mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 09 květen 2024 12:33

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 15 březen 2007 20:45 
Offline

Registrován: 15 březen 2007 20:39
Příspěvky: 4
Díky bože,že jsem našel nějaké forum o mém mišákovi,a hned dotaz ,mám v aute LPG a po ohřátí mi začne kolísat volnoběh, na benzín mi volnoběh padne na minimálne otáčky ,někde 200-400 ot/min,bůh ví že mu dávám pravidelne ten nej.olej a a pečuju víc než o sebe,díky za každou konstruktivní odpověď

_________________
Carisma 1,6 16v


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 březen 2007 23:04 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Tohle nemá s olejem co dělat. Je to nejspíš špatně nainstalovaným, resp. ve vztahu speciálně k Mitsubishi špatně řešeným systémem LPG: zřejmě jsou při přechodu na plyn odpojovány vstřiky přes relátka, což zblbne ŘJ motoru, takže jede permanentně v nouzovém režimu, byť kontrolka "Check Engine" nesvítí.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 březen 2007 07:30 
Offline

Registrován: 15 březen 2007 20:39
Příspěvky: 4
Jeví se mi to jak jsem se dočetl na foru spíše syndrom odpojené baterie,protože když jedu jenom na benzín po ohřátí jsou otáčky velmi nízké.Dá se to nějak resetovat ŘJ ???

_________________
Carisma 1,6 16v


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 březen 2007 09:32 
Offline

Registrován: 29 září 2006 07:36
Příspěvky: 56
Bydliště: Frýdlant n.O
V této době jsem řešil nějakou opravu na motoru Carismy GDI a pořídil při tom dost fotografii, takže pokud máš zájem, můžu ti poslat na meil obrázky s případným popisem co zkontrolovat a do čeho raději nevrtat. Tvůj meil mi můžeš poslat na soukromou zprávu.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 březen 2007 09:44 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Mirek píše:
V této době jsem řešil nějakou opravu na motoru Carismy GDI a pořídil při tom dost fotografii, takže pokud máš zájem, můžu ti poslat na meil obrázky s případným popisem co zkontrolovat a do čeho raději nevrtat. Tvůj meil mi můžeš poslat na soukromou zprávu.


Jenže motory GDI a MPI (a tazatel vlastní 1,6 MPI) mají málo co společného, zejména pak co do řídící elektroniky!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 březen 2007 09:50 
Offline

Registrován: 29 září 2006 07:36
Příspěvky: 56
Bydliště: Frýdlant n.O
To je pravda, poslal bych mu jenom sání se základním nastavením vzduchu. Já ho měl slušně zanesené. Podle obrázku si člověk líp představí, jak to asi vypadá a hlavně čím nehýbat, aby si nepřidělal zbytečně další problémy


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 březen 2007 09:50 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
cauco píše:
Jeví se mi to jak jsem se dočetl na foru spíše syndrom odpojené baterie,protože když jedu jenom na benzín po ohřátí jsou otáčky velmi nízké.Dá se to nějak resetovat ŘJ ???


To je samozřejmě pravda, nicméně ztráta kontaktu ŘJ s kterýmkoli ze vstřikovačů při zapnutém zapalování má stejný následek: okamžitý přechod do nouzového režimu, jenž se navenek projevuje právě tím blbnoucím volnoběhem. Ale co, vždyť tak jezdí naprostá většina vozů zn. Mitsubishi, jež kdy prošly autobazarem... :evil:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 březen 2007 09:59 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Jinak tazateli doporučuji vyhledat si dřívější příspěvky k problematice kolísání otáček. Tam to totiž už všechno je (kromě problematiky přestavby na LPG, k čemuž jsem se vyjádřil) a pochybuji, že lze ještě vůbec něco dodat.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 březen 2007 10:24 
Offline

Registrován: 29 září 2006 07:36
Příspěvky: 56
Bydliště: Frýdlant n.O
Takže jak zní tedy vaše rada co by měl udělat. Vytahnout celé těleso i se vstřikovačema a protočit motorem jestli rozprašujou benzin ?, Při otočení klíčku do polohy 1 ( svítí kontrolky) nesmí z trysek ukapávat benzín. Nebo se na to dá jít jinak?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 březen 2007 10:53 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Ale kdepak! Já hovořil o standardním způsobu montáže LPG, totiž odstavení vstřikovačů přes relátka za účelem přerušení dodávky benzínu při přechodu na plynový provoz. A právě tohle se nesmí u Mitsubishi udělat, jelikož ŘJ "nesnese" stav, kdy nemá se vstřikovači elektrický kontakt!!!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 březen 2007 11:13 
Offline

Registrován: 29 září 2006 07:36
Příspěvky: 56
Bydliště: Frýdlant n.O
Aha- špatně jsem vás pochopïl. Domníval jsem se ,že myslíte výpadek jednoho ze vstřikovačů.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 březen 2007 17:02 
Offline

Registrován: 15 březen 2007 20:39
Příspěvky: 4
Doufám že najdu ty příspěvky ohledem kolísání otáček,a taky doufám ,že mi něco pomůže,jinak adresa pro ty fotky cauco@seznam.cz a děkuji

_________________
Carisma 1,6 16v


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 83 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz