mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 březen 2024 23:09

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 14 únor 2006 11:33 
Offline

Registrován: 14 únor 2006 11:13
Příspěvky: 3
Zdravím vás všechny na tomto fóru, jsem tady poprvé tak doufám, že to píšu správně. Mám 3000 24v, bez turba a nejdou mi nastavit tlumiče, kontrolka bliká jako by byla špatná řídicí jednotka nastavování tlumičů, auto je velmi vysoko a maximálně tvrdé, nemáte s tím někdo zkušenosti? nevíte , která krabice je řídící jednotka pro nastavování tlumičů? nemáte někdo elektrické schéma zapojení? Předem díky za jakékoli zkušenosti.
Ještě jedna moje zkušenost s klepámím hydraulických zdvihátek, klepaly některé, rozebral jsem hlavy a v olejových kanálcích byly karbonové hrudky, které jsem vyfoukl tlakem vzduchu, poté klepání přestalo.

zdráví Jirka


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 únor 2006 20:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červen 2005 22:57
Příspěvky: 214
ECS jednotka je vzadu v kufru, napravo schovana pod plastovou krytkou viz foto. ECS nenastavuje vysku podvozku ale tvrdost tlumicu. Podivej se hlavne jestli tam jsou originalni tlumice od KYBu.


Přílohy:
e4ed3f8bd1a39fa259c0fcd382760974.jpg
e4ed3f8bd1a39fa259c0fcd382760974.jpg [ 57.3 KiB | Zobrazeno 12868 krát ]
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 únor 2006 20:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červen 2005 22:57
Příspěvky: 214
mimochodem velmi tvrdy podvozek je u GT normalni, je to jak v tramvaji


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 únor 2006 09:54 
Offline

Registrován: 14 únor 2006 11:13
Příspěvky: 3
Díky moc za určení té krabice, je jich tam víc a hledat to měřákem to by bylo na týden, tlumiče jsou asi originální ale ještě se raději podívám ale je mi pořád divné, že auto je celkově hodně vysoko , myslím mezera mezi blatníkem a kolem, mám tam 17kola a originál patří dokonce 16, taky jsem myslel na péra ale proč by tam někdo měnil ty originální tvrdé za ještě tvrdší nebo vyšší. Jakou máš mezeru ty od horního lemu disku k lemu blatníku, já mám necelých 18cm a od vrchu gumy (momentálně225/45/17) k lemu je necelých 10cm! . Měl jsem NISSANA 200sx a 300zx a tam ta výška i tvrdost byly akorát. Ještě prosím tě nemáš elektrické schéma zapojení té řídicí jednotky pro tlumiče a propojení s tlumiči? , nechci to samozřejmě zadarmo, díky moc. Jirka


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 únor 2006 19:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 červen 2005 16:29
Příspěvky: 59
Bydliště: Praha
Automobil: Mitsubishi 3000GT SL
Typ motoru: N/A DOHC
Rok výroby: 1991
Velka mezera mezi kolem a blatnikem je v poradku, to maji vsechny 3000GT. Ale jestli mas chybu ve stavitelnem podvozku (blika Sport/Tour), casto to byva tim, ze se ti uklepe signalovy dratek k tlumicum, takze si zkontroluj jejich vedeni. U me to bylo vepredu a oprava pak byla za par korun. Pokud to tim nebude, sezen si nekoho s diagnostickym pristrojem, at se ti podle kodu podiva, cim to je.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 únor 2006 19:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červen 2005 22:57
Příspěvky: 214
kolik ma byt priblizna mezera mezi kolem a blatnikem nevim, mam jina kola a uz si to ani priblizne nepamatuju, ale nejjednodussi je jak rika Trpaslik podle diagnostiky zjistit kod poruchy.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 únor 2006 08:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červen 2005 11:14
Příspěvky: 78
No ze se tak blbe ptam, ale myslel jsem si, ze verze NA neni 4x4 a nema taky ani aktivni podvozek.... tudiz nechapu spojeni NA + el. nastaveni tuhosti


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 únor 2006 10:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červen 2005 22:57
Příspěvky: 214
taky jsem si myslel, ale vloni mi volali z Mitsu, at se prijedu podivat na GT s motorem NA 220 HP s nahonem na ctyri. Cumel jsem na to jak puk, tak jsme hledali v CAPSU a vida existoval.

Tak jsem se pidil po tom co vubec vyrabeli za modely a zjistil jsem ze vyrabeli vsechno co je mozne si predstavit v ruznych kombinacich.

Ty stavitelny tlumice dokonce davali nekde i na SOHC model ze 160 HP :shock: :shock: :shock:

Jinak je dost rozdilu v modelech US, japonskych a evropskych 3000 GT.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 únor 2006 14:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červen 2005 11:14
Příspěvky: 78
A jakou to 4x4 222HP melo prevodovku? Z turba? ci nejakou specialni jen pro ten model? Btw myslim ze se tento model prodaval v japonsku pod oznacenim GTO...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 únor 2006 09:06 
Offline

Registrován: 14 únor 2006 11:13
Příspěvky: 3
Díky moc za ten typ s tím drátkem, na to se podívám jestli není nějaký přerušený, jinak nemám 4x4 ale s tou mezerou mezi blatníkem a kolem se mi to nelíbí, karosérie je pro mě super ( zajímalo by mě kdo jí navrhoval, tipuju , že Japonec to nebyl a Němec asi taky ne, nevíte to někdo?) ale jestli tam náhodou návrhář neměl záměr strčit 19" nebo 20" a potom mu to neschválili. Jinak co se ještě karoserie týče je jěště dobrý 300ZX ale je kratší a o něco užší a v černé barvě vypadá vedle 3000 malý. Má ale jednu perfektní věc a to otevírací části střechy a to mi u 3000 chybí, vím, že jsou 3000 i kabria a jedno jsem viděl minulý rok u tuning srazu v Příboře ( jel v něm asi 60 letý chlap se super blondýnou asi 25let) ale jestli jsou v rebubilce 4 tak to je moc , máte někdo 3000 kabrio???!!!!


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 únor 2006 09:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červen 2005 11:14
Příspěvky: 78
jedno cabrio (spider) je na prodej na tipcars za 300 000Kc ale vypada to ze bude ve velmi spatnem stavu... jakou mas ty generaci (rok vyroby) a co za vybavu....barvu a odkud jsi?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 únor 2006 20:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červen 2005 22:57
Příspěvky: 214
JK píše:
A jakou to 4x4 222HP melo prevodovku? Z turba? ci nejakou specialni jen pro ten model? Btw myslim ze se tento model prodaval v japonsku pod oznacenim GTO...


Bohuzel prevodovku jsme nezkoumali to nevim, resili tam tuning vyfuku a neslo tam nic z 220 HP predokolky ani VR4. melo to komplet jine vyfuky.

GTO je klasicky GT pro japonciky, ale japoncoco meli pak FTO,
ale to je osklivy :oops:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 únor 2006 11:52 
Nazdar hoši, píšu až teď, nedostal jsem se na net, mám 3000 GT r.v. 92, bez turbodmychadel, (na výkonu mi nezáleží, chtěl jsem jednoduchou verzi, která není tak finančně náročná jako VR4), vyklápěčky (líbí se mi více než novější světla), standardní výbava , klima, abs, černý interiér ( teď dávám novou kůži na sedačky), kompletně dělám nový lak a trochu experimentuju s chromem, takže by to měla být dobrá pecka ale nevím jestli se mi to povede. Jsem z Ostravy. Takže jsem zvědav na ty vaše krasavce v létě a doufám, že se nekde slezem, jestli ovšem nemáte nic proti krátkým zobákům z moravy. Čau mejte se.


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 únor 2006 15:04 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červenec 2004 11:15
Příspěvky: 438
Bydliště: Praha
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,9TD
Rok výroby: 1999
Proti krátkým zobákům z moravy ani odjinud určitě nic nemáme. :wink:

_________________
Obrázek Obrázek
Mitsubishi Carisma Sedan, 1.9TD, 1999 ... Jeep Grand Cherokee WJ, 4,7 V8, 1999


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 únor 2006 15:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červen 2005 10:33
Příspěvky: 202
Bydliště: Klecany (skoro Praha)
to je fakt, klucíííí plábujete nějakej srázek? Já jsem ještě na vlastní oči 3000GT neviděl. Teda jednou jo, ale nepodařilo se mě ho dohnat :lol:

_________________
Galant 95´ 2.0
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz