mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 10 květen 2024 17:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Nepr.volnoběh
PříspěvekNapsal: 08 červenec 2006 13:23 
Offline

Registrován: 08 červenec 2006 13:16
Příspěvky: 3
Chci poradit.Když nastartuji poprvé,tak mě někdy volnoběh zlobí.Někdy se ale stane,že nastartuji,potom po druhé a až napotřetí je vše ok! Doufám,že je to stejný problém o kterém jste se tu bavili!


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 červenec 2006 00:15 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Ne, tohle je něco jiného.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srpen 2006 16:04 
Na mojej Carisme 1,6 16V 66kW sa mi tiez v poslednom case stava, ze ked nastartujem, tak mi otacky zacnu na volnobehu padat az po nulu. Obcas sa stane ze motor skape. dost to lezie na nervy, hlavne ked zastanem na semaforoch. Robi to len obcas. a hlavne ked je zohriaty motor a chvilu postoji. Ked ale potom nastartujem na druhi-treti krat, tak to prestane robit. Niekde na nete som cital, po anglicky to bolo, ze chlapik mal podobny problem a vyriesil to vymenou ECU. Sa chystam menit sviecky, ci nahodou a pozriet palivovy filter. No uvidim, ci to pomoze


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srpen 2006 18:29 
Offline

Registrován: 06 červen 2006 10:57
Příspěvky: 85
Bydliště: Kdesi
Mno kazdopadne vycisti skrtici klapku a pokud si odpojoval nekdy baterku tak po vycisteni klapy resetuj jednotku ala Mitsi. Potom auto nastartuj a nech aspon 10 minut bezet na volnobeh at si zvyka ridici jednotka na nove hodnoty. Ale radeji nezapinej zadne spotrebice. Me to docela pomohlo, ale furt to neni ono. Uz mi to nechcipa, ale pri zapnuti spotrebice se mi stava pouze obcas ze se mi zvysi otacky. Spis se tak deje naopak. Jeste vymenim pal. filtr a uvidime


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 srpen 2006 00:39 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Sroubik píše:
Na mojej Carisme 1,6 16V 66kW sa mi tiez v poslednom case stava, ze ked nastartujem, tak mi otacky zacnu na volnobehu padat az po nulu. Obcas sa stane ze motor skape. dost to lezie na nervy, hlavne ked zastanem na semaforoch. Robi to len obcas. a hlavne ked je zohriaty motor a chvilu postoji. Ked ale potom nastartujem na druhi-treti krat, tak to prestane robit. Niekde na nete som cital, po anglicky to bolo, ze chlapik mal podobny problem a vyriesil to vymenou ECU. Sa chystam menit sviecky, ci nahodou a pozriet palivovy filter. No uvidim, ci to pomoze


Tak tohle je naprosto klasický případ problémů v důsledku odpojení baterky při špinavé škrticí klapce. Chyba není v ECU!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: po oprave
PříspěvekNapsal: 10 září 2006 17:34 
Tak som rozobral skrtiacu klapku, komplet vycistil, vytiahol a pre kontroloval (premeral) snimac polohy a servo klapky. Klapku som najprv cchel cistit tech.benzinom a acetonom, no neuspesne. Kupil som cistic na klapky a to slo ako po masle. Akurat hruby povlak som zoskrabal sroubovacikom (co som asi moc nemal robit, ked som si neskor nasiel na fore navod na reset RJ). Snimac polohy som dal spat podla manualu, ale auto mi potom trhalo (pri zabere prudko padali otacky). Steloval som samozrejme aj srobik, ktorym sa daju nastavit volnobezne otacky (to som tiez asi nemal, ale nastavil som to takmer rovnako :) RJ som resetoval dvakrat, no auto dalej sklbalo, tak som snimac dal do povodnej polohy a teraz uz auto zda sa ide normalne. Otacky pri volnobehu zatial nekolisu. Tak som zvedavy, ako dlho to tak vydrzi. Toto forum mi inac velmi pomohlo. Je fajn ze su ludia, ktori sa podelia o skusenosti so servisom. Menil som este aj zadne brzdove platnicky a rozbehaval brzdovy strmen. No teda kym som prisiel na to ako to vsetko funguje. Som sa cez vikend zapotil. Toto vsetko som robil vonku na ceste. Dake foto najdete na sroubik.szm.sk/carisma/


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 září 2006 20:47 
Offline

Registrován: 06 červen 2006 10:57
Příspěvky: 85
Bydliště: Kdesi
Cau Sroubiku: Predem dekuji za fota. Mam sice Carismu GDI, ale bude to asi podobne. Prosim te napis jak si presne postupoval pri nastavovani toho SAS sroubku a jake hodnoty by si mel namerit na tom konektoru pro potenciometr skrtici klapky??? Steloval si i BISS sroubek??? Ten co je zakrytovany tym plastovym vickem. Proste tak zhruba lajcky postup jak nastavit tu klapu. A jak si sundal ty 2 hadicky pod klapu??? Slo to nejak lehce ? :)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 září 2006 20:48 
Offline

Registrován: 06 červen 2006 10:57
Příspěvky: 85
Bydliště: Kdesi
Cau Sroubiku: Predem dekuji za fota. Mam sice Carismu GDI, ale bude to asi podobne. Prosim te napis jak si presne postupoval pri nastavovani toho SAS sroubku a jake hodnoty by si mel namerit na tom konektoru pro potenciometr skrtici klapky??? Steloval si i BISS sroubek??? Ten co je zakrytovany tym plastovym vickem. Proste tak zhruba lajcky postup jak nastavit tu klapu. A jak si sundal ty 2 hadicky pod klapu a lanko od plynu ???? Slo to nejak lehce ? :)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 září 2006 12:42 
Zdar Suez.
Lanko od plynoveho pedalu slo dat dole velmi lahko. Staci potocit celou tou ciernou kovovou pakou, ci co to je(foto 12). Je v nom vyrez, aby si mohol dat lanko dole. Lanko sa uvolni a pohodlne ho zvesis. Ten sroubik som nastavoval uz pri namontovanej klapke, tak, ze lanko od plynu som dal dole (pri zastavenom motore), uvolnil som matku na sroubiku. Potom som nastartoval(motor musi byt zohriaty) a mozes tocit sroubikom, Ked sroubik pritiahnes, volnobezne otacky sa zvysia, ked odsroubovavas, otacky idu dole. Podla otackomera som nastavil otacky na cca 700-800. Po nastaveni vypnes motor a dotiahnes matku na sroubiku. BIIS sroubik som nehybal (ten co je pod plastovym vieckom). Hodnoty na konektore som meral podla manualu, ktory som tu na fore stiahol. Ibaze tie hodnoty sluzia iba pre kontrou, ci je servomotorcek v poriadku. Hodnoty sa musia plynulo menit, ked hybes klapkou. Ak si vytahoval motorcek, odporucam ho nahodit presne do polohy, v akej bol predtym. Tie dve hadicky pod klapkou boli uchytene ocelovou paskou a slo to dal dole celkom lahko. Je to chladenie klapky, takze z nej vytiekla kvapalina. Tazsie sli dole tie 3 tenke hadicky. Chce to trocha sily a pojdu dole aj tie. Momentalne mi uz otacky neklesaju. Teraz riesim zase vyfuk. Idem montovat tuningovy. Tie hodnoty a postup najdes na mojej stranke v Doc subore. Prajem vela zdaru a pevne nervy :O)


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 září 2006 14:55 
Offline

Registrován: 06 červen 2006 10:57
Příspěvky: 85
Bydliště: Kdesi
jj dikes za postup. Ale uz jsem to dal taky dokupy. Uz to jaks taks funguje a uz do toho moc vrtat nechci, protoze bych to jeste rozladil :) Ale klapu jsem nerozebiral, jen jsem to vystrikal specialnim sprejem na klapy. Ale diky za postup demontaze. Cest


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 září 2006 22:12 
Offline

Registrován: 25 březen 2006 01:00
Příspěvky: 152
Anonymous píše:
...Podla otackomera som nastavil otacky na cca 700-800. ...
.. Tie dve hadicky pod klapkou boli uchytene ocelovou paskou a slo to dal dole celkom lahko. Je to chladenie klapky, takze z nej vytiekla kvapalina. ..

Cau, jenom upresneni, v navodech, ktery jsou na internetu, uvadeji volnobezny otacky v modu nastaveni volnobehu 750-800, ale v Mitsubishi mi to nastavili na cca 500 (to mi ukazuje otackomer). Pri normalnim behu motoru je to samozrejme nekde mezi 750-800, protoze RJ si to pres ISC nastavuje. V Mitsubishi se primarne ridi polohou ISC motorku, ktery bohuzel v amaterskych podminkach nemuzeme zjistit, protoze Mitsubishi odmitlo zverejnit udaje o proprietranim protokolu.

Ty hadicky, ktery vedou do telesa klapky nejsou na jeji chlazeni, ale ovladaji teplotne ovladany ventil (oznacovany jako FIAV - fast idle air valve, http://www.stealth316.com/2-3s-tb.htm), ktery pousti vic vzduchu (a RJ pak prida vic paliva), kdyz je motor studeny.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 září 2006 07:51 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Těleso škrt. klapky je v každém případě součástí "malého" chlad. okruhu motoru, ale nikoli kvůli "chlazení", nýbrž proto, aby klapka v zimním období při jízdě nezamrzala, tj. kvůli ohřívání!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 73 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz