Anonymous píše:
...Podla otackomera som nastavil otacky na cca 700-800. ...
.. Tie dve hadicky pod klapkou boli uchytene ocelovou paskou a slo to dal dole celkom lahko. Je to chladenie klapky, takze z nej vytiekla kvapalina. ..
Cau, jenom upresneni, v navodech, ktery jsou na internetu, uvadeji volnobezny otacky v modu nastaveni volnobehu 750-800, ale v Mitsubishi mi to nastavili na cca 500 (to mi ukazuje otackomer). Pri normalnim behu motoru je to samozrejme nekde mezi 750-800, protoze RJ si to pres ISC nastavuje. V Mitsubishi se primarne ridi polohou ISC motorku, ktery bohuzel v amaterskych podminkach nemuzeme zjistit, protoze Mitsubishi odmitlo zverejnit udaje o proprietranim protokolu.
Ty hadicky, ktery vedou do telesa klapky nejsou na jeji chlazeni, ale ovladaji teplotne ovladany ventil (oznacovany jako FIAV - fast idle air valve,
http://www.stealth316.com/2-3s-tb.htm), ktery pousti vic vzduchu (a RJ pak prida vic paliva), kdyz je motor studeny.