enemdym píše:
Ptám se na ECS, protože sám si s tlačítkem nehraju skrz namontované tvrdší pružiny.
Pokud bych řešil podvozek, tak pak nové tlumiče pevné (možná mechanicky stavitelné) s přihlédnutím na nedostupnost a cenu ECS KYB.
To automatické přepnutí z Tour do Sport - osobně přechod nepociťuju.
Naopak, když to dám cíleně na Sport, tak je to jak v šalině a klepu zubama...
Prepinatelny podvozok je prave asi najlepsi pri `tvrdych` / znizenych pruzinach...
Totiz ak by boli aj tlmice permanentne `tvrde` tak je to ako pises - neuzijes si komfortnu jazdu ani na relativne slusnej ceste.
Zas ak by boli permanentne mekke, tak dost riskujes poskodenie znizeneho auta -> ked ta vaha zuchne dole z obrubnika tak chytis spodok resp. na jamach a zlej ceste (bohuzial stale aktualnejsie u nas) dostavas slehy az po PU dorazy tlmicov do kasne ci tiez chytas podvozok.
Hlavne ked je vyrobcom pruzin u mojho auta odporucane kvoli premenlivej charakteristike na predku zobrat kusok z PU dorazov, verim tomu ze tlmice ranami `na doraz` musia velmi trpiet pretoze boli specifikovane inak (no ak by som to nezrezal tak je to sice setrnejsie k nim no zas prilis casto by narazali)
Mam vyvedenu signalizaciu aktualnej polohy pre kazdy tlmic zvlast a teda mozem sledovat spravanie automatiky - skutocne sa to prepina velmi casto medzi 3 polohami a len akoby `na chvilocku` - takze v podstate je to `soft` 99% casu a snazi sa len korigovat prudsie vykyvy (viac ci menej uspesne)
