mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 08 květen 2024 13:04

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Sportovni filtr
PříspěvekNapsal: 27 březen 2007 21:24 
Offline

Registrován: 25 září 2006 22:02
Příspěvky: 34
Bydliště: Carisma ;D
ahoj lidi, mate nekdo zkusenosti se sportovnim vzduchovym filtrem na carisme 1.8 GDI? jak je to narocne s montazi a zda to pridava nebo ubyra vykon


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 březen 2007 08:42 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Nevím, zda "ubýrá" výkon, ale s K/N vložkou do boxu jede motor 2,4 GDI rozhodně lépe než s originálním filtrem, který je navíc z NETKANÉ TEXTILIE. Vycházím-li z toho, že Carisma 1,8 GDI používá pouze OBYČEJNÝ PAPÍRÁK, bude rozdíl určitě ještě citelnější. V každém případě bych však volil právě vložku do boxu, nikoli "kužel", resp. "hříbek", neboť hodně záleží (a u GDI zvlášť!) na naladění sacího traktu z hlediska odporů, nebo-li montáží "kužele" zrušíš to, o co usiloval konstruktér a získáš pouze kravál navíc při velmi pravděpodobném zhoršení průběhu krouťáku!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 březen 2007 19:08 
Offline

Registrován: 25 září 2006 22:02
Příspěvky: 34
Bydliště: Carisma ;D
aha ja ani nechtel kuzel bo se mi to ani nelibi. od firmy K/N sem nasel jenom vlozky do carismy 1.6L, 1.8L a 1.9D

http://www.riegger.cz/zbozi_filtry.php? ... ltr=vlozka

kdyz koupim ten pro 1.8L nemelo by vadit ze to bude do GDI ze ne?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 březen 2007 07:30 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Zkontroluj rozměry filtru, ty jsou rozhodující. Ale jestli mají GDI a MPI stejný box filtru, to opravdu nevím.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 březen 2007 18:34 
Offline

Registrován: 06 červen 2006 10:57
Příspěvky: 85
Bydliště: Kdesi
Mno ten filtr K&N do original boxu vlastnim u sveho GDIcka. Ze bych poznal nejaky rozdil, mno nevim nevim. Ale stal 1500 (myslim)a je uz navzdy :) Tak aspon to


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 březen 2007 19:05 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
U mého 2,4 GDI je rozdíl nad 4 tis. ot./min. citelný, ale mám ostré vačky, jiný vyfukový trakt, jiný soft v ŘJ motoru atd.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 duben 2007 17:29 
Offline

Registrován: 01 duben 2007 17:24
Příspěvky: 4
Bydliště: jih
huhu :shock:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 duben 2007 17:37 
Offline

Registrován: 01 duben 2007 17:24
Příspěvky: 4
Bydliště: jih
omluva sem tu novej tak sem to skousel :lol: nechal sem si namontovat filtr,je to kuzel,chtel sem to skusit,nejakej razantni vykon to nema spise naopak,kolisani otacek,jediny co je parada tak zvuk je fakt peknej,potreboval bych to nejak doladit ale uz mam v tom aute tolik penez ze se me nechce dal investovat a opravari ,ty sou takovy kokoti no hruza ,zatim sem nenarazil na nikoho kdo by tomu poradne rozumel nebo me aspon trosku poradil,proc to pisu,pac lidi kdo chce neco upravovat na japoncich tak k tomu musi mit naturu ne jako ja ja uz to auto mam jak skusebni mys,co naplat ,dovo rakousko jako bouracka u nas opraveno,bourany to ale muselo vypadat lip,lidi proste hruza a ja mladej a blbej sem naletel ale nelituju jiny bych asi nechtel,japonec je japonec :wink:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 duben 2007 08:10 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Atmosférický motor má obvykle laděný sací trakt, aby se zajistilo jeho dobré plnění v různých provozních režimech. Montáží filtru v podobě kužele/hříbku veškeré snažení konstruktérů zrušíš a kromě kraválu získáš možná nějaké mizivé zlepšení v úroni výkonové špičky a zvýšenou spotřebu navíc k tomu! Kromě toho ten kuželový filtr bez zásadnějších úprav umístění obvykle saje horký vzduch z motorového prostoru, čímž se dále zhoršují výkonové parametry motoru!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 duben 2007 10:24 
Offline

Registrován: 01 duben 2007 17:24
Příspěvky: 4
Bydliště: jih
takze jednoduse receno sem udal peknou blbost, stou spotrebou se me to nezda az tak moc prehnany spis je to stejny ale je fakt co se rika,cim vic uprav tim vetsi spotreba,je fakt ze se me to zda nejaky zivejsi ale opravdu a jiste to nevim jak sem psal proste to skousim,na zadnym mereni sem nebil a spotrebu taky nemam zmerenou,beru to podle toho co sem ujel a co ujedu ted,ten horkej vzduch taky neco ubere,koukal sem jak to maji respektive sem vedel ze to ma sat studenej vzduch ale ten co me to delal se vymluvil na to ze sice tu hadici,nevim jak se tomu odborne rika,ma,ze mi ji tam i chtel dat ale neni tam tolik mista,kdyz uy sem u toho nemate prosim nejak foto tech filtru v carismach?by me zajimalo jak to maji jini,dikes


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 duben 2007 10:57 
Offline

Registrován: 25 březen 2006 01:00
Příspěvky: 152
luda píše:
takze jednoduse receno sem udal peknou blbost, stou spotrebou se me to nezda az tak moc prehnany spis je to stejny ale je fakt co se rika,cim vic uprav tim vetsi spotreba,je fakt ze se me to zda nejaky zivejsi ale opravdu a jiste to nevim jak sem psal proste to skousim,na zadnym mereni sem nebil a spotrebu taky nemam zmerenou,beru to podle toho co sem ujel a co ujedu ted,ten horkej vzduch taky neco ubere,koukal sem jak to maji respektive sem vedel ze to ma sat studenej vzduch ale ten co me to delal se vymluvil na to ze sice tu hadici,nevim jak se tomu odborne rika,ma,ze mi ji tam i chtel dat ale neni tam tolik mista,kdyz uy sem u toho nemate prosim nejak foto tech filtru v carismach?by me zajimalo jak to maji jini,dikes


Teplotu nasavanyho vzduchu a dalsi udaje (tlak, lambda, cidlo klepani, ..) ti vypisou programy, ktery jsou zadarmo, viz http://www.galantweb.com/index.php?ind= ... ew&iden=21

EvoScan a EcuEdit navic umi graf tociveho momentu, hodnota není přesná, ale na srovnání je to ideální (jen se nesmí změnit podmínky).


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 duben 2007 11:20 
Offline

Registrován: 01 duben 2007 17:24
Příspěvky: 4
Bydliště: jih
jj,diky ale toho svyho brumlu sem nikdy napichnutyho nemel takze ani nevim kde a jak se to dela,na ty programy sem cucal ale jak sem psal moc tomu nehovim,presto dikes


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz