Tak jsem se na ni byl podívat a trochu mě zklamala, už když jsem ji viděl z venku,bylo jasný,že byla bořená na předek,blatníky nelícovaly,blinkr se kvedlal atd... ale nic hroznýho.
Po usednutí do carismy jsem si prvně myslel,že jsem se propadl na zem
měřím 183cm ale i tak jsem byl pěkně nízko, sedák řidiče byl prosedlej skoro až k podlaze a připadal jsem si jak ve sporťáku. Vyzkoušel jsem uvnitř všechny možné páčky a hejbátka a musím říct že oproti Japonskejm Mitsu (měl jsem dva galanty 92a99) mě přišlo všechno takové vyklochtané (né zrovna kvalitní) např. chod páčky stěračů,kterej navíc při přepínání (nahoru-dolu) pohyboval aji páčkou levou na blinkry. Z fotek celkem pěkná imitace dřeva na středové konzole vypadala zblízka opravdu škaredě, byla celá popraskaná (nejspíš od slunce)
Po bezproblémovým nastartování si motor jen tak potichouču brumlal a uvnitř nebyl skoro slyšet,ale oto víc bylo slyšet takové (skřípající chrastění) nejspíš spojkové ložisko už mělo dost,ale spojka zabírala pěkně od poloviny bez problému,ale ta Renaulťácká převodovka se oproti Japonskem nedá srovnávat! Gumovej chod páky,mnohem větší síla při řazení byla potřeba,ale kvalty tam jinak padaly bez problému,prostě takové (tupé) řazení,ale to jsem asi rozmazlenej z galanta kde se všechny kvalty daly řadit malíčkem! (ale zas na druhou stranu mývaj často problémy se synchronama 1-2-3)
No nakonec jsem auto skoro vůbec neprojel,protože bylo na letních kolech a všude sníh,takže jsem si s ním spíš tak zadriftoval
Auto měl před tím nějakej hnojař asi, motorovej prostor celej zajebanej od hnoje a někde ještě trčela sláma, takže po zahřátí bylo uvnitř cejtit příjemné aroma
Čekal jsem od toho trochu něco jiného i když za ty prachy se toho moc čekat nedalo.. Hledám dál a koukám ted ještě po Corollách E10 (92-96)