Integer píše:
:? ..no ...si ma potešil. Ma čakajú dlhé chvíle

. A od akej polohy mám začat točiť tým šroubkom bližšie ku klapke? Lebo ona vlastne je bez významu kým sa nedotkne klapky... alebo sa mýlim? Vedel by si mi poradiť nejaký bod od ktorého začať?
nejblizsi co sem nasel ty tvy klapce je navod na Galanta z roku 90
http://autorepair.about.com/library/faqs/bl620g.htm
Kdyz to vhodne skombinujes s nastavenim TPS podle
http://www.geocities.com/berserko_1/c50/adjust.pdf, tak se snad nekam dostanes. Nastaveni se dela na ohratem motoru a pri vypnutych spotrebicich. Podle tech navodu bys mel udelat nasledujici:
1. ohrat motor, trochu ho protahnout a pak nechat 2 minuty bezet na volnobeh. kdyz volnobeh neni ok, tak pokracujes s
2. cisteni klapky (to uz mas)
3. nastaveni tech sroubku a teprve potom TPS
takze k bodu 3
a) vypnes motor
b) uvolnis lanko plynu
c) tak a ted se navody ruzni pro ruzny motory:
bud zkratujes piny 10 a 12 na diagnostickym konektoru (to je to, co delaji u Galantu pred 93), zapnes zapalovani a ISC uplne zajede dovnitr. pokud to neudela, tak budes postupovat podle druhyho zpusobu - nebudes nic zkratovat, jenom zapnes zapalovani a pockas 15 sekund - to bys mel slyset, jak se ISC zaparkuje jako v prvnim pripade.
Ok, takze az to bude zaparkovany, tak v kazdym pripade odpojis konektor ISC, aby ti s nim jednotka nejezdila a nekompenzovala otacky.
d) uplne uvolnit SAS = fixed speed adjusting screw (coz je ten s kulatou hlavou na telese sani)
e) nastartovat
f) nastav zakladni otacky (cca 750) tim sroubem, ktery se tvari jako doraz (hexa hlava) = idle speed control adjusting screw (na obrazku v odkazech viz vyse)
g) zacni utahovat SAS a jakmile se otacky zacnou zvedat, tak zastav
h) a vrat se do polohy, v ktery se otacky maji tendenci snizovat a z ty pozice ho povol o dalsi 1/2 otacky
i) vypni motor, nastav lanko plynu, aby bylo rozumne volny
j) odpoj baterku Mitsiho zpusobem
k) pripoj ISC konektor
l) nejdrive po cca 15sekundach pripoj aku
m) nastartuj, nech bezet 5 minut a uvidis
Asi nejtezsi je se trefit do nastaveni toho SASu. Mimochodem lanko plynu musi byt volny, jak sem si overil v nedeli, kdy sme s brachou chteli lanovod namazat. Jenomze jak sme lanko jenom neznatelne vic napnuli, tak bylo cely nastaveni v cudu... desetiny milimetru hraly roli, pakarna.
v tom PDF jeste nasleduje nastaveni TPS, tak, aby bylo na konektorech TPS 0.48-0.52V (pri zaplem zapalovani, ale vyplem motoru). jaky piny konektoru to jsou se opet lisi podle modelu auta, pravdepodobne 2 a 4 pro tvoje auto. Pokud s TPS pohnes, tak samozrejme musis zresetovat.