mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 12 květen 2024 12:41

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 1.8 GDI - svicky od oleje
PříspěvekNapsal: 06 červen 2006 11:02 
Offline

Registrován: 06 červen 2006 10:57
Příspěvky: 85
Bydliště: Kdesi
Zdravim. Chtel bych se zeptat jestli je normalni, ze mam svicky od oleje (nejspis to je olej :D ). Podle me asi ne ze? A nevite jak je to vlastne mozne??? Ze by praskle nejake tesneni? Ale motor tahne, ikdyz se mi zda ze nekdy to sem tam cukne. Chtel bych tam dat svicky BOSCH FR78x, jenze sem se docetl ze se moc nedoporucuji. Nejlepsi budou originaly. Nebo nejaky jinsi typ? Stejne je tam budu muset dat, protoze uz je mam koupene. Diky za odpovedi


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 červen 2006 11:08 
Offline

Registrován: 06 červen 2006 10:57
Příspěvky: 85
Bydliště: Kdesi
A olej mi to taky celkem zere. Po 5000 jsem musel dolivat uz 1 litr


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 červen 2006 13:00 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
A je zaolejované jiskřiště a izolátor, nebo jen závit? Jsou tam původní svíčky, resp. ty, které požívá výrobce (NGK IZFR6B)? Boschky tam v žádném případě nedávej! Doporučuji DENSO SK20BR11: o dost lepší, než originál NGK, navíc lacinější.
PS: Nezapomínej, že přímý vstřik benzínu vyžaduje speciální svíčky!!!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 červen 2006 13:58 
Offline

Registrován: 06 červen 2006 10:57
Příspěvky: 85
Bydliště: Kdesi
Mno mam dojem ze jenom zavit. Jiskriste bylo myslim suche. Nevim jestli tam sou originaly, ale vim ze na nich bylo vyrazeno JAPAN! Takze asi sou ne? Proc bych tam nemel davat v zadnem pripade Bosch FR78x? A nevis jestli ta spotreba oleje je ovlivnena prave tim ze jsou svicky od oleje? Diky za odpoved


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 červen 2006 14:03 
Offline

Registrován: 06 červen 2006 10:57
Příspěvky: 85
Bydliště: Kdesi
Mimochodem, nevis kde se daji sehnat ty denso svicky? Nasel sem je na http://www.autodoplnky.cz, jenze se mi zdaji celkem drahe. 675 za jednu je moc :( . Kua davat za svicky 2500 se mi moc nechce :(


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 červen 2006 15:58 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Tak si něco nastuduj o technologii GDI a rychle pochopíš, proč si MMC speciálně pro tyto motory nechala vyvíjet svíčky od/u NGK. Obdobně Denso vyvíjelo speciální svíčky pro přímovstřikové motory Toyoty. Prostě tam musejí přijít takové svíčky, které jsou schopny pracovat v extrémním rozsahu složení směsi, což ty Boschky určitě nejsou!!! A to nemluvím o tom, že výrobky zn. Bosch jsou stále horší tím, jak se výroba přesouvá dále na východ. A speciálně na zapal. svíčkách Bosch je na první pohled vidět, že už dávno nejsou "made in Germany"...
Jinak zaolejované závity sice nejsou OK, ale vzhledem ke specifickým teplotním poměrům v motorech GDI bych to příliš neřešil. A jestli Tě trápí spotřeba oleje, přejdi na Valvoline MaxLife 10W-40.
Ještě k cenám svíček: těch 675/kus je skutečně příliš (dotyčný obchodník to silně cenově natáhl), byť originál NGK stály původně téměř 1000/kus! Ale výměnná lhůta je 90, resp. 100 tis. km, tak bych to zase až tak moc neřešil (lepší jeté od NGK, než nové od Bosche!). Pokud máš zájem, pošli mi SZ.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 červen 2006 16:14 
Offline

Registrován: 06 červen 2006 10:57
Příspěvky: 85
Bydliště: Kdesi
No jo no jo no jo :D Tak je tam asi nedam mno. Zkusim vycistit jeste ty stare. Ale nechapu jak se tam mohl dostat ten olej :( A myslis ze spotreba 1 litr na 5000 km u takoveho auta je normalni?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 červen 2006 16:31 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Bohužel, ta spotřeba není výjimkou. A na svíčky vůbec nešahej! Co bys na nich asi tak chtěl v dnešní době (bezolovnatý benzín) vůbec čistit? A že jsou černé, resp. začouzené? To je u přímého vstřiku zcela normální.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 červen 2006 18:41 
Offline

Registrován: 06 červen 2006 10:57
Příspěvky: 85
Bydliště: Kdesi
Mitsi nepouzivas nahodou icq nebo skype?? Nechces tu hodit kontakt. Hodne tomu rozumis, tak kdybych zase neco nevedel, muzu te kontaktovat pres tyto komunikacni programky :lol:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 červen 2006 21:04 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Nic takového nepoužívám a dokonce mám jen velmi mlhavou povědomost o tom, o co vlastně jde...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 červen 2006 23:37 
Offline

Registrován: 06 červen 2006 10:57
Příspěvky: 85
Bydliště: Kdesi
Mno jde o komunikacni programy mezi uzivately na internetu. Lze mezi sebou komunikovat v realnem case nebo dokonce mluvit pres mikrofon! Ale pokud nejsi casto na internetu, tak to asi nevyuzijes. Kdybys potreboval treba na oplatku poradit s pocitacem, tak milerad poradim :)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 červen 2006 07:38 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Dík za nabídku, ale na to mám syna. Kromě toho sedím u počítače (nikoli internetového) celý den, takže velmi rád od obrazovky vypadnu, než abych vyhledával další možnosti dnešních komunikačních technologií, které by mne u ní držely. A navíc si nejlépe odpočinu při vrtání se v autech...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 červen 2006 01:03 
Offline

Registrován: 10 červen 2006 19:51
Příspěvky: 5
[Ahoj,koupil jsem carismu,Klepe jeden hydroštel,tak jsem ho vzal od elringa,stojí 250,to je sranda.Mám ale zahulenej vejfuk,svíčky byly originál IZFR...Koupil jsem nový,ale nechci je tam dávat,abych je nepohřbil...Ty starý jsou černý,i izolátor,je to moc bohatý...Udělal jsem diagnostiku a akorát,co se mi nezdá,je,že když jí chci vytočit,padne předstih na nulu...Divný ne?Myslim,že v zátěži by měl být 30 stupňů...Když odpojim detonační senzor,jde líp do otáček,ale tim to asi nebude...Mam najeto 118 se serviskou a olej nežere...Sundal jsem sání,je mastný,samej karbon,ale egr ventyl neni mastnej...Myslim si,že to někdo podtáčel,odpálil ventyly a teď motor nejde jak má,tak to čidlo klepání neví co má dělat.Sundam hlavu a podívam se na ty ventyly...Jakej je tvuj názor?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 červen 2006 10:14 
Offline

Registrován: 06 červen 2006 10:57
Příspěvky: 85
Bydliště: Kdesi
Cus. Chtel bych se zeptat jak si poznal ze ti klepe zrovna ten jeden hydrostel??


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 červen 2006 15:42 
Ahoj,opravuju auta roky,tak to slyšim...


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz