Chlapaci, zajimal by me vas nazor / zkusenosti:
Resili ste problem se spojkou? (dotaz smeruju na ovladani spojky, tj.: pedal, hlavni spojkovy valec, hydraulicky valec pro ovladani vidlice+spojk.loziska, posilovac - podtlakova hadice+kontr.ventil).
Mechanicke casti (lozisko, lamela) ok.
Popis me situace (nenechte se tim ale ovlivnit pri popisu vasich zkusenosti):
Pedal je pri vypnutem motoru tuhy, pri zapnutem pak jde mekce (posilovac), ale postupne pri jizde klesa ucinek spojky, tj. pedal je az moc mekky a spojka zabira v nejnizsi poloze - pedal temer na zemi).
Pri jizde se to projevuje tim, ze je problem tam dostat 1ku, resp. 2ku a reverse kvuli mekkemu pedalu (mam za to, ze kvuli problemu v mechanismu ovladani).
Vada se vyskytla ze dne na den. Auto delsi dobu stalo (mesice), po odstavce najeto cca 250km.
Uvaha, co muze vest k memu problemu:
1) zavzdusneny hydraulicky system (malo pravdepodobne, se systemem se nic nedelalo; neni viditelna zmena hladiny kapaliny v nadobce a to ani vyrazna zmena pri seslapovani pedalu)
2) vadny spojkovy valec (mohlo by byt, ale tak rychly projev ze dne na den?!). Zkusit vytahnout, procistit?
3) posilovac spojky - podtlakova hadice + podtl.zasobnik (mozna vada kontrolniho ventilu v podltlakovem systemu?)
4) serizeni pedalu + paky tlacici na spojkovy booster...
Dik za nazory, co ste resili vy
