mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 01 květen 2024 01:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 65 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Chcipani na volnobeh - Carisma 1998 GDI
PříspěvekNapsal: 26 červenec 2006 20:58 
Offline

Registrován: 06 červen 2006 10:57
Příspěvky: 85
Bydliště: Kdesi
Zdarec. Mam docela problemek. Me auticko Carisma 1.8 GDI mi nechce drzet otacky na volnobeh. Pri nastartovani mi spadne rucicka otackomeru az na hranici 0. Nekdy to chcipne a nekdy ne. ALe je to uz fakt pred chcipnutim. Predtim mi to normalne drzelo alespon tech 500 otacek (coz je normalni u GDI pokud se nemylim). Pri jizde v pohode, ale jakmile dam neutral a chci na chvilku stat, tak otacky opet se blizi k 0. A nekdy to zase chcipne :( Zda se mi ze vzduchoveho sani se ozyva podivny hucici zvuk, ktery jsem predtim neslysel. Mozna ze to je normalni. Melo by to nasavat vzduch. To taky dela, ale je to hlucne. Tak nevim. Ze by vaha vzduchu byla spatna ?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 červenec 2006 21:03 
Offline

Registrován: 06 červen 2006 10:57
Příspěvky: 85
Bydliště: Kdesi
Uz me to auto docela sere :)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 červenec 2006 21:47 
Offline

Registrován: 06 červen 2006 10:57
Příspěvky: 85
Bydliště: Kdesi
No tak mitsi :) Potrebuji tve rady. Kdepak si ?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 červenec 2006 10:02 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Jsem sice zpět, ale fakt mne nic nenapadá... :cry:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 srpen 2006 17:24 
Offline

Registrován: 06 červen 2006 10:57
Příspěvky: 85
Bydliště: Kdesi
Cau Mitsi. Cetl sen na foru o Galantech o problemu s volnobeznymi otackami. Vycistil jsem tedy skrtici klapku a zresetoval jednotku. Mozna to trosku pomohlo ale nekdy mi to chcipne. Tudiz se te ptam jestli si uz cistil skrtici klapku u Carismy 1.8 GDI?? Nebo nejakeho podobneho motrou. Prosim te rekni mi jake maji byt zhruba volnobenze otacky pri studenem a zahratem motoru. A ohledne te srtici klapky: Klapku jsem nesundaval, protoze mam strach ze tim neco pokazim :( Takze jsem ji vycistil z venku a kousek zevnitr. Myslis ze bych to mel spis rozebrat abych se mohl dostat dal? Protoze primo za tou klapkou byl docela solidni nanos usazenin. Takze nevim jestli ty volnobezne otacky nebude kolisat diky tomu "bordelu". Prosiiiiiiiiiiiimmmmmmmm o rady. Fnuk fnuk :( Chci to vyresit :) Hlavne at vim ty otacky pri volnobehu, at se mam ceho drzet. Predem mnohokrat diky za rady


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 srpen 2006 20:44 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Jo, čistil jsem to. Postup je úplně stejný, jako u motorů MPI, jen toho bordelu zezadu je u GDI nesrovnatelně více. Rozebrané jsem to ale neměl - používám speciální spreje, kde se bez rozebírání obejdu. Průšvih ale nastává u 2,4 GDI, který už má "plně motorizovanou klapku", takže jí už vůbec nelze "ručně" hýbat.

Za zásadní problém ovšem považuji to, že u motorů GDI jsem se nikdy nesetkal s tak výraznými potížemi, které špinavá klapka způsobuje u MPI.

Pokud jde o otáčky, ve stechiometrickém poměru bohatosti směsi jsou při volnoběhu podle otáčkoměru někde na úrovni 700-750, v režimu chudé směsi pak i pod 500. Ve skutečnosti jsou ale o cca 200 ot./min. výše, neboť otáčkoměr obvykle podměřuje.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 srpen 2006 06:30 
Offline

Registrován: 06 červen 2006 10:57
Příspěvky: 85
Bydliště: Kdesi
jj diky mitsi. Mam podezreni na vahu vzduchu nebo lambda sondu. Myslis ze by to mohlo byt timhle?? Asi mam zajet na diagnostiku ze? Mimochodem, kdyz se mi kouri z vyfuku bilej kour tak je to asi spatne, pokud to neni u GDI normalni. Dneska bylo chladneji tak sem se dival jak mi to docela hodne kourilo :(


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 srpen 2006 08:14 
Offline

Registrován: 10 leden 2006 15:41
Příspěvky: 48
Bydliště: Opava
V chladnu kouří skoro každé auto, horší je, když to kouří i v teple.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 srpen 2006 08:31 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
GDI obecně kouří jako sviňa. Váhu vzduchu to má japonskou, takže na nějaký problém s ní klidně zapomeň. Pokud jde o lambdu, ta je také japonská, ale hlavně by to děsně žralo. Pokud už bych měl střílet od boku, vsadil bych na zcela zanešený EGR ventil, který zůstal viset v otevřené poloze. Ale jak píšu: je to jen výstřel od boku...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 srpen 2006 12:38 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
suez: A jaké tam máš vlastně svíčky! Nezajímá mne odpověď "nové", ale výrobce a konkrétní typ.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 srpen 2006 13:31 
Offline

Registrován: 06 červen 2006 10:57
Příspěvky: 85
Bydliště: Kdesi
Diky za odpovedi. Mitsi: Svicky jsem tam mel boschky a myslel sem ze to je diky nim, ale vymenil jsem je zpet za originalni japonske NDK (myslim, presne oznaceni nevim) a zadna zmena. Mno chtel bych to pripojit na PC a zjistit jestli to nenajde nejakou zavadu. Nic jineho me uz nenapada. Mimochodem k tomu koureni z vyfuku. Dneska jsem se zase dival a ucpal jednu koncovku z vyfuku a zjistil ze se kouri jenom z jedne :?: Je to mozne?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 srpen 2006 13:33 
Offline

Registrován: 06 červen 2006 10:57
Příspěvky: 85
Bydliště: Kdesi
Diky za odpovedi. Mitsi: Svicky jsem tam mel boschky a myslel sem ze to je diky nim, ale vymenil jsem je zpet za originalni japonske NDK (myslim, presne oznaceni nevim) a zadna zmena. Mno chtel bych to pripojit na PC a zjistit jestli to nenajde nejakou zavadu. Nic jineho me uz nenapada. Mimochodem k tomu koureni z vyfuku. Dneska jsem se zase dival a ucpal jednu koncovku z vyfuku a zjistil ze se kouri jenom z jedne :?: Je to mozne? A kdyby to bylo tim EGR ventilem, jde to nejak vycistit?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 srpen 2006 13:54 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
To, že to "převážně kouří jenom z jedné koncovky" (pokud ta druhá není zcela ucpaná) je dáno geometrií traktu a při jízdě/vyšších otáčkách se to srovná.

EGR vyčistit lze, ale je nutno ho vymontovat. Samozřejmě je lepší rovnou shodit hlavu motoru a vyčistit celé sání...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 srpen 2006 14:43 
Offline

Registrován: 06 červen 2006 10:57
Příspěvky: 85
Bydliště: Kdesi
Ok. Rozebirat motor jen tak brzo asi nebudu :? Zkusim jeste tu diagnostiku a kdyztak potom poresim. Jezdit se s tym da, ale za studena to obcas chcipne. Joo mozna jeste takova jedna poznamka, mozna te neco napadne. Pri nastartovani otacky skacou smerem k 0 pak k 500. A tak to skace tak 10 secund nez se to ustali bud nekde k uplnemu minimu nebo k 500. Kazdopadne diky za tvou ochotu odpovidat :) Takovych lidi co ti jen tak zadarmo poradi moc neni :!:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 srpen 2006 20:26 
Offline

Registrován: 25 březen 2006 01:00
Příspěvky: 152
Jestli je to reseny stejne jako u Galanta, tak bych jeste zkusil vycistit IAC/ISC a okolni kanalky. Az ti budou delat diagnostiku, nech si zjistit, jak moc musi byt IAC otevreny.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 65 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz