Tlaky samozřejmě změřit lze, ale musíš mít na paměti, že se jedná o víceméně orientační měření, jelikož jde o "poměrnou" veličinu: pokud např. nezjistíš, že jeden válec má výrazně menší kompresi než ty zbývající (což je stejně na rozborku/sborku), tak Ti naměřené veličiny stejně mnoho neřeknou, jelikož je nemáš s čím srovnat...
PS: Motor netěsnící na kroužcích se pozná podle "výrazně kouřícího karteru" - nejlépe je sundat odsávaní z víka ventilů a zjistit, jak moc to kouří a "tlakově" tepe v karteru. Ale pozor: některé motory Mitsubishi po odpojení hadice spojující odlučovač oleje na víku ventilů s traktem sání okamžitě chcípnou. Pak nezbývá než sundat nalévací víčko oleje a zjišťovat to tam, ovšem za cenu postříkání horkým olejem (bohužel nutno dělat po zahřátí motoru na provozní teplotu)!
_________________ Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...
|