mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 10 květen 2024 23:00

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 červenec 2007 08:45 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Mel jsem Carismu 1,8 GDI a mam SW 2,4 GDI a cerpadlo jsem neslysel ani v jednom pripade (samozrejme pomijim situace, kdy si ho jdu schvalne poslechnout k nadrzi). To same u Colta, Lancera, Galanta a SW MPI...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: čerpadlo
PříspěvekNapsal: 05 červenec 2007 10:34 
Offline

Registrován: 21 červen 2007 17:14
Příspěvky: 22
a čím to je, že je čerpadlo tak slyšitelné?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: čerpadlo
PříspěvekNapsal: 05 červenec 2007 10:35 
Offline

Registrován: 21 červen 2007 17:14
Příspěvky: 22
Storm se také k tomu vyjádřil, také ho slyší a nemá s tím problémy


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: cerpadlo
PříspěvekNapsal: 05 červenec 2007 14:10 
Offline

Registrován: 27 prosinec 2005 15:34
Příspěvky: 270
Bydliště: Tropau
ja ho take slysim, potvrzuji, ze to je normalni, tvuj problem nebude v cerpadle, ja to vidim zatim na ty problematicke svicky...

_________________
EVO/STI - kdo jednou zkusi, pak uz musi...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 červenec 2007 16:19 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
S tim, ze slysite cerpadlo a ja ne, mi to stale nejak vrta hlavou: To ho jako slysite pracovat/bzucet z mista ridice? A kdy, resp. za jakych okolnosti? Nemohu si pomoct, ale ja jsem ho nikdy u zadneho Mitsubishi neslysel, pricemz zcela jasne ho slysim napr. u stareho Renaultu, u novejsich Skodovek pri otevreni dveri ridice, u Volva 960 (zejmena, kdyz sedim vzadu a motor neni pod zatizenim), u nekterych Opelu a predevsim u starsich VW atd.
Takze mozna jeste nejsem uplne hluchy... Jen se proste snazim prijit na kloub tomu, co se tady resi.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: cerpadlo
PříspěvekNapsal: 06 červenec 2007 16:58 
Offline

Registrován: 27 prosinec 2005 15:34
Příspěvky: 270
Bydliště: Tropau
ale ja bych tu slysitelnost neresil, o nic tady nejde, proste ho nekdo slysi a nekdo ne.

Ja ho slysim, kdyz:

- vypnu klimu a vetraky
- zapnu klicek do polohy zapalovani (uz tehdy zacne jemne bzucet)
- kdyz dam pri tom plny plyn, tak zacne tak od poloviny (pri prepnuti do open loop rezimu) bzucet jeste tak trikrat vic. Kdyz natlakuje, tak se po par sekundach vypne...

Po spusteni motoru uz slysim samozrejme jen jeho...ale kdyz jedu vzadu a dam ucho i na polstrovani sedacky, tak ho slysim bzucet.

_________________
EVO/STI - kdo jednou zkusi, pak uz musi...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 červenec 2007 18:44 
Offline

Registrován: 23 duben 2007 17:15
Příspěvky: 57
Bydliště: South Moravia, Göding
Automobil: Carisma
Typ motoru: 1.8 GDI, 4G93
Rok výroby: 1998
No já ho slyším na volnoběh (mám ho dost nízký - GDI), při vypnutém větráku a stojícím autě, není to však nijak výrazné - tiché "bzučení" ze zadní části auta. Ale já slyším "i trávu růst" takže někdo druhý by ho třeba neslyšel. V Renaultu 19, kterého jsem měl před tím to bylo slyšet víc.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 červenec 2007 10:00 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Ono u Lancera Evo bude čerpadlo nepochybně o hodně výkonnější a pracující (jak vidno) ve dvou režimech.

Schválně jsem si to zkusil poslechnout stoje vedle zadní části vozu u 2,4 GDI (volnoběh - samozřejmě nízký, což je pro GDI typické; všechno vypnuto) a neslyším zhola nic. Stejně tak po zapnutí zapalování slyším jenom zacvakání relátek a "odbušení" (je to vše ostatní přehlušující kravál) EGR ventilu. Po vypnutí zapal. a jeho opětovném zapnutí v krátkém sledu, kdy se už čištění EGR ventilu neaktivuje, rovněž není slyšet vůbec nic, a to ani pro jiné značky vozů typické zavrčení čerpadla za účelem natlakování lišty vstřikovačů.

Zkoušel jsem i dát plný plyn při zapnutém zapalování a také startovat pod plynem: kromě toho, že pod plynem to startuje "divně", jsem rovněž nic nezaznamenal - ale podotýkám, že tam mám plně elektronický pedál plynu, což Carismy před faceliftem neměly.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: startování
PříspěvekNapsal: 25 červenec 2007 18:29 
Offline

Registrován: 21 červen 2007 17:14
Příspěvky: 22
ahojte všichni, zdravím Evomana,

tak to vypadá, že závada je odstraněna. nevěděl jsem si rady, a tak mi někdo poradil automechaniky, kteří jsou prý vyhlášení. tak jsem to tam dal, měli to tam týden, zpočátku si taky nevěděli rady, ale pak začali mít podezření na imobilizér. podívali se na kontakty, něco tam vyčistili, od té doby, co jsem si auto vyzvedl, závada je ztracena, čímž jsem si oddychl. a když jsem se ptal, kolik dlužím, zpočátku že to nechají tak, protože ještě nebylo jasné, zda je to pryč, nakonec to byli pouze 300 Kč.
Já vám řeknu, že autům moc nerozumím, když mi neřeknou mechanici, tak si nevím rady, těch pár u kterých jsem byl, mě pouze strašili náročnými opravami a odkazovali na značkový servis. tak jsem šťastný, že se na to přišlo, čím to bylo. všem tady děkuji za rady, vážím si toho.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: imobilizer
PříspěvekNapsal: 25 červenec 2007 20:12 
Offline

Registrován: 25 březen 2006 01:00
Příspěvky: 152
Hadam, ze je neoriginalni? Na mym aute je imobilizer sice uz od prodejce (denzel), ale neni od Mitsubishi (a ani japonskej). Takze jednou za cas, nepravidelne a bez nejakych souvislosti nesepne relatko v imobilizeru a nejde nastartovat. Reseni je velmi jednoduche - bouchnout zespodu do pristrojovy desky v mistech kde je imo...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: imobilizer
PříspěvekNapsal: 25 červenec 2007 20:41 
Offline

Registrován: 27 prosinec 2005 15:34
Příspěvky: 270
Bydliště: Tropau
Diky za pozdrav.

Tak jsem rad, ze se to vyresilo, vidis, melo me to napadnout, imobilizer...navic uz s nim mam i zkusenosti, otec ma Citrona Saxo a tam mu to prave tak blbne...ale spis to nekdy jen nepozna klicek...no hlavne ze uz je to dobre, relatka jsou zakerna, nekdy sepnou, jindy se zadrhnou, pak zase jdou...

_________________
EVO/STI - kdo jednou zkusi, pak uz musi...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 červenec 2007 12:16 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Já si přesto neodpustím rýpnutí: Jestliže má někdo něco s vozem Mitsubishi a ptá se zde na rady, měl by PŘEDEVŠÍM ZAČÍT SDĚLENÍM, CO VŠECHNO JE NA VOZE NEORIGINÁLNÍ/DOMONTOVÁVANÉ/JIŽ ROZVRTÁVANÉ! Možná by pak stačilo upozornění, že chybu/příčinu závady je třeba VŽDY ZAČÍT HLEDAT PRÁVĚ TAM a ne třeba v řídící jednotce, jak bývá zvykem (a funguje to!) u jiných značek vozů...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: startování - poraďte mi prosím
PříspěvekNapsal: 19 červenec 2008 21:20 
Ano baterie by to být mohla, ale pokud točí motorem tak je vše v ph... ovšem, jestliže tvá carisma má lamda sondu a tedy i katalyzátor, tak snad víš že není dobré to zkoušet furt dokola (startovat) tím se ničí katalyzator - jen mimochodem - nevzpomináš si že by jsi do toho nalil jinej benzin než tam patří (vyjímka- olovnatý benzin); vadná může být lambda sonda.
Ale pozor když měníš lambda sondu tak musíš vyměnit i katalyzator, v ničem jinem bych problem neviděl - možná pak jenom počítač skusit přenastavit....


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: startování - poraďte mi prosím
PříspěvekNapsal: 20 červenec 2008 12:21 
Offline

Registrován: 27 prosinec 2005 15:34
Příspěvky: 270
Bydliště: Tropau
Kdyz se vymenuje treba katalyzator, tak se lambda (pokud je dobra) menit samozrejme nemusi. Dale pak lambda nema na start zadny vliv, ten probiha jak u studeneho, tak u tepleho motoru na pevne dane mapy v ECU. Na lambda rizeni se prejde az kdyz je lambda (a vetsinou i motor) dostatecne zahrata.
Pokud auto startuje (a neni to treba jen slabou baterkou, nebo starterem), tak to budou bud svicky (VN kable, civky, rozdelovac), zanesene vstriky, nebo spatne cidlo teploty vody.

_________________
EVO/STI - kdo jednou zkusi, pak uz musi...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: startování - poraďte mi prosím
PříspěvekNapsal: 21 červenec 2008 09:09 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
FOPE píše:
Ano baterie by to být mohla, ale pokud točí motorem tak je vše v ph... ovšem, jestliže tvá carisma má lamda sondu a tedy i katalyzátor, tak snad víš že není dobré to zkoušet furt dokola (startovat) tím se ničí katalyzator - jen mimochodem - nevzpomináš si že by jsi do toho nalil jinej benzin než tam patří (vyjímka- olovnatý benzin); vadná může být lambda sonda.
Ale pozor když měníš lambda sondu tak musíš vyměnit i katalyzator, v ničem jinem bych problem neviděl - možná pak jenom počítač skusit přenastavit....


Tak v tomhle příspěvku není co do praktických rad ani "ň", nemluvě o naprostých hloupostech typu, že "není dobré to zkoušet furt dokola (startovat) tím se ničí katalyzator" atd.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz