Mitsi píše:
Tom píše:
Tím bych nakousl moji myšlenku pokud dám já do turbíny ten lehce ochuzený výfuk nerez bude to dělat rachot budiž pojede mě to stejně nebo hůř? Podle mého lajckého pohledu při vysokých otáčkách to bude spíše lepší ale to se jezdí minimálně proto se tážu na nízké popř. střední otáčky?.......
Turbína homogenizuje proudění, tedy výfukový trakt turbomotoru je sám o sobě tišší než u atmosféry. Je tu však jiný problém, který může způsobit odstranění protitlaku za turbínou, a to zejména při vysokých otáčkách: "surge"! Nevím, jak se tomu říká česky, v zásadě jde však o odtržení proudnic na lopatkách turbíny s následnou ztrátou průchodnosti a extrémními vibracemi rotoru turbíny.
Ahoj,
No, udělal jsem náskedující: eleminoval prekaty, nahradil T pipe Y pipe, zvětšil přůměr trubek, eliminoval hlavní kat, koncový tlumič Remus 558093 0549R a 558093 0549L - no a výsledek? Zvuk dobrý, váha nižší, nerez, výkon dole špatný, výšší střední otáčky a vysoké otáčky OK - celkově na draka - budu předělávat až bude čas. Větší průměry znamenají nižší rychlost proudění plynů a menší otáčky rotoru turba, auto je na spodek mrtvé, stejnou zkušenost má i Radim....
Ahoj
Má zkušenost ze ztráty spodku je ale pro případ T-spoj redukovan plus trubky o menším průměru, tj. obě větve průměr vnitrku 49mm.