mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 27 duben 2024 16:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Pylový filtr?!?
PříspěvekNapsal: 19 únor 2008 18:04 
Zdravím,prosím Vás poradte mě kde najdu pylový filtr na carismě 97?(1,8,16VGDI).Potřeboval bych ho vyčistit nebo vyměnit .A navíc bych potřeboval vydezinfikovat klimatizaci,prý se to děla nějak přes výparník,ten taky nevím kde se nachází?Už to smrdí je s tím potřeba něco udělat jestli s tím máte nějake zkušenosti poradte měprosím.Děkuji
A ještě jeden problém....přestala se mě vysouvat a zasouvat antena předtím bez problémů chodila.Motorek jede ale antena se nehýba.Poradte pls.Dikec.(Jsem nováček tak o carisme nic nevim) :(


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pylový filtr?!?
PříspěvekNapsal: 19 únor 2008 18:39 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Pylový filtr tam vůbec není, "náhon" prutu antény je servaný (nutná výměna, včetně prutu - docela drahá sranda...), výměnu doporučuji přenechat někomu, kdo to už alespoň jednou dělal.

Pokud klimatizace "smrdí", byla nesprávně používána: min. 5 min. před dojetím/vypnutím motoru nutno VŽDY vypínat kompresor klimy, nikoli však větrák topení, aby se chladný výparník trochu ohřál a hlavně vysušil! Do "smrdící klimy"/na výparník lze nastřikat speciální dezinfekční sprej přes střední výdech v palubovce, ale pomůže to jen na chvíli (spíše jde o efekt deodorantu, než "čističe") - kdybys to měl někdy rozebrané, rychle bys pochopil, proč...

Pozor: v žádném případě si nenechávej "oservisovat/doplnit klimu" v odborném servisu, maximálně ji (TEDY POUZE VÝPARNÍK) tam nech prostříkat oním rádoby "čističem"!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu