mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 09 květen 2024 14:56

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: automat jede ale pomalu
PříspěvekNapsal: 15 březen 2008 18:07 
Offline

Registrován: 15 březen 2008 16:20
Příspěvky: 33
Automobil: mitsubishi 3000 GTO
Typ motoru: 3.000 cc
Rok výroby: 91
ahoj vsem.potreboval ,bych pomoc,nebo poradit.jsem v anglii a koupil jsem si tady za 30 tisic mitsinu a problem je vtom zese pomalu rozjizdi,ale na spatecku rychle jede.zadny prepinac mi v aute nefunguje cose tyce prepinani na pohon 4x4,nebo na zrychleni.proste to nefunguje,rozjizdi seto pomalu a je zajimave ze to ani neprehazuje rychlosti jako jiny automat.me to pripadne zeto ma jen jednu rychlost,ale pritom sem jel 180km a otacky bili na 4.500.tak jak to tam radi?a proc mi nefungujou cudliky na sport kdyz na palubovce to ukaze ze jeto zapnute?auto nevipisuje zadnou chibu na palubovce :oops: :roll: poradi mi nekdo kdo ma skusenosti z automatem? :roll: :| please..jsem mechanik aut,ale ne sportaku tak to nechci znicit.dik za jakou koliv odpovet martin anglie


Přílohy:
DSC00025.JPG
DSC00025.JPG [ 836.21 KiB | Zobrazeno 6014 krát ]
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: automat jede ale pomalu
PříspěvekNapsal: 16 březen 2008 12:10 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Chlape, buď si děláš srandu, nebo jsi se stal "mechanikem aut" až v UK: to jediné totiž může omluvit obsah i formu Tvého dotazu!

Ale k věci:
- Pokud má 3000 GT pohon 4x4, má ho permanentní, tzn. že žádné tlačítko přepínání pohonu (např. mezi 4x2 a 4x4) tam není.
- Tlačítko "sport" u automatu Mitsubishi znamená, že ŘJ drží otáčky motoru o cca 1000 výše, než normálně - jeho aktivace se povětšinou okamžitě projeví právě povyskočením otáček motoru o uvedenou hodnotu.
- Kdyby to mělo jen jeden kvalt, nejelo by to 180 při 4500 ot./min.! A to, že jakoby "neřadí" (přeřazení neprovází výrazné cuknutí s ránou, je prostě úplně hladké), je pouze důkazem kvality toho automatu, nikoli projevem poruchy (tu - tedy konstrukční - mají ony "řadící" automaty :lol: ).
- Že na R jede svižně a D pomalu mám chápat jak? Nerozjíždí se to náhodou rovnou na dvojku? To by mohlo být projevem nějakého problému se "zimním programem" (obvykle tlačítko W, ale u tohohle auta opravdu nevím), jenž "startuje" právě až dvojkou, resp. při rozjezdu neřadí jedničku.
- Co kick-down, jak se to projevuje na něj?
- Máš v automatu dost ATF, kdy byl naposledy měněný a co se tam nalilo?

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: automat jede ale pomalu
PříspěvekNapsal: 16 březen 2008 14:47 
Offline

Registrován: 15 březen 2008 16:20
Příspěvky: 33
Automobil: mitsubishi 3000 GTO
Typ motoru: 3.000 cc
Rok výroby: 91
dik za odpoved.mas pravdu ja jsem se stal mechanikem az tady :lol: posilam ti naky fotky stema cudlikama protoze ja nemam manual k autu a nevim tudis ktery naco funguje jestli muzes porat.jestli je v prevodce olej?jo kontroloval jsem ho a jeho tam dost,ale asi ho vimenim nema heskou barvu.jaky je nejlepsi volej do prevodovky? :roll: jinak kdyz se rozjizdim tak jeto stejny jako kdybi ses rozjizdel u manualu ze spatnou spojkou.(jako byto klouzalo)kdyz zmacknu ten cudlik na radicce tak mito otacky nezvisi,mam tam porad 900...ot.taky meto tak pripadne zese to jako by rozjizdi na dvojku,ale proc?kdyz tam dam dvojku tak jeto stejne jako na D a kdyz tam dam L tak jeto taky stejne jako D.je mozny zeto ma naky zimni program treba proti kluz,ale ja nevim.auto je original z japoncka.mislis zeto muze byt nakym pocitacem?dik za jakou koliv radu martin anglie


Přílohy:
DSC00007.JPG
DSC00007.JPG [ 636.79 KiB | Zobrazeno 6019 krát ]
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: automat jede ale pomalu
PříspěvekNapsal: 16 březen 2008 14:50 
Offline

Registrován: 15 březen 2008 16:20
Příspěvky: 33
Automobil: mitsubishi 3000 GTO
Typ motoru: 3.000 cc
Rok výroby: 91
tady dalsi


Přílohy:
DSC00010.JPG
DSC00010.JPG [ 697.71 KiB | Zobrazeno 6002 krát ]
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: automat jede ale pomalu
PříspěvekNapsal: 16 březen 2008 14:56 
Offline

Registrován: 15 březen 2008 16:20
Příspěvky: 33
Automobil: mitsubishi 3000 GTO
Typ motoru: 3.000 cc
Rok výroby: 91
tady dalsi


Přílohy:
DSC00014.JPG
DSC00014.JPG [ 645.15 KiB | Zobrazeno 5999 krát ]
DSC00012.JPG
DSC00012.JPG [ 560.27 KiB | Zobrazeno 5992 krát ]
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: automat jede ale pomalu
PříspěvekNapsal: 16 březen 2008 16:12 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Výborně, alespoň víme, jaká je úroveň vzdělání automechaniků na Západě! Nic ve zlém, ale kladeš otázky jak neinformovaný spotřebitel: Víš vůbec, že hladina ATF se měří za běžícího motoru po prořazení všech "kvaltů"?

Jinak to tlačítko na voliči automatu není "sportovní" (s tím se to prodávalo v Evropě), ale v daném případě aktivuje/deaktivuje "OwerDrive", tedy rychloběh. Kromě jízdy po dálnici by mělo zůstat VŽDY VYPNUTÉ!

Vpravo vedle ovladače el. nastavování vnějších zpětných zrcátek je hlavní spínač tempomatu, který s funkcemi automatu vůbec nijak nesouvisí.

Ten kolébkový spínač vpravo vedle voliče automatu by mohl ovládat "zimní program", ale jistý si tím nejsem. Pokud by tomu tak bylo, musí být poloha W(R) deaktivovaná.

Zařazení L (Low, nebo-li - v daném případě - jednička) či dvojky samozřejmě u AUTOMATU NEMÁ ŽÁDNÝ VLIV NA ROZJÍŽDĚNÍ, neboť v praxi znamená blokaci řazení vyšších (než právě zvolených) kvaltů!

Do automatu Mitsubishi patří výhradně ATF splňující normu SP2 nebo SP3. Při výměně je nutné vyčistit (vnitřní systém) nebo vyměnit (vnější systém) filtr automatu!!!

Proč se vůbec ptáš, zda-li chyba není v počítači, když se nevyznáš ani v základních servisních úkonech čistě mechanické povahy? Přepokládám, že na Západě učí, že když něco nefunguje, chyba je určitě v řídící elektronice... :twisted:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: automat jede ale pomalu
PříspěvekNapsal: 16 březen 2008 16:49 
Offline

Registrován: 15 březen 2008 16:20
Příspěvky: 33
Automobil: mitsubishi 3000 GTO
Typ motoru: 3.000 cc
Rok výroby: 91
ahoj tady ti posilam fotky co tu vlastne delam.tet chci koupit ferari je celi pres strechu az bude hotovi tak ti pislem foto.jinak dik za visvetleni co jsou ty cudliky.vim ze ti pripadam jako zacatecnik, ale neni tomu tak.proste nikdy sem se nesetkal z automatem,nemam stim skusenosti,tak se radci zeptam nez tam neco skazim :lol: ale je mozny ze ten oley v prevodovce ma nato vliv.ty mas automat?muzes mi presne visvetlit jak se tam vimenuje ten olej. a jak poznam ze jsem ho tam dal dost a kde najdu ten filter?dik martin anglie....jinak tu se takove auta neopravuji,ale rovnou srotuji.potom ti poslem zajimave fotky z anglie dik


Přílohy:
DSC00772.JPG
DSC00772.JPG [ 638.25 KiB | Zobrazeno 6004 krát ]
DSC00018.JPG
DSC00018.JPG [ 609.42 KiB | Zobrazeno 5994 krát ]
DSC00015.JPG
DSC00015.JPG [ 440.68 KiB | Zobrazeno 5996 krát ]
DSC00011.JPG
DSC00011.JPG [ 767.19 KiB | Zobrazeno 5998 krát ]
DSC0004.JPG
DSC0004.JPG [ 662.09 KiB | Zobrazeno 6038 krát ]
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: automat jede ale pomalu
PříspěvekNapsal: 16 březen 2008 16:53 
Offline

Registrován: 15 březen 2008 16:20
Příspěvky: 33
Automobil: mitsubishi 3000 GTO
Typ motoru: 3.000 cc
Rok výroby: 91
tak natech fotkach vidis rozbyte auta a pak jsou v poradku.to delam na ulici v anglii :lol: mozna neveris co :lol:


Přílohy:
DSC00811.JPG
DSC00811.JPG [ 470.57 KiB | Zobrazeno 6017 krát ]
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: automat jede ale pomalu
PříspěvekNapsal: 16 březen 2008 17:10 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Nad některými věcmi holt zůstává rozum stát! Generálka na ulici, oprava karoserie - lakovalo se to taky na ulici? Prostě nechápu. :oops:

Zrovna tak nemohu pochopit, jak je možné, že se automechanik nikdy nesetkal s automatem (zvláště pak v UK!) a že se ptá na způsob výměny ATF a kde to má filtr...

Sám Mitsubishi v automatu sice nemám, ovšem že použití nesprávného ATF může být nejen zdrojem problémů, ale přímo smrti automatu, to vím naprosto jistě.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: automat jede ale pomalu
PříspěvekNapsal: 16 březen 2008 17:25 
Offline

Registrován: 15 březen 2008 16:20
Příspěvky: 33
Automobil: mitsubishi 3000 GTO
Typ motoru: 3.000 cc
Rok výroby: 91
tak jsem byl zkontrolovat ten oley.nastartoval jsem to a dal jsem tam D a vindal jsem merku na oley od prevodovky a na merce to ukazovalo ze je olej na normalu na care.tak jsem takhle oskousel vsechny rychlosti a stejna odpovet na rysce,vzdy jsem ji samozrejme otrel a pak meril :lol: nebo se to snad meri jinak? :lol: porad.jinak taka zajimavost,ze pri zarazeni R auto vic sebou skubne a pri zarazeni D jen trosku skubne tak nevim jestli nato ma vliv oley je taky do hneda a moc neklouze mezi prsty zitra seho pokusim vimenit tak jsem zjedav........dik za kazdou radu....maetin anglie


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: automat jede ale pomalu
PříspěvekNapsal: 16 březen 2008 17:37 
Offline

Registrován: 15 březen 2008 16:20
Příspěvky: 33
Automobil: mitsubishi 3000 GTO
Typ motoru: 3.000 cc
Rok výroby: 91
ja jsem se tu vazne nesetkal z automatem i kdyz jetu lidi hodne pouzivaj hlavne v londine kde je hodne zacp.....tady se auta moc neopravuji,ale rovnou do srotu....vermi ja jsem si ze srotu kupil tu cervenou ibizu za 60 tisic ale to je rok stary auto...myslis zebi to dali v cechach do srotu :lol: ?asi ne .auta strikam u kamarada v garazi.tet schanim garas pro sebe ale neni to jednoduche.maj je totis strasne mali.dik za vskaz martin anglie


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: automat jede ale pomalu
PříspěvekNapsal: 16 březen 2008 18:18 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Hladina ATF se zjišťuje takto: nastartuješ studený motor, prořadíš všechny kvalty a volič vrátíš na P (nikoli na D či R!). Auto musí stát na rovině! Na měrce odečteš hladinu: musí být mezi ryskami pro "Cold". Pokud měříš za tepla, musí to být opravdu dobře ohřáté a postupuješ stejně, jen s tím rozdílem, že na měrce by hladina měla být mezi ryskami pro "Hot" (obvykle na "druhé straně" ploché měrky). Měřit "za vlažna" nemá smysl.

Filtr je buď vnější (vypadá stejně, jako na motoru), nebo je schován ve vaně (má podobu sacího koše se sítem). Ten první se mění, druhý povětšinou stačí vyčistit (po jeho demontáži) od hrubých mechan. nečistot. A když už je vana sundaná, je třeba i z ní odstanit nečistoty: řada výrobců používá velké magnety zachycující kovový otěr - ten je třeba rovněž "sundat" a magnety vrátit přesně na původní místo. Pokud automat Mitsubishi nemá "spodní", ale "boční" vanu, a nahoře nenajdeš klasický vnější filtr, s největší pravděpodobností nemá žádný "čistitelný".

ATF SP2 nebo SP3 má barvu a konzistenci růžového stolního vína a výrazně "chemicky smrdí". Pokud smrdí po spálenině, je automat těsně před smrtí, protože ATF se přepaloval a třecí spojky/brzdy jsou poškozené.

ATF se mění tak, že to ohřeješ jízdou, vypustíš spodním dernážním šroubem do nádoby, kde můžeš odměřit vypuštěné množství. Následuje výměna/vyčištění filtru. Po zašroubování výpustného šroubu tam pak přes trubku měrky neleješ stejné množství a dle potřeby doplníš na správnou hladinu. Pozor! ATF nelze z automatu běžným postupem dostat všechen, zhruba polovina náplně tam zůstane. Proto je třeba, pokud to dosud nebylo řádně měněné, brzy vyměnit další část, a to tak dlouho, až bude náplň vykazovat znaky "kompletně nové"...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: automat jede ale pomalu
PříspěvekNapsal: 16 březen 2008 19:42 
Offline

Registrován: 15 březen 2008 16:20
Příspěvky: 33
Automobil: mitsubishi 3000 GTO
Typ motoru: 3.000 cc
Rok výroby: 91
dik za radu.tet jsem vindal ten olej a bylo ho asi tak 4.litry a neco .byl taky cerveno hnedy a vubec nemazal spis byl jako voda,ale nesmrdi spaleninou apis tak normalne.rozdelal jsem i to spodni viko a jetam taky syto a spoustu dratu.tak to jeste zitra nak rozeberu a vicistim.jinak ja tam nemam zadny magnety na viku vevnitr,ale jsou tam naky meky odchitavace zeleza.jinak olej byl cisty nebyli v nem zadny zelezny piliny.ty mislis ze tam muze byt treci a spojkova brzda v haji?ale na spatecku to ma odpich.tak nevim.asi si udelam maturitu a rozeberu tu prevodovku,ale nejdriv vimenim olej atd....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: automat jede ale pomalu
PříspěvekNapsal: 16 březen 2008 20:42 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Jo, podle mých zkušeností se tam při výměně vleze 4,2 litru. Jinak já jsem nikde netvrdil, že v ATF mají být piliny: ty musí odchytávat ono síto, magnety atd.

Upřímně Tě varuji před rozborkou převodovky: v životě to nedáš dohromady!

A především: Ty už máš k dispozici nový ATF dle příslušné speficikace, že jsi to vypustil? Ony se totiž oleje ATF SP2/SP3 na trhu rozhodně běžně nevyskytují...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: automat jede ale pomalu
PříspěvekNapsal: 16 březen 2008 21:22 
Offline

Registrován: 15 březen 2008 16:20
Příspěvky: 33
Automobil: mitsubishi 3000 GTO
Typ motoru: 3.000 cc
Rok výroby: 91
ja myslel v tom oleji co jsem vindal ze nebili zadny piliny :P kdybi tam byli tak jeto spatny ne 8) olej jeste nemam az zitra ho obednam....jinak tu prevodovka stoji asi 300.liber na automat(pouzivana)to mas asi 12.000kc :lol: tak se doty stary mrknu at muzu odmaturovat :lol: aspon budu o neco chytrejsi :mrgreen: :roll: uz jsem prevodovek rozebral tak uvidim,ale radci bych byl,kdybich vimenil ten olej a bylo vse oky :lol: mam jeste jednu zajimavost,ze kdyz tam dam spatecku a rucni brzdu zabrzdim tak seto trochu rozjede,kdyz pridam plin,ale kdyz tam dam D a slapu na plin tak tojim na myste :shock: :roll: a motor mam na 2000.ot..porad premyslim cim to je?myslis,ze vazne nato ma ten olej taky vliv?nebo je mozny ze tam je neco spatne(v prevodovce)?dik za radu martin anglie


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 61 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz