĚLALI VY ???


Naposledy upravil pepik dne 19 listopad 2009 15:38, celkově upraveno 3

Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  


 Předmět příspěvku: Re: rozvody bez vodní pumpy (!!!)
PříspěvekNapsal: 19 listopad 2009 13:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 červenec 2008 11:17
Příspěvky: 197
Bydliště: ZH
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,8 GDI 16V 92 kW (4G93)
Rok výroby: 1998
Tiež by ma zaujímal názor na výmenu napr. od Mitsiho.

Aj keď pumpy v Mitsu nezvyknú tak fatálne zlyhávať ako v TDI, ja sa tiež chystám na výmenu a kúpil som aj vodnú pumpu.

V APM (http://www.apm.cz) majú teraz akciu na sady SKF - na motor 1,6 sada SKFVKMS95623 bez vodnej pumpy za necelých 3.900,- Kč. (Ak máš nejakého známeho, ktorý sa tiež chystá na výmenu rozvodov tak pri kúpe dvoch sád máš k tomu prac. kombinézu.) A aj inak je tá tvoja cena dosť vysoká. To je aj s prácou?

_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW (1998) Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 20 listopad 2009 15:13 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2917
Bydliště: Praha
Pokud to auto má opravdu jen 45 tis. km, nepovažuji za nutné měnit kladky (ale to záleží především na tom, jak moc se s tím bude jezdit návazně - pokud tak málo, jako dosud, vyjde časová hranice výměny řemene zhruba na kilometráž, při které bude nutné současně vyměnit i ty kladky, pokud se bude jezdit hodně, vyměnil bych teď hned i ty kladky), ale v žádném případě nedoporučuji měnit vodní pumpu, jelikož žádná, kterou tam člověk dá, už nebude tak kvalitní, jako ta původní.

Jinak 12 tis. Kč za výměnu pouze řemene je až neskutečná nehoráznost - vždyť samotný řemen se dá pořídit už od nějakých 650 Kč!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 20 listopad 2009 15:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 červenec 2008 11:17
Příspěvky: 197
Bydliště: ZH
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,8 GDI 16V 92 kW (4G93)
Rok výroby: 1998
Tú pumpu neodporúčaš meniť ani ak mám na GDI niečo cez 140 tisíc km (podľa počítadla, skutočných netuším)?

_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW (1998) Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 20 listopad 2009 15:27 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2917
Bydliště: Praha
Ano, nedoporučuji. Pokud je mi totiž známo, problémy s vodní pumpou u Mitsubishi nastávají pouze v případě, že vůz jezdí s nedostatkem chlad. kapaliny, tj. s téměř prázdnou expanzkou. A i tak začne pumpa "pouze" téct - nikdy jsem neslyšel ani o jediném případu, kdy by se to potkalo kvůli rozsypané pumpě.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 20 listopad 2009 15:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 červenec 2008 11:17
Příspěvky: 197
Bydliště: ZH
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,8 GDI 16V 92 kW (4G93)
Rok výroby: 1998
OK, nechám si ju do zásoby (keďže naspäť mi ju už po takom čase asi nevezmú). Ale potom prídem za tebou... :mrgreen:

_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW (1998) Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 20 listopad 2009 15:41 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2917
Bydliště: Praha
S nepojízdným autem to budeš mít dost daleko, pořiď si proto raději hned pevné boty... :wink:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 20 listopad 2009 16:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 červenec 2008 11:17
Příspěvky: 197
Bydliště: ZH
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,8 GDI 16V 92 kW (4G93)
Rok výroby: 1998
Môžem pokojne aj autobusom keďže slovenčina toto nerozlišuje tak ako čeština... :mrgreen:

_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW (1998) Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 20 listopad 2009 16:23 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2917
Bydliště: Praha
Já jsem ale neměl na mysli jazykovou stránku věci (to mi vůbec na mysl napřišlo - patřím totiž ještě ke generaci tzv. "Čechoslováků", kteří prý ale nikdy neexistovali... :think: ), ale faktickou vzdálenost, která je i na trmácení se autobusem dost velká - navíc, alespoň pokud je mi známo, žádná linka na této trase nejezdí. Ale zrovna tuhle byl v televizi pořad o nějakém českém poutníkovi, který šel pěšky do Říma...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 20 listopad 2009 16:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 červenec 2008 11:17
Příspěvky: 197
Bydliště: ZH
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,8 GDI 16V 92 kW (4G93)
Rok výroby: 1998
Mitsi píše:
pokud je mi známo, žádná linka na této trase nejezdí

Ale jezdí, jezdí. Napr. tento:

Obrázek
aj vlaky chodia...
Ale to je jedno, ak by mi kvôli vodnej pumpe kľakol motor tak si ťa nájdem aj keby som mal 10x prestupovať! :mrgreen:

Ale nie, vieš ako to bolo myslené... O:-)

_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW (1998) Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 20 listopad 2009 16:49 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2917
Bydliště: Praha
Vždyť já to také tak beru! :lol:

P.S.: Přihoď tak min. tisícovku (km), a jsi na správné cifře...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 20 listopad 2009 16:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 červenec 2008 11:17
Příspěvky: 197
Bydliště: ZH
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,8 GDI 16V 92 kW (4G93)
Rok výroby: 1998
V profile máš, že si „ze Přahy”... :think:

Tísícku? Tak to už asi nebude v ČR, že?

_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW (1998) Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 20 listopad 2009 16:58 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2917
Bydliště: Praha
No a co jiného, než trvalé bydliště, tam mám napsat? Teď jsem se např. vrátil (nikoli do Prahy) z místa vzdáleného 2 + 4,5 hodiny čistého času letu - a nebyl jsem tam na dovolené...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 22 listopad 2009 19:42 
Offline

Registrován: 03 září 2008 14:52
Příspěvky: 47
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,6 16V 76kW
Rok výroby: 2004
díky mitsi, uvidím jak to dopadne, oni se na to v kodecaru mrknou a předpokládám, že ty kladky asi měnit nebudou, když budou chtět vydělat tak to vymění a hotovo ... snad to potom jistí záruka ... kdyby to prasklo , tak se k zodpovědnosti doufám postaví čelem ... i když u nás ... kdoví ... jinak cena je jinak - samotný řemen mitsu stojí 2700, kladka 2500 , práce prý 2-3 hod. , takže snad max. 7 000 dohromady


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 22 listopad 2009 19:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 červenec 2008 11:17
Příspěvky: 197
Bydliště: ZH
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,8 GDI 16V 92 kW (4G93)
Rok výroby: 1998
A prečo si aspoň diely nedonesieš vlastné (lacnejšie) keď už chceš silou-mocou drahú prácu? :think:

_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW (1998) Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz