mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 29 duben 2024 01:02

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: for milancastles
PříspěvekNapsal: 12 leden 2012 18:26 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj, zde jsou soubory....


Přílohy:
vačky.pdf [414.85 KiB]
302 krát
řemen.pdf [140.8 KiB]
342 krát
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: for milancastles
PříspěvekNapsal: 27 březen 2012 13:33 
Offline

Registrován: 26 listopad 2011 12:07
Příspěvky: 8
Automobil: mitsubisho 3000 GT
Typ motoru: 3000
Rok výroby: 1991
Zdravím Brumlo, tak jsme to konečně zprovoznili, byly to ty hydroštely. Ještě jednou díky za podporu. Jenom se mi nezdá to, že to má prodlevu při akceleraci - nemůže to být krokáč? (pozn.mám atmosféra ne turbo). prosím, nemáš na prodej nějaké disky eventuelně obuté?


díky moc


zdraví Milan


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: for milancastles
PříspěvekNapsal: 27 březen 2012 15:41 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj,

kola na prodej nemám, co se týká prodlevy při akceleraci, myslíš skutečně v autě reakci na plyn, nebo to a ni bez kvaltu nejde do toček, otevřři kapotu a zkus, pohnout přímo táhlem na klapce a hned zkontroluj jak napjaté ja lanko a zda jde lehce. Pokud je to za jízdy tak krokáč to nebude, ten reguluje otáčky ve volnoběžném režimu, buď tam jde málo paliva nebo, protože Ty máš atmosféru, nepracuje vnitřní klapka variabilního sání (atmosféra má proměnou délku sání řízenou motorkem, který najdeš zhruba na úrovni válce posilovače brzd). Nebo to může být klidně i něco jiného, třeba blbé svíčky, zanesené vstřiky, lamba sonda.......


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: for milancastles
PříspěvekNapsal: 30 březen 2012 14:05 
Offline

Registrován: 26 listopad 2011 12:07
Příspěvky: 8
Automobil: mitsubisho 3000 GT
Typ motoru: 3000
Rok výroby: 1991
Díky moc Brumlo, začnu tedy svícema a budu pokračovat dál. zdraví Milan


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: for milancastles
PříspěvekNapsal: 03 duben 2012 17:09 
Offline

Registrován: 26 listopad 2011 12:07
Příspěvky: 8
Automobil: mitsubisho 3000 GT
Typ motoru: 3000
Rok výroby: 1991
Zdravím Brumlo, tak jsem si moc nepojezdil, dnes mi to při výjezdu po per metrech zdechlo, zjistil jsem, ze upadl konektor motorku regulace klapky saní (mám atmosféra)' ale ani po nasazeni zpet a odpojení a znovuzapojeni baterky to nehazi nikde jiskru. Pojistky v poradku , rozvodak ok, kostra dobra, prosím té mohl bysi poradit, kde muže byt zakopany pes? Díky moc. Zdravi. Milan


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: for milancastles
PříspěvekNapsal: 03 duben 2012 18:50 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
zkontroluj zapojeni konektoru jdouciho do zapalovaci civky


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: for milancastles
PříspěvekNapsal: 03 duben 2012 19:49 
Offline

Registrován: 26 listopad 2011 12:07
Příspěvky: 8
Automobil: mitsubisho 3000 GT
Typ motoru: 3000
Rok výroby: 1991
Díky moc za typ,ale to jsem zkousel, sedí dobře. Zdravi Milan


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: for milancastles
PříspěvekNapsal: 04 duben 2012 08:31 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
ahoj,
mrkni na schema na
http://stealth316.com/2-ignitionsystem.htm

- co ty svicky?

- Predpokladam, ze pokud by byl problem s cidly (vstupni data do ECU), mel by bud svitit CHECK ENGINE nebo by se ti melo podarit diagnostikou vyblikat moznou chybu pres OBD konektor

- pokud vubec nejde zadna jiskra, mohla by byt na vine take PTU (power transistor unit)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: for milancastles
PříspěvekNapsal: 04 duben 2012 11:41 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj,

jak psal kolega, jsou nějaké další projevy? Spojku máš vyšláplou na doraz, startér točí motorem a na palubce něco svítí ?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: for milancastles
PříspěvekNapsal: 04 duben 2012 11:57 
Offline

Registrován: 26 listopad 2011 12:07
Příspěvky: 8
Automobil: mitsubisho 3000 GT
Typ motoru: 3000
Rok výroby: 1991
Ahoj, díky za podporu, podařilo se mi to dvakrát natočit, ale po asi 30 vteřinách to zdechlo, když to běželo, tak nesvítilo nic. jinak samozřejmě spojka vyšláplá, točí to.V klidu se zapnutým klíčkem Check engine nesvítí.


Dík Milan


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: for milancastles
PříspěvekNapsal: 04 duben 2012 14:57 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
ahoj,

když to krátce chytlo, startoval jsi bez plynu? pokud ano, tak buď tam nejde palivo (filtr, palivová pumpa, nebo relé od palivové pumpy, nebo nejde krokáč na obtokovém ventlu klapky a neudrží to volnoběh. Zkus to ještě jednou zda se Ti to podaří natočit a držet pedálem pod plynem - pokud ano je to tím volnoběhem.... Pokud ne, prověřil bych to palivo - čerpadlo, relé, fitr......


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: for milancastles
PříspěvekNapsal: 05 duben 2012 05:38 
Offline

Registrován: 26 listopad 2011 12:07
Příspěvky: 8
Automobil: mitsubisho 3000 GT
Typ motoru: 3000
Rok výroby: 1991
Díky moc, nejde to už vubec nastartovat, ani to neskytne. To, ze to nehazi jiskry, je - pokud je to teda palivo - Způsobeno tím, ze řidici jednotka načítání chybu a blokuje zapalování? Nemelo by potom svítit check Engine ? To nesviti .... To by teda taky mohlo byt asi i obráceně - ze nejde zapalování a je blokováno vstřikování ? Co myslíš ? Kazdopadne zkusím mrknout na to palivové čerpadlo jestli jde.

Díky moc Milan


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: for milancastles
PříspěvekNapsal: 05 duben 2012 21:58 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
Nemyslim si, ze pokud nejde zapalovani, tak ze je blokovano vstrikovani.
Da se to docela snadno overit, vypoj konektor jdouci do zapal.civek a soucasne rozpoj privod paliva do vstriku (2 sroubky) - vytece trochu benzinu. Pokud kratce zatartujes melo by cerpadlo davat benzin a ten by mel tect rozpojenym vedenim ven (lepsi at tece do hadry). Pokud uz mas sani demontovano, nemusis rozpojovat vedeni benzinu, staci vytahnout jeden ze vstriku a pozorovat zda rozprasuje benzin. Pripadne, kdyz budete dva, mel bys v kufru slyset jak palivove cerpadlo toci pri startovani.

Tak nebo tak ti doporucim vyblikat chybovy kod (viz http://www.stealth316.com/2-diagconn.htm , http://www.stealth316.com/2-diagcodes91-93.htm ), na prvni generaci se to da lehce provest (jedinou podminkou je nerozpojovat baterku, cimz by doslo ke smazani chyb.kodu, musel bys cekat, nez se znovu nactou napr. opakovat startovani).


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: for milancastles
PříspěvekNapsal: 05 duben 2012 22:47 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz