mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 09 květen 2024 10:47

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Poraďte: Carisma 1,6 73kW 98
PříspěvekNapsal: 11 květen 2007 14:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 květen 2007 15:37
Příspěvky: 30
Automobil: Carisma 1,6 GLX 73kW
Typ motoru: 4G92
Rok výroby: 1998
Nevíte někdo na co je ten konektor? Auto jsem právě koupil a nevím jestli není odpojený naschvál. Nerad bych zapojením něco zmrvil.

Dá se poznat rozdíl mezi motory 1,6 66kW a 73kW? V papírech mám 73kW ale všude píšou že v 98 roce se dělaly jen 66kW. Je to dovoz z Itálie.

Co nalejt do chladiče je tam něco zelenýho italskýho.

A jedna hloupá otázka na konec: Jak se dostat na svíčky. U všech aut co jsem kdy měl tak měly fajfku a pod tím se schovávala svíčka, ale tady je nějakej baznecht přes všechny svíčky a nějaký konektory.

[IMG]http://img


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 květen 2007 15:16 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Ohledně rozpojeného konektoru nevím, do chladiče patří zelená, modrá či signálně žlutá etylenglokolová chlad. kapalina kategorie G48 (nikoli růžová či červená G12!), svíčky jedině Densi či NGK, přičemž na nich se jedná o v té době poměrně rozšířené řešení, kdy jedna zapalovací cívka, která je integrální součástí "fajfky" nasazené přímo na jedné svíčce, "obsluhuje jiskrou" přes vysokonapěťový kabel s již klasickou "fajfkou" svíčku i v dalším válci, takže na čtyřválec stačí vlastně jen dvě cívky, přičemž se "už" jedná o "bezrozdělovačovou" konstrukci, jako mezistupeň k řešení se samostatnou zapal. cívkou na každé svíčce (uf, to je věta...). Problémem tohoto řešení totiž je, že každá z cívek "mrská" druhou jiskru do dalšího válce i v době, kdy to vůbec není třeba, címž zbytečně opotřebovává svíčky.

K výkonu: Domnívám se, že jde o 66kW, ledaže by to měli pro Itálii jinak nastavené, případně jen jinak deklarované: daňové důvody v Německu hovořily ve prospěch 66kW, třebaže např. v Lancerech z pol. 90. let měl tentýž motor podstatně větší výkon - 113 PS!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 květen 2007 15:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 květen 2007 15:37
Příspěvky: 30
Automobil: Carisma 1,6 GLX 73kW
Typ motoru: 4G92
Rok výroby: 1998
A jak se dostanu na svíčky, to se musí odšroubovat ta lišta co je nad svíčkama? Drží na dva šrouby. Jako by to drželo všechny fajfky najednou.

Ty svíčky mají tam bejt nějaký konkrétní? Jakej typ?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 květen 2007 15:51 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Nějak mi není jasné, o jaké "liště" to stále hovoříš: ty zapalovací cívky jsou fixovány každá dvěma šrouby a ještě nastrčeny na svíčkách a demontuje se vždy společně jedna cívka s vysokonapěťovým kabelem a fajfkou ke druhé svíčce, přičemž nejprve je třeba odpojit nízkonapěťový štekr.
Tuningové svíčky např. Denso Iridium Power IK20 (ty jsou nejlepší), obyč. bych se musel podívat do katalogu, který tady ale momentálně nemám.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 květen 2007 16:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 květen 2007 15:37
Příspěvky: 30
Automobil: Carisma 1,6 GLX 73kW
Typ motoru: 4G92
Rok výroby: 1998
Promiň že to nechápu ale všechny moje auta měli karbec a uspořádání svíček asi jako Škoda 120.
Posílám obrázek. Je tam ta lišta co o ní mluvím. Je to focený z boku od řidiče.

URL=http://img248.imageshack.us/my.php?image=sv269kyaw9.jpg]Obrázek[/URL]
[img=http://img248.imageshack.us/img248/9527/sv269kyaw9.th.jpg]


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 květen 2007 16:34 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Jo, jenže to koukáš na "lištu" vstřikování - na tu vůbec nešahej! Svíčky jsou přístupné shora, skrz "díry" ve víku ventilů.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 květen 2007 16:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 květen 2007 15:37
Příspěvky: 30
Automobil: Carisma 1,6 GLX 73kW
Typ motoru: 4G92
Rok výroby: 1998
Jo už jsem je našel jsou dobře schovaný. Na to asi musí bejt nějakej special klíč aby šly vyndat, je to pěkně hluboko. Díky moc za rady.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 květen 2007 17:24 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
V daném případě to nemusí být ani žádný "speciál" (na rozdíl od GDI motorů!), stačí kvalitní svíčková nástrčka č. 16 s příslušným prodloužením z gola-sady.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 květen 2007 22:42 
Offline

Registrován: 09 únor 2006 12:16
Příspěvky: 27
Denso K20PR-U11, 4 kusy asi za 320 kč, u benzínky si kup svíčák za 8 pětek rozměru jak psal Mitsi a máš vystaráno. Nic jinýho jsem do 1.6 nedával. :lol: S první jsem najel po výměně svíček asi 50 tisíc km než přišla rána a jezdilo to pořád dobře.Do téhle jsem je nacpal taky a vrčí jak fík :P


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 květen 2007 12:49 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Ano, zkontroloval jsem, že tam patří K20PR-U11. Má-li však někdo zájem o týden jeté IK-20, ozvěte se.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 květen 2007 18:45 
Offline

Registrován: 29 září 2006 07:36
Příspěvky: 56
Bydliště: Frýdlant n.O
Řekl bych, že ten rozpojený konektor je od lambdy(ale nejsem si stopro jistý, trochu je to hůř vidět). Pokus se jít po kabelu-lambda je na výfuku zhruba v úrovni poloos.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 květen 2007 19:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 květen 2007 15:37
Příspěvky: 30
Automobil: Carisma 1,6 GLX 73kW
Typ motoru: 4G92
Rok výroby: 1998
Tak jsem se na to díval a ty dva konektory do sebe vůbec nepasujou. Ten větší je přidělanej na nějakou hadici u motoru. Asi, není tam moc vidět. Po kabelech se jít nedá jsou schovaný v husím krku. Už to neřeším asi to není nic důležitý.
Nevíte jak je omezený ježdění s papírovou zelenou značkou? Je jen na převoz nebo se sní může jezdit?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 květen 2007 00:57 
Offline

Registrován: 09 únor 2006 12:16
Příspěvky: 27
Jestli mě paměť neklame, tak na zelený papír jezdí POUZE řidič. A to ještě jen na cestu převozu do místa svého bydliště a na úřady/STK, ME a DI/, ale nechci to tvrdit na 100%.Platnost bývala 7 dní.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 květen 2007 09:24 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
boss1 píše:
Tak jsem se na to díval a ty dva konektory do sebe vůbec nepasujou. Ten větší je přidělanej na nějakou hadici u motoru. Asi, není tam moc vidět. Po kabelech se jít nedá jsou schovaný v husím krku. Už to neřeším asi to není nic důležitý.
Nevíte jak je omezený ježdění s papírovou zelenou značkou? Je jen na převoz nebo se sní může jezdit?


Pokud ty dva konektory do sebe nepasují, tak to opravdu neřeš: evidentně se jedná o přípojky k něčemu, co tam vůbec není, např. automat...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Dálkové ovládání Flashpoint
PříspěvekNapsal: 28 květen 2007 13:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 květen 2007 15:37
Příspěvky: 30
Automobil: Carisma 1,6 GLX 73kW
Typ motoru: 4G92
Rok výroby: 1998
Nevíte někdo jak to funguje? Jeden knoflík zavírá a asi spouští alarm a druhej asi imobilizér. Tak nějak tápu. Když dálkovým zavřu a otevřu klíčkem tak to řve. Když auto nezamknu a zmáčknu druhej tak to řve. Jak to zavřít když tam mám psa a otevřený okna. A k čemu je ten divnej konektor.

Jak zvýšit dosah DO? Koupil jsem novou baterku a nepomohlo to. Někdy funguje z 5m ale většinou stojím u auta a je to jako bych hledal poklad. Dá se to někde nastavit.

[img=http://img142.imageshack.us/img142/325/52461785qb2.th.jpg]
[img=http://img241.imageshack.us/img241/5629/45210602ic4.th.jpg]
[img=http://img142.imageshack.us/img142/231/61282168qb6.th.jpg]


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 69 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz